Ja dat viel me ook op dat ze nu pas vonden dat ze dezelfde humor hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou dat. En hoezo kom je er nu pas achter dat je t leuk kan hebben met elkaar en dezelfde humor hebt?![]()
Hoe kun je uberhaupy 0 stress hebben tijdens het klussen, zeker als het een wedstrijd moet zijn.
Waarschijnlijk nog wat over was van de buurtborrelquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Dennis heeft niet eens op een etentje getrakteerd. Een plastic glaasje prik kon er nog net van af.
Haha, zit nu al uit te kijken naar jouw column morgen, heb al de finale gezien, zeg niks..quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wat over was van de buurtborrel
Verder niets zeggen hoor!quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
Finale gezien. Wat een tergend vermoeiende aflevering was me dat zeg, enige leuke is als de stellen in elkaars appartementen mogen kijken.
Maar: een nieuw seizoen is aangekondigd
Wat mij opviel is dat ze weten in wiens appartement ze lopen, en daar zijn dan ook de commentaren op gestoeld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
Finale gezien. Wat een tergend vermoeiende aflevering was me dat zeg, enige leuke is als de stellen in elkaars appartementen mogen kijken.
Maar: een nieuw seizoen is aangekondigd
Kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, als "kleine CotS" al altijd op school te horen kreeg en wat nog altijd mijn valkuil is "eerst goed lezen en dan pas vragen"
Viel mij ook al op in het voorstukje, vooral die nep wimpergriet kan nu lekker de boel uit gaan lopen kafferen van de mensen die ze niet mag.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat ze weten in wiens appartement ze lopen, en daar zijn dan ook de commentaren op gestoeld.
Oh leuk! Australië doet het wel beterquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren.![]()
Donderdag de finale en dan de maandag daarop een nieuwe serie van Het Blok, maar dan Australië. Is altijd erg goed vind ik zelf.
Ja de afkeur / afgunst en wij zijn zoveel beter straalt er al weken van af.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op in het voorstukje, vooral die nep wimpergriet kan nu lekker de boel uit gaan lopen kafferen van de mensen die ze niet mag.
Waar kun je hem dan zien?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, zit nu al uit te kijken naar jouw column morgen, heb al de finale gezien, zeg niks..
Het maakt Frank allemaal niet uit en Lottie blijkt een meeloper te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja de afkeur / afgunst en wij zijn zoveel beter straalt er al weken van af.
Daarom ben ik eigenlijk ook best verbaasd dat Frank en Lotty zo goed met hun zijn.
Volgens mij is die aftertalk bedoeld om de tijd te vullen tussen de gewone uitzendingen en de finale. Alleen ze blijven steken bij twee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is er weer afgehaald! Gisteravond stond het er nog op.
Als ze vanavond ineens een finale met een andere uitslag uitzenden...quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is er weer afgehaald! Gisteravond stond het er nog op.
van mij mag hetquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze vanavond ineens een finale met een andere uitslag uitzenden...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |