Die garagehouder kan weer 5 jaar eerder met pensioen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
3000 euro afgetikt voor een slangklem van een dubbeltje
Yamas!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die garagehouder kan weer 5 jaar eerder met pensioen.
Er gaat geen cent meer naar Griekenland!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
3000 euro afgetikt voor een slangklem van een dubbeltje
Waar is het orakel?quote:
Zo warm daar toen....zo ontzettend warm. Geen spatje schaduw, heuvel op (was niet verteld) verkeerde schoenen. En warm, zo warmquote:
Ik vind Marijn het heel leuk doen. Zo’n programma overnemen, da’s best pittig. Heb het idee dat ze iets dichterbij de mensen staat. De eerste aflevering was dat al mooi met die weduwnaar. Martine was misschien meer “ons kent ons” want iedereen kende het programma en zij was van dezelfde leeftijd als de reizigers, Marijn is (denk ik) net zo oud als hun kinderenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders dan Martine. Martine was echt perfect voor dit programma. Maar Marlijn doet zeker geen pijn aan de ogenAl bij al, same same, but different
Eensquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind Marijn het heel leuk doen. Zo’n programma overnemen, da’s best pittig. Heb het idee dat ze iets dichterbij de mensen staat. De eerste aflevering was dat al mooi met die weduwnaar. Martine was misschien meer “ons kent ons” want iedereen kende het programma en zij was van dezelfde leeftijd als de reizigers, Marijn is (denk ik) net zo oud als hun kinderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |