abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220996967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:58 schreef JJ76 het volgende:
Dst was toch niet 450 aan boodschappen.
Dat kan makkelijk.
pi_220996974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:58 schreef JJ76 het volgende:
Dst was toch niet 450 aan boodschappen.
120 euro bier, geen idee hoeveel wijn. 3e rangs frisdrank en goedkope hapjes. Vind het ook niet veel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220996988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]
120 euro bier, geen idee hoeveel wijn. 3e rangs frisdrank en goedkope hapjes. Vind het ook niet veel.
Ja, vieze cola.
pi_220996990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]
120 euro bier, geen idee hoeveel wijn. 3e rangs frisdrank en goedkope hapjes. Vind het ook niet veel.
Paar 6packs b-merk frisdrank, paar flessen wijn en vast de goedkoopste. Wat eigen merk chips en zoutjes.
pi_220996994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, vieze cola.
1 euro voor 2 liter :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997020
Die paaseitjes zijn het duurst. :D
pi_220997022
Dus zeg even 140 euro bier (120 is aanbieding) 12 euro frisdrank. Tja :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997072
Typisch troep van Ray, een versterker die het niet doet.. _O-
pi_220997082
Ik krijg echt jeuk van Patrick en Marloes, het hele appartement ligt in puin en gaan ze kutten met een plankje. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
Ik krijg echt jeuk van Patrick en Marloes, het hele appartement ligt in puin en gaan ze kutten met een plankje. :')
Ja, het stel zit ook in mijn allergie, begint ze over dat Patrick zo creatief is want hij deed vroeger veel grafity, zij had anders wel drie uren over zo'n plankje verven gedaan. Gotsamme..
pi_220997172
Waarom geeft Frank die jongen niet die hele bak met visjes, zuunige vrek.
pi_220997204
Menno heeft alvast een kratje Hertog Jan achterover gedrukt.
pi_220997231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Menno heeft alvast een kratje Hertog Jan achterover gedrukt.
Ik denk dat de boel verdeeld is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220997796
Uit de twee aftertalks van vandaag en gisteren (ik zie die trouwens alleen op kijk.nl staan?) met Gregor en Steffi en Marloes en Patrick blijkt wel dat het een pure hel was in dat fietsenhok vol ratten de eerste weken. Steffi zou haar medewerkers uit haar circus, ze werkt met buitenlandse circusartiesten, nooit voor zo'n beroerd onderkomen zorgen. En dat geloof ik wel. Dit seizoen is werkelijk om te huilen hoe de deelnemers zijn uitgeknepen. Ook de sfeer onderling was niet te harden. Echt heel beroerd om naar te kijken, vorig jaar had je ook genoeg gekibbel en geroddel maar dat had niet voortdurend de overhand in mijn herinnering.

Op Funda is nog geen een appartement verkocht of onder bod iig.

Waarom Patrick en Marloes het zo ontspannend vonden vond ik wel apart. Dan vraag ik mij weer af, hoeveel vergoeding per week krijgen de kandidaten in die periode? Als zij een slechtlopend restaurant hebben en nu even voor 12 weken een vast inkomen kan ik mij er iets bij voorstellen, haha.

[ Bericht 11% gewijzigd door Firuze60 op 09-06-2026 23:33:45 ]
pi_220997963
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
Uit de twee aftertalks van vandaag en gisteren (ik zie die trouwens alleen op kijk.nl staan?) met Gregor en Steffi en Marloes en Patrick blijkt wel dat het een pure hel was in dat fietsenhok vol ratten de eerste weken. Steffi zou haar medewerkers uit haar circus, ze werkt met buitenlandse circusartiesten, nooit voor zo'n beroerd onderkomen zorgen. En dat geloof ik wel. Dit seizoen is werkelijk om te huilen hoe de deelnemers zijn uitgeknepen. Ook de sfeer onderling was niet te harden. Echt heel beroerd om naar te kijken, vorig jaar had je ook genoeg gekibbel en geroddel maar dat had niet voortdurend de overhand in mijn herinnering.

Op Funda is nog geen een appartement verkocht of onder bod iig.

Waarom Patrick en Marloes het zo ontspannend vonden vond ik wel apart. Dan vraag ik mij weer af, hoeveel vergoeding per week krijgen de kandidaten in die periode? Als zij een slechtlopend restaurant hebben en nu even voor 12 weken een vast inkomen kan ik mij er iets bij voorstellen, haha.
Niet gezien die kijk-only terugkijk afleveringen. Morgen eens zoeken.

Dat fietsenhok was ook schandalig. En inderdaad uitknijpen en opjagen. Vrijwel niemand krijgt zonder haasten/afraffellen oplevering gehaald.

Tja Patrick/Marloes misschien wel een ok-lopend restaurant en zagen ze dit als klusvakantie en tevens reclame voor hun restaurant. (Ze hebben niet echt goed idee hoe ze overkomen lijkt het)
pi_220997982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:44 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Of een ok-lopend en zagen dit als klusvakantie en tevens reclame voor hun restaurant. (Ze hebben niet echt goed idee hoe ze overkomen lijkt het)
Nou inderdaad, het is bijna anti-reklame.. :D

En wat ik mij ook afvroeg, waarom liep Ray alle vloerverwarming af met het aanzetten van de kraan? Slechte ervaring eerder gehad? Lekkende toestanden en vloeren openbreken en opnieuw aanleggen?
pi_220997988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou inderdaad, het is bijna anti-reklame.. :D

En wat ik mij ook afvroeg, waarom liep Ray alle vloerverwarming af met het aanzetten van de kraan? Slechte ervaring eerder gehad? Lekkende toestanden en vloeren openbreken en opnieuw aanleggen?
Dat is wat hij zei, zal inderdaad wel regelmatig voorkomen in de (ver)bouw
pi_220998025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:49 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Dat is wat hij zei, zal inderdaad wel regelmatig voorkomen in de (ver)bouw
Beetje vreemd, bij Marloes en Patrick werkte de douche nog niet eens. Maar goed, de man (Ray) werkt voor een projectontwikkelaar en voor een tv-productie die moet het ook binnen een budget regelen.

Dennis is helemaal een dure gast die niks toevoegt.
pi_220998034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou inderdaad, het is bijna anti-reklame.. :D

En wat ik mij ook afvroeg, waarom liep Ray alle vloerverwarming af met het aanzetten van de kraan? Slechte ervaring eerder gehad? Lekkende toestanden en vloeren openbreken en opnieuw aanleggen?
Is dat niet gewoon standaard met het vullen? Wat ik wel apart vind dat dat dan niet gedaan wordt voordat de vloer (bedekking) er al op ligt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220998037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje vreemd, bij Marloes en Patrick werkte de douche nog niet eens. Maar goed, de man (Ray) werkt voor een projectontwikkelaar en voor een tv-productie die moet het ook binnen een budget regelen.

Dennis is helemaal een dure gast die niks toevoegt.
Dennis heeft 4 keer een rondje gemaakt en op een toeter gedrukt _O- Oh en appjes gestuurd (lees produktie)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220998039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Is dat niet gewoon standaard met het vullen? Wat ik wel apart vind dat dat dan niet gedaan wordt voordat de vloer (bedekking) er al op ligt.
Dat lijkt mij het meest logisch, maar alles moest snel, snel, snel en die vloerverwarming loopt door het hele appartement.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2026 @ 06:52:58 #47
862 Arcee
Look closer
pi_220998349
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:44 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Tja Patrick/Marloes misschien wel een ok-lopend restaurant en zagen ze dit als klusvakantie en tevens reclame voor hun restaurant. (Ze hebben niet echt goed idee hoe ze overkomen lijkt het)

Nou, het eten dat ze maken in Het Blok valt altijd erg goed in de smaak, dus dat lijkt me wel goede reclame.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220999879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, het stel zit ook in mijn allergie, begint ze over dat Patrick zo creatief is want hij deed vroeger veel grafity, zij had anders wel drie uren over zo'n plankje verven gedaan. Gotsamme..
Dat zag er toch niet uit! Hoezo had zij daar waarschijnlijk 3 uur over gedaan? Nemen die 2 elkaar in de maling ofzo? 8)7
pi_220999906
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom geeft Frank die jongen niet die hele bak met visjes, zuunige vrek.
Wist vantevoren al dat het idioot was om daar vissen neer te zetten terwijl ze nog volop in de verbouwing zaten. Zag er niet uit dat water. En die lul dan ook nog eens erg slordig omgaan met die vissen te vangen, plompe idioot! :( Hekel aan die vent met zijn dichtegeknepen ogen. :r
pi_220999921
Is morgen de finale trouwens? Of volgende week?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')