quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Enkele modellen gaan wel weer gelijk voor tyfus heet. Ik zit dan gelukkig mooi in de Alpen.
[ x ]
Hier zal nog wel wat vanaf gaan.quote:
Ben blij dat ik niet in het zuiden woon, daar moet ik helaas mini kans op onweer voor terug hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hier zal nog wel wat vanaf gaan.
Laten we het hopen, want deze kokende temperaturen zit niemand op te wachten denk ik.
@:speedyGJ fijn dat de uitvaart mooi was
Ahhh wat mooiquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet dank je wel![]()
Gisteren dan definitief afscheid genomen van mijn partner, het was een hele mooie dienst waar ze hopelijk ook heel trots op mij zal zijn.
Het waren dagen die echt enorm zwaar op mij viel, het geregel en wachten deden me behoorlijk de das om, nu kan ik het achter me laten en kunnen we ons leven weer proberen zo goed mogelijk op te pakken.
We hebben haar een tijdelijke mooie plek gegeven tot haar plek klaar is, elke avond een kaarsje aan steken zal nu bij de dagelijkse routine horen. Hopelijk heeft ze het goed![]()
Trouwens, gisteren liet ze zich horen tijdens de dienst, een flinke donder was binnen te horen terwijl mijn verhaaltje voorgelezen werd (ik was daar niet voor in staat helaas), gevolgd door een prachtige regenboog boven ons huis.
En nu op naar hitte? Of toch nog even de kou...hmmm ik zal eens gaan kijken
We gaan weer door en in het weekend zal ik de uitslagen weer rustig oppakken![]()
Bedankt nogmaals voor jullie enorme stormloop van berichten! Ik zal ze uitprinten en komt ook allemaal in het boek, dit is iets wat niet mag worden vergeten
Het is idd vaak 16 graden en regen of 30+ de laatste jaren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 25 met buien zo nu en dan en overwegend zonnig is dikke prima maar dat bestaat niet meer voor mijn gevoel
Ik ben blij voor je dat je mooi terug kunt kijken op het afscheid. Sterkte de komende tijd. Rustig an!quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet dank je wel![]()
Gisteren dan definitief afscheid genomen van mijn partner, het was een hele mooie dienst waar ze hopelijk ook heel trots op mij zal zijn.
Het waren dagen die echt enorm zwaar op mij viel, het geregel en wachten deden me behoorlijk de das om, nu kan ik het achter me laten en kunnen we ons leven weer proberen zo goed mogelijk op te pakken.
We hebben haar een tijdelijke mooie plek gegeven tot haar plek klaar is, elke avond een kaarsje aan steken zal nu bij de dagelijkse routine horen. Hopelijk heeft ze het goed![]()
Trouwens, gisteren liet ze zich horen tijdens de dienst, een flinke donder was binnen te horen terwijl mijn verhaaltje voorgelezen werd (ik was daar niet voor in staat helaas), gevolgd door een prachtige regenboog boven ons huis.
En nu op naar hitte? Of toch nog even de kou...hmmm ik zal eens gaan kijken
We gaan weer door en in het weekend zal ik de uitslagen weer rustig oppakken![]()
Bedankt nogmaals voor jullie enorme stormloop van berichten! Ik zal ze uitprinten en komt ook allemaal in het boek, dit is iets wat niet mag worden vergeten
Veel triester dan wat nu buiten is kan gewoon nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwste pluim ziet er wel vrij dramatisch uit![]()
Heerlijk. Goed voor de natuur.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel triester dan wat nu buiten is kan gewoon niet![]()
Natuur heeft hier warmte en zon nodigquote:
Gisteren was hier gewoon prima. Veel liever dan die pluim. Nu is het ff nat, ook dat is morgen alweer voorbij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sneu herfst beeld
Dat hebben ze in mei al uitbundig gehad, nu even wat neerslag. Plantjes moeten ook drinken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Natuur heeft hier warmte en zon nodig
Heb ook nooit gevraagd om 30-35. Maar deze shitzooi hebben we voor 70-80% van de tijd in de herfst/winter al. Man man man. Juni krijgt tot dusver wel een matige 5 als cijfer. Hier op werk en thuis al richting 70-80 mm deze maand. Dan mag ik wel klagenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren was hier gewoon prima. Veel liever dan die pluim. Nu is het ff nat, ook dat is morgen alweer voorbij.
Maar nee, lekker 30-35 graden en een dauwpunt van 20. Echt top hoor.
Doe mij dan maar gewoon een graad of 18-20, regelmatig zon en af en toe een bui.
Dat lijkt zoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:03 schreef Perrin het volgende:
Probeer het leven wat zonniger te zien, waarom zou je het weer zo je humeur laten bepalen?
Roel spreekt niet echt voor mijquote:
Hier stond het in mei al. Toen is het weer half leeg gespeeld op die hete dagen, maar ik geloof idd niet dat ik het nog hoef bij te vullen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Roel spreekt niet echt voor mij![]()
Eerst deze "Januaridag" voorbij en dan begint het feest. Morgen nieuwe zwembad opzetten met een beetje mazzel!
Vriend van mij zei gisteren: "ik heb het zwembad woensdag al opgezet. Kan het nog mooi volregenen"
Dat vat voor mij Juni 2026 tot zover wel mooi samen
Vraag me dan ook af wat de water temp zal zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Roel spreekt niet echt voor mij![]()
Eerst deze "Januaridag" voorbij en dan begint het feest. Morgen nieuwe zwembad opzetten met een beetje mazzel!
Vriend van mij zei gisteren: "ik heb het zwembad woensdag al opgezet. Kan het nog mooi volregenen"
Dat vat voor mij Juni 2026 tot zover wel mooi samen
Is wel ff doorbijten ja. Had al 2 frisse slaapnachten met mijn zomer dons..heb vannacht het winterweer er weer opgesodemieterdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sneu herfst beeld
Hier ook. De hele nacht geloof ik wel gemotregend.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou de eerste regenbuien zijn hier alweer geweest
Ja klopt de natuur kan dit zeker wel even gebruiken inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:08 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hier ook. De hele nacht geloof ik wel gemotregend.
Goed voor de natuur als uitkomt wat de kaarten laten zien voor komende week.
Lekker in het zuiden laten dan vind ik het wel primaquote:
Lijkt me extreem, maar de kaarten lieten het inderdaad zien (niet alle modellen overigens).quote:
Nee, maar je reageerde op de pluimquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb ook nooit gevraagd om 30-35. Maar deze shitzooi hebben we voor 70-80% van de tijd in de herfst/winter al. Man man man. Juni krijgt tot dusver wel een matige 5 als cijfer. Hier op werk en thuis al richting 70-80 mm deze maand. Dan mag ik wel klagen. Het is gvd zomer
Gewoon ff stabiel 24 met wat zon is wel weer eens fijn. Hier is nu alles goor, zeiknat, smerig en meer van dat.
Dat is wel zo. Waarom kan het nooit eens gewoon windstil, sluierbewolking en 23-25 graden zijn hier.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit hoeft niet.
Is ons klimaat zo bipolair geworden of lijkt dat maar zo
Sow koekoek, met zo'n UV ben ik binnen 5 minuten vebrand.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:23 schreef dick_laurent het volgende:
Lol UV index 10 hier vandaag.....
Een situatieschets van de vrouw van @:geschiedkundige als ze hier nu 1 minuut buiten zou staan.
[ afbeelding ]
Dat ligt dan meer aan jou, dan aan het weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:34 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Ben wel een beetje klaar met dat kouwe kutweer. Loop al 9 maanden in truien nu. Tijd voor tshirts en korte broeken.
Hahah ja ik ook maar koude start vandaag en nu weer zwetenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben weer veel te warm gekleed. Classic.
Denk en vrees dat ze een werk/ dag of tien wel goed kunnen voorspellen qua temperatuur. Of zit ij ernaast?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:20 schreef Scjvb het volgende:
Verwachting is inderdaad veel te heet.Tenminste, als het daadwerkelijk uitkomt volgende week.
5 dagen van tevoren geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:40 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Denk en vrees dat ze een werk/ dag of tien wel goed kunnen voorspellen qua temperatuur. Of zit ij ernaast?
Ja, daar lijkt het inderdaad steeds meer op. Ook geen prettig weer dus om van de zon en het weer te genieten.quote:
Ik zie diverse voorspellingen voor hier aan de kust uitkomen op 26 graden vanaf vrijdag. Dat lijkt me prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim lijkt iets af te zwakken. Graad of 10 eraf mag nog wel
Zit gelukkig mooi een week in de bergenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Daar kan het evengoed bloedheet wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zit gelukkig mooi een week in de bergen
Klopt, in het dal wel. Kan daar natuurlijk wel omhoog waar het aangenamer is. Tevens staat de Leutaschklamm op het programma en ook daar minder heet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar kan het evengoed bloedheet worden
Ja hier een graad of 6-8 erbijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie diverse voorspellingen voor hier aan de kust uitkomen op 26 graden vanaf vrijdag. Dat lijkt me prima.
Je straf om in de woestijn van NL perse je moestuin te willen hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hier een graad of 6-8 erbij
Daar hebben ze een hittegolf. Voor de tweede keer dit jaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klamme hitte op komst, misschien wel met wat geknetter.
Altijd moeilijk in De Biltquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:10 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Kan weleens een landelijke worden, als alles goed valt.
Haha, nee aan zee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat de luchtvochtigheid maar in Venlo.
Mag absoluut beter, maar sommigen hier kwalificeren dit bijna als waardig zomerweer.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:20 schreef xpompompomx het volgende:
De huidige grijze winderige shitzooi is niet al te best voor mn humeur zeg. Pfffffft klaar mee.
Het was vandaag flink doortrappen op de fiets, ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:20 schreef xpompompomx het volgende:
De huidige grijze winderige shitzooi is niet al te best voor mn humeur zeg. Pfffffft klaar mee.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:22 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Mag absoluut beter, maar sommigen hier kwalificeren dit bijna als waardig zomerweer.![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima dagje verder. Droog, temperatuur oke, best wat zon.
Ik hoorde het net ook iemand zeggen in de snackbar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal niet zeggen dat het op en top zomerweer is hoor. Maar dat vind ik dan ook géén prima weer, wat de meeste mensen daaronder kwalificeren. Een wat afgezwakte versie daarvan is meer dan voldoende. De hele zomer het weer van vandaag, dan begin ik die periode nog bijna te waarderen ookquote:
Zie je toch terug in de 15daagse pluim?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ook iemand zeggen in de snackbar.
Maar ik zie dat niet terug. Jullie wel?
Vandaag de tuin onkruidvrij gemaakt, terras in de schaduwplek van de tuin gezet (en ja, ook een terras in de zon) en zwembadje opgezet voor de juniors
Dan heb je een zomer zonder zomer weer als het dit zou zijn 3 maanden lang. Dat gaan we niet doenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het op en top zomerweer is hoor. Maar dat vind ik dan ook géén prima weer, wat de meeste mensen daaronder kwalificeren. Een wat afgezwakte versie daarvan is meer dan voldoende. De hele zomer het weer van vandaag, dan begin ik die periode nog bijna te waarderen ook
KNMI.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zie je toch terug in de 15daagse pluim?
Waar kijk jij voor de verwachtingen?
Gaat ook niet gebeuren hoor. Maar van mij mag hetquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan heb je een zomer zonder zomer weer als het dit zou zijn 3 maanden lang. Dat gaan we niet doen. Hier toch relatief veel bewolking en echt een irritante wind. Heul warm wast ook niet
Ah ja. Nou was ook niet een enorm verschil, meer dat de scherpste randjes eraf waren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:54 schreef cinderloom het volgende:
[..]
KNMI.
In de vijftiendaagse is het ook zeker te zien dat het weer afgaat na komende week.
Maar ik schreef het wat verkeerd. Degene in de snackbar had het erover dat het eind van de week / komend weekend minder warm zou worden dan in eerste instantie wordt voorspeld.
Welke zon, hele dag dikke woei en donkere wolken en koud maar ok..geen regenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima dagje verder. Droog, temperatuur oke, best wat zon.
Heb mijn huis naar 19 graden gekregenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week zelfs warmere nachten dan nu overdag. Al is dat natuurlijk waardeloos
[ x ]
Oh hier best wat zon vandaag tijdens het wandelen. Lekker van al die diertjes in het moerasgebied genieten. Héél veel kwakende kikkers gezien/gehoord, oneindig veel libelles en ander insectengrut en als kers op de taart twee bevers iets verderopquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke zon, hele dag dikke woei en donkere wolken en koud maar ok..geen regen![]()
Ik ben ook volop bezig om de warmte uit de muren te krijgen voordat er een warme periode aanbreekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb mijn huis naar 19 graden gekregenlaat die hitte dan maar komen ook! Weekje of 2 moet lukken
Ik ben aan het verzaken, doe zelfs de zonnescherm niet meer naar benedenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben ook volop bezig om de warmte uit de muren te krijgen voordat er een warme periode aanbreekt.
Bevers?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh hier best wat zon vandaag tijdens het wandelen. Lekker van al die diertjes in het moerasgebied genieten. Héél veel kwakende kikkers gezien/gehoord, oneindig veel libelles en ander insectengrut en als kers op de taart twee bevers iets verderop
John & Kees.quote:
Gewoon de airco aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben aan het verzaken, doe zelfs de zonnescherm niet meer naar beneden
Maar misschien moet ik er weer even een beetje op letten gezien de kaarten.
Ohhh klinkt zalig! Beetje jaloers nuquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh hier best wat zon vandaag tijdens het wandelen. Lekker van al die diertjes in het moerasgebied genieten. Héél veel kwakende kikkers gezien/gehoord, oneindig veel libelles en ander insectengrut en als kers op de taart twee bevers iets verderop
Lekker bezig! Zat vanavond in mijn winter kloffie op de bank omdat het zo fris aanvoeltquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben ook volop bezig om de warmte uit de muren te krijgen voordat er een warme periode aanbreekt.
Is ze zo harig daar beneden?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een bever van dichtbij gezien.
Erg van genoten.
Mensen ook....quote:Op zondag 14 juni 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Superleuke dieren. Alleen zijn er wel teveel voor in ons aangeharkt landje
quote:Op zondag 14 juni 2026 11:18 schreef DemonRage het volgende:
De buren (ik denk boven me) in mijn flat zijn fucking koukleumen. Die hebben de verwarming aangezet en dat is te horen en te voelen aan de leidingen.
Ik weet niet wat ik leesquote:Op zondag 14 juni 2026 11:18 schreef DemonRage het volgende:
De buren (ik denk boven me) in mijn flat zijn fucking koukleumen. Die hebben de verwarming aangezet en dat is te horen en te voelen aan de leidingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |