Om het naar goed Grieks gebruik stuk te gooienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
Waarom heb je met z’n tweeën überhaupt zoveel glas mee
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Om het naar goed Grieks gebruik stuk te gooien
Dat wel, maar alleen niet. Die camper komt niet van de parkeerplaats zonder rijbewijsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:39 schreef Blues het volgende:
Ik zou best een keer een campervakantie willen doen. Maar dan gewoon met zijn tweetjes of desnoods alleen.
Zonder groep
Als je haar buiten de camera om nooit zag hoe weet je dan dat ze dan anders was? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen want zij moest altijd met anderen meerijden dus kun je niet zomaar ´verdwijnen´.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef Nielojram75 het volgende:
Buurtjes van mijn ma hebben hier ooit aan meegedaan, Martine was niet zo leuk als op camera..
Zodra alles was gedraaid verdween zij en wilde verder geen contact.
Dit wetende heeft haar presentatie altijd een beetje een smet gegeven, voor mij.
Ben benieuwd hoe deze dame het gaat doen!
Als ze er minder hadden meegenomen hadden ze nu niets meer gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:11 schreef Szura het volgende:
Waarom heb je met z’n tweeën überhaupt zoveel glas mee
Ben niet snel jaloers maar nu......................quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:35 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Spanakopita? Ik woon in Griekenland, die zijn echt top, samen met een Freddo Cappuchino![]()
Wat een dom gezwets, net alsof jij (of ik) na werktijd op het werk blijven voor andere mensen en graag contact houden in ons vrije tijd met onze klanten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef Nielojram75 het volgende:
Buurtjes van mijn ma hebben hier ooit aan meegedaan, Martine was niet zo leuk als op camera..
Zodra alles was gedraaid verdween zij en wilde verder geen contact.
Dit wetende heeft haar presentatie altijd een beetje een smet gegeven, voor mij.
Dat Griekse vasten is wel bijzonder hoor, "vasten" door op dinsdag en vrijdag geen kaas te etenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:35 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Spanakopita? Ik woon in Griekenland, die zijn echt top, samen met een Freddo Cappuchino![]()
Zij en de crew slapen in hotels of vakantiehuisjes en zijn niet 24/7 aanwezig op de camping. Da’s vooral ook om even rust te nemenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je haar buiten de camera om nooit zag hoe weet je dan dat ze dan anders was? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen want zij moest altijd met anderen meerijden dus kun je niet zomaar ´verdwijnen´.
Potvrrrquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_flash we hebben de eerste gemist
Ben nu aan het terugkijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |