Dit dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:22 schreef Tengano het volgende:
Wat een mooi initiatief van Amsterdam is dit![]()
Leugens en framen mag als het ten goede komt van onze islamitische broeders.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:33 schreef Gia het volgende:
[..]
In de 17de eeuw een incidentele aanwezigheid van moslims, vooral handelaren die zich niet echt vestigden.
Halverwege 19de eeuw woonden er nog geen 50 moslims in Nederland. Voorzover het "Eeuwen deel uitmaken van de stad!"
Pas halverwege de 20ste eeuw kwamen er meer moslims naar Nederland. In 1955 werd de eerste moskee gebouwd en toen kwamen ook de gastarbeiders. "Tijdelijk". Ahum!
Hetgeen mevrouw halsema verkondigt is dus dikke bullshit!! Ze zijn niet al eeuwenlang belangrijk.
Het wordt gewoon elke dag vol in je gezicht uitgedrukt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:12 schreef Cockwhale het volgende:
En dan claimen dat er geen islamisering plaatsvindt.
Ik begrijp niet goed waarom je dit tegenover elkaar zet. Waarom zou het één het ander uitsluiten? Dat er nog steeds beveiliging nodig is bij joodse scholen is een serieus probleem, maar dat betekent niet dat initiatieven tegen moslimhaat of rond moslimerfgoed geen aandacht mogen krijgen. Beide zaken kunnen tegelijkertijd belangrijk zijn en aangepakt worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:45 schreef sp3c het volgende:
Op zich niets mis mee maar zolang er bewakers voor joodse scholen moeten staan zou het geen prioriteit moeten hebben atm
Ik sluit het niet uit, ik zeg in de quote letterlijk dat er niets mis mee isquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:25 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed waarom je dit tegenover elkaar zet. Waarom zou het één het ander uitsluiten? Dat er nog steeds beveiliging nodig is bij joodse scholen is een serieus probleem, maar dat betekent niet dat initiatieven tegen moslimhaat of rond moslimerfgoed geen aandacht mogen krijgen. Beide zaken kunnen tegelijkertijd belangrijk zijn en aangepakt worden.
Omdat dat wijf niet deugd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
De vraag is dus wat is precies de reden dat mevrouw Halsema liegt en haar eigen land verraadt.
Ja precies dat, er zijn zoveel culturen in Nederland waar hele leuke dingen bij zitten, maar het is altijd Moslim en het gaat zo ver dat zelfs de Nederlandse, Christelijke en Joodse feesten met beveiliging moeten omdat er Moslims zijn die het niet aan kunnen zien en er gevaarlijk van worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:37 schreef William_Papadin het volgende:
Het is wel bijzonder dat een overheidsinstantie danwel een gemeente zoveel aandacht geeft aan een minderheidsgroepering in hun stadsgrenzen. Je zou er bijna wat achter gaan zoeken. Geeft men bijvoorbeeld ook zoveel aandacht, budget, mensen, capaciteit en focus aan Christenen die in hun gemeente wonen in soortgelijke campagnes? En Joden? En Sikhs?
Nee, dat is angstzaaierij vanuit extreemrechtse hoek schijterd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:38 schreef RotatoR het volgende:
De grootste oorzaak van moslimhaat is het gedrag van moslims. Succes ermee.
Extreemrechts dwingt ze om met een busje op een meningte in te rijden?quote:
Dus moslims die kelen doorsnijden is angstzaaierij. Mooi stukje gaslighting.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, dat is angstzaaierij vanuit extreemrechtse hoek schijterd.
Moet ik blanken gaan haten omdat Breivik een mongool is?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:15 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Extreemrechts dwingt ze om met een busje op een meningte in te rijden?![]()
Gekke denkwijze heb jij.
Jij hebt het dag in dag uit over niets anders. Compleet gehersenspoeld. Die 6% moslims in Nederland zijn allemaal terroristen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dus moslims die kelen doorsnijden is angstzaaierij. Mooi stukje gaslighting.
Overigens is de islam zelf extreemrechts en doordrenkt met fascistische, racistische en misogyne ideeën. Dat is dan de zieke ideologie die door progressief-links verdedigd wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:15 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Extreemrechts dwingt ze om met een busje op een meningte in te rijden?![]()
Gekke denkwijze heb jij.
Wat zou dat heerlijk zijn zeg, maar helaas. Ik zou graag wakker willen worden uit deze hel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:20 schreef Koortsdroom het volgende:
Denken jullie wel eens dat dit allemaal simpelweg een nare droom is en je straks wakker wordt?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |