SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wel voor een rode prent.quote:
Wel voor rood.quote:
Klopt wel.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:38 schreef TweedeKlum het volgende: Bondscoach Ronald Koeman selecteert Guus Til voor het Nederlands elftal omdat de middenvelder een type speler is dat iets anders brengt dan de rest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Bondscoach Ronald Koeman selecteert Guus Til voor het Nederlands elftal omdat de middenvelder een type speler is dat iets anders brengt dan de rest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ze moest wel rood geven, anders kon ze geen overtreding geven en stond ze voor lul. Ze kon de handsbal natuurlijk niet laten gaan.quote:
Fok leeft!quote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Was weer eens een topic voor m’n neus dichtgevallen.
Idd. Ik word er moe van.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:39 schreef Zorro het volgende:
Deze scheidsrechter doet de acceptatie van vrouwelijke scheidsrechters geen goed.
Jaquote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze maakte wel het gebaar van een pingel toch?
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
kapotte keepert misschien ook nog. edit: oh schele die stond bovenaan :pquote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus je houdt hier aan over:
- een geblesseerde keeper
- een rode kaart en mogelijk geschorste Til
- een spits die niet kan scoren
- een nog verdere bekoeling van enig oranjegevoel
Je kunt ze ook moeilijk bij Clermont Foot of Doncaster Rovers vandaan trekken.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef TLC het volgende:
Anno 2026 hoor je geen spelers te selecteren voor Oranje als je nog in de eredivisie speelt
Dit is nog verder door de ondergrens dan afgelopen weekquote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik had er echt niet veel van verwacht maar dit overtreft alles. in negatieve zin.
Staat er tochquote:Op maandag 8 juni 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
kapotte keepert misschien ook nog. edit: oh schele die stond bovenaan :p
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Kijkt liever naar een supermarkt ondernemer dan een mooie dame die graag speelt met een fluit.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:39 schreef Zorro het volgende:
Deze scheidsrechter doet de acceptatie van vrouwelijke scheidsrechters geen goed.
sowquote:Op maandag 8 juni 2026 22:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Kijk ik naar het Nederlands elftal of naar Ons aller Ajax?
Ik neem aan dat ie nu al denkt “wtf heb ik gedaan? :’(“quote:Op maandag 8 juni 2026 22:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vrees dat die Duitser er flink naast zit dit jaar
Heeft die voorspeld dat we ver gaan komen?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Duitse wetenschapper lijkt geen kenner.
WK zelfs.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft die voorspelt dat we ver gaan komen?
Die voorspelde zelfs dat Nederland wereldkampioen wordtquote:Op maandag 8 juni 2026 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wereldkampioenendquote:Op maandag 8 juni 2026 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar hebben we deze oefenwedstrijd niet eens voor nodig, dat gaat sws wel gebeurenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:43 schreef William_Papadin het volgende:
Dit WK gaat zo ontzettend pijnlijk worden
Spanje nam dat niet serieus joh.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
Vorig jaar maart maakten we Spanje nog heel moeilijk en deden we onszelf weer tekort... hoe zijn we op dit niveau beland?
“Maak je die tweede kool dan wordt het een hele andere wedstrijd”.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Koeman zal wel weer spreken over een week up kal
AZ strontquote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Reijnders heeft t dit seizoen ook niet he
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien hebben we niet alleen een spitsenprobleem.
We kunnen het morgen bezetten.quote:
Goh.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In plaats van kampioen?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist op Flexvoetbal Nederland op plek 4 gezet.
1-1quote:Op maandag 8 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik kijk niet (ben druk) kan iemand uitleggen wat er is gebeurd
Nou niets eigenlijk...quote:Op maandag 8 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
wtf
johquote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet zo interessant doenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dat zou wel gunstig zijn voor Nederland als hij wordt geschorst.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Portugees die vandeweek agressief was tegen Chili is ook maar voor een oefenpotje geschorst, en dan dekt Arman dat Til wel voor het WK geschorst wordt
Is toch sowieso treurig, die hele settingquote:Op maandag 8 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk niet dat dit oefenduel een goed idee was voor het GEVOEL.
Met het beschikbare materiaal vond ik dit wel de beste opstelling, dus het verbaast mij wel hoe matig het was.
Avondje Brobbeastquote:Op maandag 8 juni 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat ze deze vrouw hebben beloofd maar het is wel een cadeautje
Vrouwengedrag, als jij dat lampje erin draait mag je mijn natte moeflon kussen.quote:
Samen onder de douche met Edgar.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat ze deze vrouw hebben beloofd maar het is wel een cadeautje
Ik zal tijdens het WK niets missen (behalve die derde groepswedstrijd wtf wie heeft dat verzonnen joh)quote:
Zou wel grappig zijn als hij over moet.quote:
Nederland ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Oezbekistan weet weer waar het staat
Die gaan denk ik geen wereldkampioen worden.
Goedkope penalties erkennen we niet.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met penalty's kunnen we nog wel winnen ja.
Niet omdat we goed voetballen.
In een oefenwedstrijd tegen de Oezbeken!quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we een penalty in de 9e minuut vd blessuretijd nog varren
watquote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goedkope penalties erkennen we niet.
0-1 Oezbekistan aldus.
Sudokuquote:Op maandag 8 juni 2026 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plegen massaal harakiri uit angst nu.
Dat er hier uberhaupt een VAR zat vond ik al een bijzonderheidquote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we een penalty in de 9e minuut vd blessuretijd nog varren
Ik hoor nu direct Michel van Egmond als Fallentijn.quote:
De VAR moet ook oefenen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat er hier uberhaupt een VAR zat vond ik al een bijzonderheid
Allang besprokenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Dat Oezbekistan weet ook weer waar ze staan.
Op een veld in een sfeerloos stadion in New York, waarbij de vogels de meest geïnteresseerde toeschouwers zijn?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Dat Oezbekistan weet ook weer waar ze staan.
En een paar zatte bobo's zo te horen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op een veld in een sfeerloos stadion in New York, waarbij de vogels de meest geïnteresseerde toeschouwers zijn?
Niet op tv Hans.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco gaat weg terwijl er nu nog een wedstrijd komt
Stekelenburg?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een paar zatte bobo's zo te horen.
In 2000 was dat voldoende geweest voor de finalequote:Op maandag 8 juni 2026 22:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
2 penaltys benut in 1 wedstrijd oh my god
Anders Jeff Gillooly even een belletje geven.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mag je voor een geschorste speler iemand anders oproepen? Denk het wel hé.
En in Dallas is het nog tien graden warmer.quote:
Wel beter dan Oezbekistan!quote:
Kubogodquote:Op maandag 8 juni 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet daar staat die spits van Feyenoord in de basis. (lol)
En ze hebben daar JR.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in Dallas is het nog tien graden warmer.
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anders Jeff Gillooly even een belletje geven.
Iedereen is voor Nederland serieuze tegenstand.quote:
Daar moest ik meteen aan denkenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
In 2000 was dat voldoende geweest voor de finale
Ik hoop altijd dat hij in de kleedkamer wel zijn bek opentrekt maar ik betwijfel hetquote:
Hier worden Dynastieën gebouwd.quote:
Italië 1990.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
Wat is jullie favoriete slechtste WK voetbal van Nederland ooit? (met deelname)
Niet zoveel bewust meegemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
WK 1990 was wel echt een dramaquote:Op maandag 8 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
2030quote:Op maandag 8 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |