"We zijn nu in de Reguliersdwarsstraat. Hier worden homo's al decennia belaagd door onze islamitische stadgenoten. Vaak horen we hier kreten als 'Kankerflikkers' en 'ik ga je meppen met de betonschaar'."quote:De gids moet laten zien hoe moslims volgens de makers al eeuwen deel uitmaken van de stad.
Inderdaad, er zijn een paar users die over ongeveer niets anders posten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jij hebt het dag in dag uit over niets anders. Compleet gehersenspoeld. Die 6% moslims in Nederland zijn allemaal terroristen?
De pensionado's zullen permanent geresideerd hebben, de studenten zullen zich ook hebben moeten inschrijven als inwoner, ook al waren ze er maar een paar jaar. Ik gok ook dat de rijkere Indonesische mensen die zich dit konden veroorloven destijds vooral christenen zullen zijn geweest, maar over het algemeen lijkt me dat er zeker niet 0 moslims in Amsterdam woonden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar waren ze geregistreerd als inwoner? En waren ze moslim?
Nu verzet je de doelpalen, want de post waarop ik oorspronkelijk reageerde was:quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik liet in mijn reactie ruimte voor een handjevol diplomaten (en misschien hier en daar een rijk persoon). Het gaat hooguit over dozijnen mensen verspreid over 200-250 jaar.
Dat is niet hetzelfde als een continue culturele aanwezigheid van moslims wat een belangrijk onderdeel uitmaakt van de geschiedenis van de stad.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weet je wat kinderachtig gedrag is.
Dit lezen:
[..]
En dan typen: "Prima plan". Alleen maar om een beetje de boel hier aan te scherpen.
Terwijl er in 1900 letterlijk 0 geregistreerde moslims in Nederland waren (afgezien van wat diplomaten van verre exotische landen).
quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:29 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Overigens is de islam zelf extreemrechts en doordrenkt met fascistische, racistische en misogyne ideeën. Dat is dan de zieke ideologie die door progressief-links verdedigd wordt.
Correct.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:02 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een prima plan van de gemeente Amsterdam.
Natuurlijk zijn niet alle moslims leuk en lief en hoef je dat geloof niet aantrekkelijk te vinden.
Maar je hoeft maar even op dit forum te neuzen en je ziet dat er een groep is die volstrekt geobsedeerd en verknipt is geraakt van angst en de meest radicale gevaarlijke hersenbraaksels post. Die zijn precies hetzelfde als radicale moslimgekken. Prima als daar eens tegengas aan wordt gegeven.
Jij bent inderdaad een van de redenen dat dat nodig is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:09 schreef HowardRoark het volgende:
Moslims maken al eeuwen deel uit van de stad?![]()
[..]
[..]
Correct.
Kun je ook onderbouwen waarom? Ik woon niet eens in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een van de redenen dat dat nodig is.
Fase 2.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een van de redenen dat dat nodig is.
Daar kunnen ze jouw output ook lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je ook onderbouwen waarom? Ik woon niet eens in Amsterdam.
Dank voor de info. Ik denk dat we dit wel kunnen scharen onder afwijkend van wat men in de letter bedoelt met 0 moslims. Indonesische elite uit die tijd toen Indonesië notabene ook nog onder Nederlandse heerschappij stond, ook nog voor de tijd dat orthodoxie echt tractie kreeg in de MENA gebieden is anders dan 2026 moslims uit conservatieve MENA gebieden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De pensionado's zullen permanent geresideerd hebben, de studenten zullen zich ook hebben moeten inschrijven als inwoner, ook al waren ze er maar een paar jaar. Ik gok ook dat de rijkere Indonesische mensen die zich dit konden veroorloven destijds vooral christenen zullen zijn geweest, maar over het algemeen lijkt me dat er zeker niet 0 moslims in Amsterdam woonden.
Correct, en hij heeft uiteraard gelijk en jij snapt er (gespeeld) weer eens helemaal niets van.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar kunnen ze jouw output ook lezen.
Lees eens het deel na je vetgedrukte tekst.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu verzet je de doelpalen, want de post waarop ik oorspronkelijk reageerde was:
[..]
Wat zet jou tot het verdedigen van de Islam?quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar kunnen ze jouw output ook lezen.
Zijn nu eenmaal extreem disproportioneel aanwezig in zo ongeveer ieder denkbaar negatief lijstje, overal waar ze komen. Dat gaat na verloop van tijd opvallen, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jij hebt het dag in dag uit over niets anders. Compleet gehersenspoeld. Die 6% moslims in Nederland zijn allemaal terroristen?
Ik verdedig burgerrechten van mensen, ook al hebben ze een leefstijl die niet de mijne is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zet jou tot het verdedigen van de Islam?
Nee, je verdedigt de Islam. Want welke burgerrechten staan hier überhaupt ter discussie? Daar gaat het topic niet eens over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik verdedig burgerrechten van mensen, ook al hebben ze een leefstijl die niet de mijne is.
Het gaat natuurlijk niet om de vraag of er al enkele moslims hier waren. Het gaat er meer om dat er aan geschiedvervalsing gedaan wordt om net te doen alsof Amsterdam al eeuwenlang onder de invloed van moslims (mede) is gevormd. Dat lijkt mij overduidelijk onzin.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De pensionado's zullen permanent geresideerd hebben, de studenten zullen zich ook hebben moeten inschrijven als inwoner, ook al waren ze er maar een paar jaar. Ik gok ook dat de rijkere Indonesische mensen die zich dit konden veroorloven destijds vooral christenen zullen zijn geweest, maar over het algemeen lijkt me dat er zeker niet 0 moslims in Amsterdam woonden.
Alhamdullilah broer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:53 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
"We zijn nu in de Reguliersdwarsstraat. Hier worden homo's al decennia belaagd door onze islamitische stadgenoten. Vaak horen we hier kreten als 'Kankerflikkers' en 'ik ga je meppen met de betonschaar'."
"Laten we nu verder lopen naar de Linnaeusstraat. In deze straat lag ooit Theo van Gogh dood op de grond, doorzeefd met kogels en met een mes in zijn buik waar een nogal onsamenhangende brief aanzat. Theo had stoute dingen gezegd over de profeet en dat vonden onze islamitische landgenoten niet zo leuk"
"Tenslotte gaan we nog enkele straten bezoeken waar joden vroeger en nu opgejaagd werden. En ziet u die zwaarbeveiligde school? Dat heeft uiteraard niets met dreiging uit islamitische hoek te maken. Het is een raadsel waarom men zich onveilig voelt."
Nou vrijheid van godsdienst. Of om niet uit het land gesmeten te worden op basis van godsdienst. Allemaal zaken waar een hoop lui hier heel weinig mee hebben als het een ander betreft,quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:31 schreef HowardRoark het volgende:
Want welke burgerrechten staan hier überhaupt ter discussie?
Je moet ook echt de gemeente zelf inlichten, uit eigen beweging gebeurt er nauwelijks wat. Zo ook met een zigeunersbende die al 2 jaar onder een brug woonde (met kinderen!) hier verderop. Na een boze mail naar het stadsbestuur waren ze weg. Lamlendig bestuur somsquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Blijft mooi, ik heb de afgelopen weken met eigen telefoon 2 nachtelijke "fatbike" rellen gefilmd, de reden waarom er nu opeens mobiele camara-eenheden staan in de wijk, op een kinderspeelplaats.
Rellen incl brandstichting, Allahu Akbar, kankerhomo slogans etc maar een of andere betweter uit Schubbekutteveen weet uiteraard weer beter dan ik hoe ik dagelijks die islamkanker verspreid zie worden over mijn buurt.
Zak erin "vriend".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |