Zie je toch terug in de 15daagse pluim?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ook iemand zeggen in de snackbar.
Maar ik zie dat niet terug. Jullie wel?
Vandaag de tuin onkruidvrij gemaakt, terras in de schaduwplek van de tuin gezet (en ja, ook een terras in de zon) en zwembadje opgezet voor de juniors
Dan heb je een zomer zonder zomer weer als het dit zou zijn 3 maanden lang. Dat gaan we niet doenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het op en top zomerweer is hoor. Maar dat vind ik dan ook géén prima weer, wat de meeste mensen daaronder kwalificeren. Een wat afgezwakte versie daarvan is meer dan voldoende. De hele zomer het weer van vandaag, dan begin ik die periode nog bijna te waarderen ook
KNMI.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zie je toch terug in de 15daagse pluim?
Waar kijk jij voor de verwachtingen?
Gaat ook niet gebeuren hoor. Maar van mij mag hetquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan heb je een zomer zonder zomer weer als het dit zou zijn 3 maanden lang. Dat gaan we niet doen. Hier toch relatief veel bewolking en echt een irritante wind. Heul warm wast ook niet
Ah ja. Nou was ook niet een enorm verschil, meer dat de scherpste randjes eraf waren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:54 schreef cinderloom het volgende:
[..]
KNMI.
In de vijftiendaagse is het ook zeker te zien dat het weer afgaat na komende week.
Maar ik schreef het wat verkeerd. Degene in de snackbar had het erover dat het eind van de week / komend weekend minder warm zou worden dan in eerste instantie wordt voorspeld.
Welke zon, hele dag dikke woei en donkere wolken en koud maar ok..geen regenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima dagje verder. Droog, temperatuur oke, best wat zon.
Heb mijn huis naar 19 graden gekregenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week zelfs warmere nachten dan nu overdag. Al is dat natuurlijk waardeloos
[ x ]
Oh hier best wat zon vandaag tijdens het wandelen. Lekker van al die diertjes in het moerasgebied genieten. Héél veel kwakende kikkers gezien/gehoord, oneindig veel libelles en ander insectengrut en als kers op de taart twee bevers iets verderopquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke zon, hele dag dikke woei en donkere wolken en koud maar ok..geen regen![]()
Ik ben ook volop bezig om de warmte uit de muren te krijgen voordat er een warme periode aanbreekt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb mijn huis naar 19 graden gekregenlaat die hitte dan maar komen ook! Weekje of 2 moet lukken
Ik ben aan het verzaken, doe zelfs de zonnescherm niet meer naar benedenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben ook volop bezig om de warmte uit de muren te krijgen voordat er een warme periode aanbreekt.
Bevers?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh hier best wat zon vandaag tijdens het wandelen. Lekker van al die diertjes in het moerasgebied genieten. Héél veel kwakende kikkers gezien/gehoord, oneindig veel libelles en ander insectengrut en als kers op de taart twee bevers iets verderop
John & Kees.quote:
Gewoon de airco aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben aan het verzaken, doe zelfs de zonnescherm niet meer naar beneden
Maar misschien moet ik er weer even een beetje op letten gezien de kaarten.
Ohhh klinkt zalig! Beetje jaloers nuquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh hier best wat zon vandaag tijdens het wandelen. Lekker van al die diertjes in het moerasgebied genieten. Héél veel kwakende kikkers gezien/gehoord, oneindig veel libelles en ander insectengrut en als kers op de taart twee bevers iets verderop
Lekker bezig! Zat vanavond in mijn winter kloffie op de bank omdat het zo fris aanvoeltquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben ook volop bezig om de warmte uit de muren te krijgen voordat er een warme periode aanbreekt.
Is ze zo harig daar beneden?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een bever van dichtbij gezien.
Erg van genoten.
Mensen ook....quote:Op zondag 14 juni 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Superleuke dieren. Alleen zijn er wel teveel voor in ons aangeharkt landje
quote:Op zondag 14 juni 2026 11:18 schreef DemonRage het volgende:
De buren (ik denk boven me) in mijn flat zijn fucking koukleumen. Die hebben de verwarming aangezet en dat is te horen en te voelen aan de leidingen.
Ik weet niet wat ik leesquote:Op zondag 14 juni 2026 11:18 schreef DemonRage het volgende:
De buren (ik denk boven me) in mijn flat zijn fucking koukleumen. Die hebben de verwarming aangezet en dat is te horen en te voelen aan de leidingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |