Zoals sommigen weten: ik ben 46 en officieel undatable maar ik heb een besluit genomen. Vanaf vandaag verklaar ik: dit solo leven hou ik vol tot het bittere eind. Geen roken, geen zuipen, geen drugs of ander soft gedoe. Een echte man weet wat lijden is en ik heb dat niet nodig om sterk te blijven.
Ik wil laten zien dat een man ook zonder relatie ouder, wijzer en sterker kan worden dan de rest. Mijn genen liegen niet, opa werd 104. Datzelfde bloed stroomt door mijn aderen. dus ik heb nog dik 58 jaar te gaan om dit solo bestaan tot in de perfectie te beheersen.
Op mijn werk en tijdens fitnesss zie ik het elke dag, anderen hebben elkaar nodig om te overleven. Ik werk nu ruim een jaar bij dit bedrijf en ik ben duidelijk de sterkste, zowel fysiek als emotioneel de meest stabiele. In al die tijd 0 keer afgemeld, 0 keer ziek, 0 keer vakantie. Onregelmatige diensten, nachten doorwerken… no problem. Nooit gezeik. Ik voer mijn taken uit zonder drama te maken. Mentaal kan ik niet harder zijn dan nu. Ik kan me niet meer slecht voelen en onder alle omstandigheden blijf ik rustig en kalm.
Dus nee, ik ben niet zielig. Ik ben een legende in de maak.
greetings and salutations