Ja joh dat kan primaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:
Over vriezer: bij jumbo waren cakes in de aanbieding.
I.p.v. zelf bakken heb ik die gekocht en ongesneden in de vriezer gelegd.
Personeel wist desgevraagd niet of het kan…
Dat denk ik van wel. Wij gaan het zienproeven t.z.t.
Wanneer kunnen we komen proefhappen?quote:
wanneer je over bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij fritz heb je geen keuzen. Klikkerdeklik. en hopen dat het werkt. De log kun je pas bekijken als alles is ingesteld.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijns inziens is modem geklooit zonder een console en een toetsenbord toch echt wel ondoenlijk om config dingen te doen anders dan wizards doorklikken...
Je kan hetquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik hier zet dat ik binnen 2 minuten opsta om te sporten gaat dat vast ook echt gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ah, dus hij wil vooral niet jou moeten helpen want hij denkt dat hij dat niet kan. Kan je copromotor dat wel als nodig? En is die er OK mee dat wel te doen en met promotor te fixen dat het dus OK is als jij het doet en zij dan zal helpen als nodig? Ingewikkeld wel hoor. En stom dat het zo ingewikkeld is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zijn nr 1 argument was "Ik heb het nog nooit gedaan en ik ben ook niet van plan om eraan te beginnen!"
Hij hergebruikt altijd andermans al gepubliceerde data, ipv te werken met primaire data. Ik denk dat ik het een nuttige vaardigheid vind om met primaire data te werken, want ik denk niet dat ik het mijn hele carrière kan/wil ontwijken. Maar hij kan het dus wel.
Vervolgens werd het een "Dus als je het zou doen dan ga ik je niet helpen!" type argument dat ik een beetje intimiderend vond... ik snap dat je in praktische zin niet kan helpen maar in wetenschappelijke zin zijn er toch genoeg dingen hetzelfde als je gepubliceerde data gebruikt of primaire data.
Er is met primaire data het risico dat de data poep is en je een boel tijd verspilt. Van gepubliceerde data weet je al dat ze ok zijn. Maar ik vind dat ik die tijd wel heb en sowieso zijn de data wel volgens een methode/format die we eerder hebben gebruikt dus ik schat het risico niet zo groot in.
[..]
We hebben nu een student die niet zo communicatief is, dus als je om feedback vraagt is ze "everything is ok, I don't really know"... terwijl er echt wel wat te zeggen is denk ik. Maar hiërarchie / verlegen student / taalbarrière...
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:27 schreef derLudolf het volgende:
Internet update: ze hebben nog niet gezegd dat ik iets verkeerds heb gedaan en hebben gevraagd om een ONT nummer dat op het glasvezelkastje moet staan.
WC update: met buis nummer 3 hangt de pot eindelijk maar toch aan de muur. De toevoerbuis heb ik wel goed gezaagd want er lekt niets. Nu bedienpaneel bevestigen, schuimmat op maat snijden, afkitten en de bril monteren.
Gazon update: gemaaid, kanten moeten nog.
Weekend update: morgen komt de tegelzetter. Eens kijken wat ik ga aanpakken Zondag een rondje maken met de trein. Weet niet waar ik allemaal naartoe ga. Ik moet sowieso maar Gelsenkirchen, waar ik nog in het krijt sta bij een kebabboer. Mogelijk daar in de buurt nog wat dingetjes bekijken van route der Industriekultur.
Beestjes update:
Veel vliegen in huis, als je elke dag even een paar dood slaat blijft het beheersbaar. Doe je dat niet kun je zo 10 doodslaan in 5 minuten tijd. Een keer in een klap 3 gedood.
VerderIn before "Zielig" (terwijl de vliegen wel gewoon doodgeslagen mogen worden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
En ik verse aardbeien, een doos Merci die gisteren per post arriveerde en Starfleet Academyquote:
Heb ik ook nogquote:
Copromotor heeft alle vormen van hulp aangebodenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, dus hij wil vooral niet jou moeten helpen want hij denkt dat hij dat niet kan. Kan je copromotor dat wel als nodig? En is die er OK mee dat wel te doen en met promotor te fixen dat het dus OK is als jij het doet en zij dan zal helpen als nodig? Ingewikkeld wel hoor. En stom dat het zo ingewikkeld is.
Ik had de indruk dat het in het begin echt niet zo goed ging, ze leek niet echt aansluiting te vinden bij de andere studenten en haar project kwam ook al niet lekker op gang en dan had je ook nog mijn promotor die haar in de war maaktequote:Lastig zo'n student. Kan het ook zijn dat het voor haar echt okay is zoals het nu gaat? Of zegt je gevoel dat dat misschien niet zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |