abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221004795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:18 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nou dat. En hoezo kom je er nu pas achter dat je t leuk kan hebben met elkaar en dezelfde humor hebt? :?

Hoe kun je uberhaupy 0 stress hebben tijdens het klussen, zeker als het een wedstrijd moet zijn.
Ja dat viel me ook op dat ze nu pas vonden dat ze dezelfde humor hebben _O- Nee joh die verbloemen hun afgang met dat gelul dat "we hebben het zo leuk samen en hier" gaat er bij mij niet in.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221004837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Dennis heeft niet eens op een etentje getrakteerd. Een plastic glaasje prik kon er nog net van af.
Waarschijnlijk nog wat over was van de buurtborrel _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221004851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Waarschijnlijk nog wat over was van de buurtborrel _O-
Haha, zit nu al uit te kijken naar jouw column morgen, heb al de finale gezien, zeg niks.. :7
pi_221004860
Finale gezien. Wat een tergend vermoeiende aflevering was me dat zeg, enige leuke is als de stellen in elkaars appartementen mogen kijken.

Maar: een nieuw seizoen is aangekondigd c_/
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:41:58 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221004906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
Finale gezien. Wat een tergend vermoeiende aflevering was me dat zeg, enige leuke is als de stellen in elkaars appartementen mogen kijken.

Maar: een nieuw seizoen is aangekondigd c_/
Verder niets zeggen hoor!
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:04:12 #81
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221005942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
Finale gezien. Wat een tergend vermoeiende aflevering was me dat zeg, enige leuke is als de stellen in elkaars appartementen mogen kijken.

Maar: een nieuw seizoen is aangekondigd c_/
Wat mij opviel is dat ze weten in wiens appartement ze lopen, en daar zijn dan ook de commentaren op gestoeld.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221007365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach, als "kleine CotS" al altijd op school te horen kreeg en wat nog altijd mijn valkuil is "eerst goed lezen en dan pas vragen" _O-
Kan de beste gebeuren. ;)
Donderdag de finale en dan de maandag daarop een nieuwe serie van Het Blok, maar dan Australië. Is altijd erg goed vind ik zelf. ^O^
pi_221007412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:04 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wat mij opviel is dat ze weten in wiens appartement ze lopen, en daar zijn dan ook de commentaren op gestoeld.
Viel mij ook al op in het voorstukje, vooral die nep wimpergriet kan nu lekker de boel uit gaan lopen kafferen van de mensen die ze niet mag. :r
pi_221007439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Kan de beste gebeuren. ;)
Donderdag de finale en dan de maandag daarop een nieuwe serie van Het Blok, maar dan Australië. Is altijd erg goed vind ik zelf. ^O^
Oh leuk! Australië doet het wel beter :Y
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:01:53 #85
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221007511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Viel mij ook al op in het voorstukje, vooral die nep wimpergriet kan nu lekker de boel uit gaan lopen kafferen van de mensen die ze niet mag. :r
Ja de afkeur / afgunst en wij zijn zoveel beter straalt er al weken van af.
Daarom ben ik eigenlijk ook best verbaasd dat Frank en Lotty zo goed met hun zijn.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:03:37 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221007526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, zit nu al uit te kijken naar jouw column morgen, heb al de finale gezien, zeg niks.. :7
Waar kun je hem dan zien?
pi_221007530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de afkeur / afgunst en wij zijn zoveel beter straalt er al weken van af.
Daarom ben ik eigenlijk ook best verbaasd dat Frank en Lotty zo goed met hun zijn.
Het maakt Frank allemaal niet uit en Lottie blijkt een meeloper te zijn. }:|
pi_221007582
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waar kun je hem dan zien?
kijk.nl
pi_221007593
Denk als de verdeling van de appartementen anders waren geweest er niet perse een band was ontstaan tussen die koppels.
Want als ik het goed heb zit het appartement van Lotty en Frank boven die van Steffie en Gregor toch?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:53:30 #90
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221008022
Zou zomaar kunnen, kan ook komen door hulp aan elkaar en ja dat is sneller tussen de directe buren denk ik.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:07:37 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221008532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
kijk.nl
Ik kan ‘m daar niet vinden.
pi_221008550
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik kan ‘m daar niet vinden.
Je hebt gelijk, het is er weer afgehaald! Gisteravond stond het er nog op.
pi_221008656
En wel terecht ook, had niet eens verwacht dat de finale er al op zou staan gisteren.

Vond nog wel een leuke doc over Crooswijk en de inwoners van de straat.

https://npo.nl/start/afspelen/creme-de-la-crooswijk
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:24:12 #94
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221008735
ah toch op tijd gekeken vanochtend. Apart dat ze hem weer weghalen.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:57:46 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221009003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het is er weer afgehaald! Gisteravond stond het er nog op.
Volgens mij is die aftertalk bedoeld om de tijd te vullen tussen de gewone uitzendingen en de finale. Alleen ze blijven steken bij twee.
pi_221009112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het is er weer afgehaald! Gisteravond stond het er nog op.
Als ze vanavond ineens een finale met een andere uitslag uitzenden... }) _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 16:47:23 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221009645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Als ze vanavond ineens een finale met een andere uitslag uitzenden... }) _O-
van mij mag het >:) }) :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_221011699
Op de herhaling, even genieten nog.. *O*
pi_221011733
Die jurk van Marloes.. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')