abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220999946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is morgen de finale trouwens? Of volgende week?
Denk donderdag de finale want ik zie in de gids op vrijdag geen Het Blok meer. ;)
pi_220999970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:11 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Denk donderdag de finale want ik zie in de gids op vrijdag geen Het Blok meer. ;)
Op vrijdag was het nooit ;)
maar dank je wel *O* dan kijk ik mee *O*
Heb al vooruit gekeken voor vanavond nml, alleen afleveringen op het einde vind ik altijd niet zo leuk. Al ben ik wel erg benieuwd naar de uitslag dan
pi_221000044
O, je hebt gelijk. Heb de nieuwe gids pas woensdag dus kan niet verder kijken. Dan kan het dus volgende week zijn, de finale. ;)
pi_221000100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:26 schreef Chea49 het volgende:
O, je hebt gelijk. Heb de nieuwe gids pas woensdag dus kan niet verder kijken. Dan kan het dus volgende week zijn, de finale. ;)
Toen je het zei heb ik in het televisiekrantje gekeken (ja... ouderwetse op papier,doe ik nog aan) en daar staat volgende week geen Blok meer in. Had er niet aan gedacht daarin te kijken :o :@
pi_221000121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen je het zei heb ik in het televisiekrantje gekeken (ja... ouderwetse op papier,doe ik nog aan) en daar staat volgende week geen Blok meer in. Had er niet aan gedacht daarin te kijken :o :@
Dan houden we het maar op komende donderdag de finale van Het Blok? :?
pi_221000146
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:38 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dan houden we het maar op komende donderdag de finale van Het Blok? :?
We gaan het morgen meemaken
Misschien heb ik het helemaal fout hoor :Y Kans is best groot, ben soms een beetje spuitelf
pi_221000155
Spuitelf gaat nog meer zinnige dingen zeggen: morgen finale. Staat letterlijk erbij

Oh sorry mensen voor mijn domheid :@
pi_221000213
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spuitelf gaat nog meer zinnige dingen zeggen: morgen finale. Staat letterlijk erbij

Oh sorry mensen voor mijn domheid :@
_O- Ben je niet de enige maar bij mij staat het er niet bij dus dat is dan mijn excuus. _O-
pi_221000225
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:56 schreef Chea49 het volgende:

[..]
_O- Ben je niet de enige maar bij mij staat het er niet bij dus dat is dan mijn excuus. _O-
Ach, als "kleine CotS" al altijd op school te horen kreeg en wat nog altijd mijn valkuil is "eerst goed lezen en dan pas vragen" _O-
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:02:12 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221000269
Ik had toch zomaar twee afleveringen gemist :o
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:10:32 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221000341
Ik kan afl. 45 niet vinden :{
pi_221000739
Uit betrouwbare bron, morgenavond de finale.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:51:58 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221003420
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:00 schreef Croosblokker het volgende:
Uit betrouwbare bron, morgenavond de finale.
Maar niet live neem ik aan?
pi_221003479
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar niet live neem ik aan?
Staat er niet bij in het krantje, maar ik denk niet dat we vooruit kunnen kijken ...
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:02:53 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221003486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Staat er niet bij in het krantje, maar ik denk niet dat we vooruit kunnen kijken ...
Dan is het vantevoren opgenomen en nog steeds vraag ik me dan af of de productie met de cijfers kan sjoemelen.
pi_221003634
Ook raar dat er maar van twee stellen een 'aftertalk' op staan.
pi_221004400
Het is hier al helemaal uitgestorven.. :D
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:25:23 #68
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221004423
Marloes en Patrick hebben echt een plaat voor hun kop. |:(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221004469
Dennis heeft niet eens op een etentje getrakteerd. Een plastic glaasje prik kon er nog net van af.
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:38:17 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221004527
Waar is Daan heen?
pi_221004542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar is Daan heen?
Die had toch niks meer te doen?
pi_221004546
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
Het is hier al helemaal uitgestorven.. :D
_O- had vooruit gekeken en vond de aflevering van vandaag niet leuk :@
Morgen doe ik zeker mee *O* Lekker mopperen omdat de verkeerden gewonnen hebben (gun het ze allemaal niet zo, misschien F&L als ik moet kiezen)
pi_221004579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef TaMieke het volgende:
Marloes en Patrick hebben echt een plaat voor hun kop. |:(
Ik geloof er ook niet zo in, ze roepen me net wat te vaak dat ze graag door willen hoe leuk het is en rustgevend.
Ze presteren gewoon niet en kunnen niet eens douchen, het is gewoon een manier om hun wanprestatie goed te praten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221004603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
Het is hier al helemaal uitgestorven.. :D
Was ook niet zo veel aan, het is net even te lang dat programma. Ik ben er ook wel klaar mee.
Wel wat leuks gescoord op marktplaats voor 10 euro :+

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:18:52 #75
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221004777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geloof er ook niet zo in, ze roepen me net wat te vaak dat ze graag door willen hoe leuk het is en rustgevend.
Ze presteren gewoon niet en kunnen niet eens douchen, het is gewoon een manier om hun wanprestatie goed te praten.
Nou dat. En hoezo kom je er nu pas achter dat je t leuk kan hebben met elkaar en dezelfde humor hebt? :?

Hoe kun je uberhaupy 0 stress hebben tijdens het klussen, zeker als het een wedstrijd moet zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')