En waar is dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen fixing day. Van alles doen in huis. Pa en ma die nog even langs komen. En overmorgen op verkaansjie naar waar het echt lekker weer is
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef Goitske het volgende:
Vandaag zelf wraps gemaakt. Conclusie lekker, vullen maar volgende keer koop ik ze wel weer het is mij te veel werk
Ik dacht moet het toch een keer doen.quote:
Ik moet altijd aan Urbanus denken bij dat woordquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:18 schreef derLudolf het volgende:
Zondag viel me al op dat er blaadjes van m'n kruisbessen lekken te ontbreken, gisteren leek dat eerder. Dacht eerst slakken maar moest gisteravond ineens denken aan de larven van een of andere wesp. Die hebben bij m'n ouders ook al eens korte metten gemaakt met een kruisbes.
Vanmiddag maar even pyrethrum gehaald. Biologisch insecticide, ben benieuwd hoe en of dat z'n werk doet...
Fijn dat ik niet de enige ben die dat denktquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef Goitske het volgende:
Vandaag zelf wraps gemaakt. Conclusie lekker, vullen maar volgende keer koop ik ze wel weer het is mij te veel werk
Dat heb ik ook een enkele keer gedaan maar het is wel erg veel werk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef Goitske het volgende:
Ja idd zo werkt automatisme.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Automatisme is zo apart, je weet met je verstand dat je iets niet mag en je lijf doet het gewoon.
Maar zo fijn dat het nu gedaan is en dat jullie weer strandwandelingen kunnen maken
Toch maar besloten om de krabpaal deels uit elkaar te halen en goed in elkaar te zetten. Dit ergert teveel. Maar morgen is een prima dag ervoor.
Succes alvastquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:18 schreef borisz het volgende:
Thuis. Stempelkaart en wandelshirt opgehaald.
We waren rond 15u in Alkmaar. Nog even naar het Kaasmuseum geweest. Toeristenpunten scoren.
Om 17u ging de Grote Kerk open. Echter stempelkaarten ophalen pas om 17:15. We stonden 16:50 voor de kerk, die om 17u open ging. Alleen daarna was het nog een kwartier binnen wachten.
De nieuwe wethouder sport, 1 dag in functie, moest nog z'n zegje doen en op de gong slaan. Het voelde nu als dubbel wachten.
Uiteindelijk gegeten bij Hofman tegenover de kerk. Shared dinging.
Was lekker.
Stukje volgt nog wel.
Nu lekker ontspannen en rond 22u mn nest in. Morgen om 6:15 de trein naar Alkmaar
Wat leukquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Cijfers![]()
Ik heb 18 fotolijstjes gevuld. Met certificaten voor onze deelnemers. Wel tof, de zwemclub telt de wekelijkse baantjes van de lange afstandzwemmers/baantjestrekkers (voor wie wil). En als je dan maar lang genoeg lid bent kun je zomaar ruim 900 km hebben afgelegd in je carričre![]()
Daarnaast worden over anderhalve week nog diverse aanmoedigingcertificaten (want diploma is niet voor iedereen haalbaar) en zwemdiploma's uitgereikt.
Diploma kandidaten zijn getest (zonder dat ze dat wisten) en de buit is al binnen. Wat maakte dat ik afgelopen zondag de ingevulde K&K diploma's heel snel moest verstoppen toen er een kandidaat binnen liep!
Want afzwemmen, dat doe je officieel en als je dat dan over anderhalve week niet goed doet haal je het niet
Oh dat is toch bijna Düsseldorf - Mainz op en neer. Twee keer.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En als je dan maar lang genoeg lid bent kun je zomaar ruim 900 km hebben afgelegd in je carričre
Wat is je probleem daarmee precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Alleen die setting en de gezichtsuitdrukkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |