Nee. Maar de terreuraanslagen die er deze eeuw zijn geweest in Europa kennen wel een enorme overmaat als het gaat om islamterreur.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jij hebt het dag in dag uit over niets anders. Compleet gehersenspoeld. Die 6% moslims in Nederland zijn allemaal terroristen?
Jammer dat er niet zo'n tegengas is tegen die radicale moslims.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:02 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een prima plan van de gemeente Amsterdam.
Natuurlijk zijn niet alle moslims leuk en lief en hoef je dat geloof niet aantrekkelijk te vinden.
Maar je hoeft maar even op dit forum te neuzen en je ziet dat er een groep is die volstrekt geobsedeerd en verknipt is geraakt van angst en de meest radicale gevaarlijke hersenbraaksels post. Die zijn precies hetzelfde als radicale moslimgekken. Prima als daar eens tegengas aan wordt gegeven.
Nou volgens mij is dat er meer dan genoeg. Maargoed, de haters zijn nooit tevreden natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:51 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zo'n tegengas is tegen die radicale moslims.
Enige wat ze doen is knuffelen.
Het moet wel een nare droom zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat zou dat heerlijk zijn zeg, maar helaas. Ik zou graag wakker willen worden uit deze hel.
Anders is het racismuuuuuuuh!!quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:51 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zo'n tegengas is tegen die radicale moslims.
Enige wat ze doen is knuffelen.
Moslimhaat gedetecteerd.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:02 schreef Hexagon het volgende:
Natuurlijk zijn niet alle moslims leuk en lief en hoef je dat geloof niet aantrekkelijk te vinden.
Tja dit soort kinderachtig gedrag leidt natuurlijk volstrekt tot niks.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslimhaat gedetecteerd.
Moslims zijn natuurlijk al 5 eeuwen lang de steunpilaren van de Nederlandse maatschappij en alles wat wij hebben is te danken aan moslims. Dus dat jij dat zo zegt is... abject.. en .. infaam
Weet je wat kinderachtig gedrag is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja dit soort kinderachtig gedrag leidt natuurlijk volstrekt tot niks.
En dan typen: "Prima plan". Alleen maar om een beetje de boel hier aan te scherpen.quote:De gids moet laten zien hoe moslims volgens de makers al eeuwen deel uitmaken van de stad.
Al eeuwen ook echt inderdaad. 2000 jaar al zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weet je wat kinderachtig gedrag is.
Dit lezen:
[..]
En dan typen: "Prima plan". Alleen maar om een beetje de boel hier aan te scherpen.
Terwijl er in 19000 letterlijk 0 geregistreerde moslims in Nederland waren (afgezien van wat diplomaten van verre exotische landen).
Het zal me niks verbazen als dat ergens in een schimmig documentje van de gemeente amsterdam zo staat. Sommige ambtenaren struikelen over elkaar heen om allerhande shit te verzinnen die nergens op slaat om een beetje het deugritueel te vervullen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Al eeuwen ook echt inderdaad. 2000 jaar al zeker?
Nee, hoe jij discussieert is kinderachtig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er klopt sowieso helemaal niets van deze spelletjeswereld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:58 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Het moet wel een nare droom zijn.
Ik bedoel, wanneer al die islamitische terreuraanslagen écht gebeurd zouden zijn, zouden we niet zo naïef zijn om door te gaan met Europa vol te pompen met islam, toch?
T-toch..?
Nee, straks worden we wakker in een gezellig Nederland en dan fietsen Rutger en Monique weer vrolijk door de straten![]()
Bekijk deze YouTube-video
Geef gewoon toe dat je onfeitelijk onzin aan het bejubelen bent alleen maar "om een punt te maken" bij mensen die je niet echt mag op dit forum.. als een soort "ahaha pak aan, snoodaarden!!"quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, hoe jij discussieert is kinderachtig.
Ik gok dat mensen uit het het verre, exotische land Nederlands-Indië toch best wat (als in tientallen tot honderden) voeten aan de grond in Amsterdam hadden op dat tijdstipquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit lezen:
[..]
En dan typen: "Prima plan". Alleen maar om een beetje de boel hier aan te scherpen.
Terwijl er in 1900 letterlijk 0 geregistreerde moslims in Nederland waren (afgezien van wat diplomaten van verre exotische landen).
Nee. Zo werkte de VOC/WIC niet. Dat ging niet via Amsterdam.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik gok dat mensen uit het het verre, exotische land Nederlands-Indië toch best wat (als in tientallen tot honderden) voeten aan de grond in Amsterdam hadden op dat tijdstip
Compleet zinloos. De mensen die je wil bereiken bereik je niet, en de mensen die je wel bereikt hoef je niet te bereiken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:02 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een prima plan van de gemeente Amsterdam.
Maar je hoeft maar even op dit forum te neuzen en je ziet dat er een groep is die volstrekt geobsedeerd en verknipt is geraakt van angst en de meest radicale gevaarlijke hersenbraaksels post. Die zijn precies hetzelfde als radicale moslimgekken. Prima als daar eens tegengas aan wordt gegeven.
Moslims zijn geen ras?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Moet ik blanken gaan haten omdat Breivik een mongool is?
Tja je komt binnen met wat selectief quoten en stropoppen. Vervolgens nog wat jijbakken en whataboutism.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je onfeitelijk onzin aan het bejubelen bent alleen maar "om een punt te maken" bij mensen die je niet echt mag op dit forum.. als een soort "ahaha pak aan, snoodaarden!!"
Dat is echt tering irritant gedrag.
Wees een man en geef toe wanneer iets een slecht initiatief is ipv vooral te kijken "oeh is dit mijn volk? dan moet ik enthousiast doen er over"
Ik ga er nu volledig vanuit dat je gewoon een dom schaapje bent. En flink kinderachtig.
Je bent voor de zoveelste keer weer even performatief aan het scoren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja je komt binnen met wat selectief quoten en stropoppen. Vervolgens nog wat jijbakken en whataboutism.
Dan wil je niet ook maar enige serieuze discussie maar gewoon een beetje in je schuttersputje zitten.
Welles, want er meerden schepen aan van tijd tot tijd, studeerden rijke Indonesiërs, kwamen artiesten aanwaaien en dan was er nog een kleine groep pensionado's uit de hogere klassen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Zo werkte de VOC/WIC niet. Dat ging niet via Amsterdam.
Dat wijf is ziek in haar hoofd en had allang opgesloten moeten worden .quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:33 schreef Gia het volgende:
[..]
In de 17de eeuw een incidentele aanwezigheid van moslims, vooral handelaren die zich niet echt vestigden.
Halverwege 19de eeuw woonden er nog geen 50 moslims in Nederland. Voorzover het "Eeuwen deel uitmaken van de stad!"
Pas halverwege de 20ste eeuw kwamen er meer moslims naar Nederland. In 1955 werd de eerste moskee gebouwd en toen kwamen ook de gastarbeiders. "Tijdelijk". Ahum!
Hetgeen mevrouw halsema verkondigt is dus dikke bullshit!! Ze zijn niet al eeuwenlang belangrijk.
Maar waren ze geregistreerd als inwoner? En waren ze moslim?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik gok dat mensen uit het het verre, exotische land Nederlands-Indië toch best wat (als in tientallen tot honderden) voeten aan de grond in Amsterdam hadden op dat tijdstip
Lol, deze domrechtse userquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslimhaat gedetecteerd.
Moslims zijn natuurlijk al 5 eeuwen lang de steunpilaren van de Nederlandse maatschappij en alles wat wij hebben is te danken aan moslims. Dus dat jij dat zo zegt is... abject.. en .. infaam
Ik liet in mijn reactie ruimte voor een handjevol diplomaten (en misschien hier en daar een rijk persoon). Het gaat hooguit over dozijnen mensen verspreid over 200-250 jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Welles, want er meerden schepen aan van tijd tot tijd, studeerden rijke Indonesiërs, kwamen artiesten aanwaaien en dan was er nog een kleine groep pensionado's uit de hogere klassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |