Zie de OPquote:
https://www.tvgids.nl/amu(...)na/lineair/216994242quote:Wiel en Nina
Marlijk maakt kennis met echtpaar Wiel en Nina. Wiel was bestuurder van een grote zorginstelling. Nu is hij met pensioen. 'Het voelt goed om alleen nog verantwoordelijk te zijn voor het oprollen van de campingmat.'
Gelukkig ook nog een doos met drank achterin.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:42 schreef Dutch_view het volgende:
Pindakaas, hagelslag, pindasaus, sambal, kaas, check.
Om het naar goed Grieks gebruik stuk te gooienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
Waarom heb je met z’n tweeën überhaupt zoveel glas mee
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Om het naar goed Grieks gebruik stuk te gooien
Dat wel, maar alleen niet. Die camper komt niet van de parkeerplaats zonder rijbewijsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:39 schreef Blues het volgende:
Ik zou best een keer een campervakantie willen doen. Maar dan gewoon met zijn tweetjes of desnoods alleen.
Zonder groep
Als je haar buiten de camera om nooit zag hoe weet je dan dat ze dan anders was? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen want zij moest altijd met anderen meerijden dus kun je niet zomaar ´verdwijnen´.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef Nielojram75 het volgende:
Buurtjes van mijn ma hebben hier ooit aan meegedaan, Martine was niet zo leuk als op camera..
Zodra alles was gedraaid verdween zij en wilde verder geen contact.
Dit wetende heeft haar presentatie altijd een beetje een smet gegeven, voor mij.
Ben benieuwd hoe deze dame het gaat doen!
Als ze er minder hadden meegenomen hadden ze nu niets meer gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
Waarom heb je met z’n tweeën überhaupt zoveel glas mee
Ben niet snel jaloers maar nu......................quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:35 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Spanakopita? Ik woon in Griekenland, die zijn echt top, samen met een Freddo Cappuchino![]()
Wat een dom gezwets, net alsof jij (of ik) na werktijd op het werk blijven voor andere mensen en graag contact houden in ons vrije tijd met onze klanten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef Nielojram75 het volgende:
Buurtjes van mijn ma hebben hier ooit aan meegedaan, Martine was niet zo leuk als op camera..
Zodra alles was gedraaid verdween zij en wilde verder geen contact.
Dit wetende heeft haar presentatie altijd een beetje een smet gegeven, voor mij.
Dat Griekse vasten is wel bijzonder hoor, "vasten" door op dinsdag en vrijdag geen kaas te etenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:35 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Spanakopita? Ik woon in Griekenland, die zijn echt top, samen met een Freddo Cappuchino![]()
Zij en de crew slapen in hotels of vakantiehuisjes en zijn niet 24/7 aanwezig op de camping. Da’s vooral ook om even rust te nemenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je haar buiten de camera om nooit zag hoe weet je dan dat ze dan anders was? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen want zij moest altijd met anderen meerijden dus kun je niet zomaar ´verdwijnen´.
Potvrrrquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_flash we hebben de eerste gemist
Ben nu aan het terugkijken
Klopt. Er zijn gewoon vastgestelde draaidagen, lang niet alle dagen komen ook (uitgebreid) in beeld. Over het algemeen zie je reisdagen en dagen met noemenswaardige uitjes, aangevuld met ochtend en avond beelden op de camping van die dagen. Uiteindelijk zijn de mensen wel echt op vakantie en is de camera en het programma slechts bijzaak. Het is geen reallife soap zoals Big Brother.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij en de crew slapen in hotels of vakantiehuisjes en zijn niet 24/7 aanwezig op de camping. Da’s vooral ook om even rust te nemen
Poetsgalorequote:Op woensdag 29 juli 2026 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_flash we hebben de eerste gemist
Ben nu aan het terugkijken
Maar niet getagdquote:
Gelukkig wil B dat ook niet 😉quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
Mijn zoonlief heeft een ENORME camper en trekt daarmee, samen met zijn vriendin, op afstand vanuit dat ding werkend, maandenlang door Europa.
Zoiets zou ik misschien ook wel willen doen, maar absoluut niet met zo'n georganiseerde reis.
Oké, gek dat ze bij de opnames dan compleet anders zou zijn, want als je haar niet meemaakt bij het hotel enzo dan kun je dat toch niet weten hoe anders ze bij afwezigheid is? Dat is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij en de crew slapen in hotels of vakantiehuisjes en zijn niet 24/7 aanwezig op de camping. Da’s vooral ook om even rust te nemen
Lang geleden hebben kennissen meegedaan aan een programma over bijna kapotte huwelijken. Op de bank met de camera aan een lief empathisch gesprek, camera uit, mensen nasnikkend op de bank, presentator staat op en roept om koffie en kletst gezellig met crew, direct na te koffie weer op de bank en verder. Heel professioneel natuurlijk maar niet prettig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, gek dat ze bij de opnames dan compleet anders zou zijn, want als je haar niet meemaakt bij het hotel enzo dan kun je dat toch niet weten hoe anders ze bij afwezigheid is? Dat is wat ik bedoel.
Oh dat was het. Ik maakte me al ongerust dat het mijn ogen warenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering zeg. Kledingmerkjes geblurd, hagelslagmerkjes geblurd, kentekens geblurd. Het valt gewoon op. Dat was nooit toch?
Volgens mij komt iedereen wel een keertje aan de beurt met wat uitgebreidere verhalen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn gewoon vastgestelde draaidagen, lang niet alle dagen komen ook (uitgebreid) in beeld. Over het algemeen zie je reisdagen en dagen met noemenswaardige uitjes, aangevuld met ochtend en avond beelden op de camping van die dagen. Uiteindelijk zijn de mensen wel echt op vakantie en is de camera en het programma slechts bijzaak. Het is geen reallife soap zoals Big Brother.
Ook komt lang niet iedereen (uitgebreid) in beeld. Je gaat bij zo’n reis natuurlijk akkoord met de opnames, maar dat zegt niet dat je ook op de voorgrond treedt. Meestal zie je een paar stellen uitgebreid in beeld, een paar stellen af en toe en een behoorlijk deel amper tot niet. Die zie je bijvoorbeeld enkel tijdens een borreltje in de grote kring.
Nee jij danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
20:35 NPO1 vandaag, mis het niet allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Nee betekent ja, dan kan snel tot onduidelijkheden leiden
*meldt*quote:
42 of zo 40-45 iigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Dag 8 aan het begin van aflevering 2 al.
Hoeveel dagen zijn ze op pad?
Ik zie mogelijkheden.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden.
Een dagje uit naar Mover World, waar je 2 of 4 uur onbeperkt met de mover een caravan over een terrein mag verplaatsen…
Toch maar weer wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:51 schreef Szura het volgende:
Hij wordt eerst ondertiteld en nu niet meer
Die ouwetjes weten TT 888 toch wel te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch maar weer wel.
Ladingen klachten kwamen er net binnen bij Max…
zes weken in de bloedhitte, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is die obsessie met dat wassen toch
Om de paar dagen je dekbedovertrek wassen vind ik wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zes weken in de bloedhitte, wat zou jij doen?
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:38 schreef Lois het volgende:
Ik vind het idee heel lief maar schiet spontaan in de schift om dat “moedertjes”
Een godsfortuin natuurlijk want je hebt toch geen keusquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
Telefonisch de prijs krijgen wat het gaat kosten
Wij altijd…quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:14 schreef Lois het volgende:
Ik denk wel dat iedereen op vakantie gaat en dan zijn trouwalbum mee heeft.
En de kerstboom!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:14 schreef Lois het volgende:
Ik denk wel dat iedereen op vakantie gaat en dan zijn trouwalbum mee heeft.
Die garagehouder kan weer 5 jaar eerder met pensioen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
3000 euro afgetikt voor een slangklem van een dubbeltje
Yamas!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die garagehouder kan weer 5 jaar eerder met pensioen.
Er gaat geen cent meer naar Griekenland!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
3000 euro afgetikt voor een slangklem van een dubbeltje
Waar is het orakel?quote:
Zo warm daar toen....zo ontzettend warm. Geen spatje schaduw, heuvel op (was niet verteld) verkeerde schoenen. En warm, zo warmquote:
Ik vind Marijn het heel leuk doen. Zo’n programma overnemen, da’s best pittig. Heb het idee dat ze iets dichterbij de mensen staat. De eerste aflevering was dat al mooi met die weduwnaar. Martine was misschien meer “ons kent ons” want iedereen kende het programma en zij was van dezelfde leeftijd als de reizigers, Marijn is (denk ik) net zo oud als hun kinderenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders dan Martine. Martine was echt perfect voor dit programma. Maar Marlijn doet zeker geen pijn aan de ogenAl bij al, same same, but different
Eensquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind Marijn het heel leuk doen. Zo’n programma overnemen, da’s best pittig. Heb het idee dat ze iets dichterbij de mensen staat. De eerste aflevering was dat al mooi met die weduwnaar. Martine was misschien meer “ons kent ons” want iedereen kende het programma en zij was van dezelfde leeftijd als de reizigers, Marijn is (denk ik) net zo oud als hun kinderen
Ja! Zonder praten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
En een item waarin ze alle vrouwen de caravan laten parkeren achteruit![]()
Is wel leuk om te zien, duurt alleen vreselijk langquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Die aflossing van de wacht is hilarisch om te zien. Ik heb destijds in 1977 in een deuk gelegen toen ik in Athene was.
En die vreselijk drukke Akropolis is een ramp om te bezoeken.
Oooo.. ik heb bezoekquote:
Samen kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oooo.. ik heb bezoek(pizza en filmpje op de bank) dadelijk even overleggen
Is liefhebberquote:
Ja ja we zijn er!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel op tijd komen stelletje klotebejaardes
Goed puntquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Op die leeftijd hoef je niet meer bang te zijn dat je er ziek van wordt
Kunnen zequote:
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitgebreid verhaal over gerst en haver
" En wat was het ook weer hier? Vlas en tarwe?"
Ik heb zelf een schoenenboomquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb zelf een schoenenboom
quote:
|