Vond ik ook een vage opmerkingquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:43 schreef TaMieke het volgende:
Waarom mag je niet vragen of je gaat trouwen?
Ik vond hem nu pas echt een jaren'60 hippie met al die kralenkettingen..quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baard van Silvio
Hij ziet er haast vrouwelijk uit zo
Dat ook jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond hem nu pas echt een jaren'60 hippie met al die kralenkettingen..
Nou, Bianca was ook in galajurk. Alleen wat je zegt, de jurk zit niet goed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij zit niet goed… en beetje too much tegenover de rest.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, Bianca was ook in galajurk. Alleen wat je zegt, de jurk zit niet goed.
Met name Gregor is een groot stuk saggerijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit neerbuigende gedoe is pure opvulling en niks aan...
Die 5% van Jacky en Menno viel mij nogal tegen. Wat is daar mis gegaan dat ze zo dicht bij Marloes en Patrick zitten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Overwaarde 2% bij Marloes en Patrick 2% valt mij nog mee.
Overwaarde 10% bij Steffi en Gregor.. en derde prijs..
Nee, de productie houdt haar keuzes geheimquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef TaMieke het volgende:
Krijgen we geen verkoopprijzen/overzicht???
Nee joh, dat hele gedoe met een taxateur en biedingen is zo vaag als wat, vond ik vorig jaar al.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die percentages zeggen mij zo weinig
Reken maar dat de mening van Ray en Heiko en ook Daan hebben meegeteld in de taxatiewaarde.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, de productie houdt haar keuzes geheim
Ja, zou best kunnen…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Reken maar dat de mening van Ray en Heiko en ook Daan hebben meegeteld in de taxatiewaarde.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:45 schreef JJ76 het volgende:
Die rode neukkabouter is weer braaf aan het stoken tegen pa Ricky.
Vond het ook best een groot verschil, eerste prijs 13%, tweede 12% en derde 10% en dan Menno en Jacky maar 5%, vreemd wel, was ook allemaal keurig afgewerkt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Niemand kan de uitslag controleren. Elk jaar hetzelfde.
Nou inderdaad, dat ze nog deelnemers kunnen vinden voor een volgende serie, je bent knettergek om mee te doen als bouwslaaf.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een karige finale en inderdaad totaal niet te controleren. Het zegt mij niks die percentages....
Dennis kan die gesprekken ook echt niet dragen.
Heel het seizoen alleen maar drama laten zien, deelnemers alleen maar klagen alsof ze niet vrijwillig meededen.
Zin in de Australische versie wel, Nederlandse pas ik voortaan....
Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond het ook best een groot verschil, eerste prijs 13%, tweede 12% en derde 10% en dan Menno en Jacky maar 5%, vreemd wel, was ook allemaal keurig afgewerkt.
En haar stem klonk echt waar, twee octaven hoger.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze verslikte zich, die kreeg zowat een hartverlamming, zo had ze gerekend op de hoofdprijs.
Enige troost voor haar was dat Jacky nog lager stond, anders had je haar af moeten voeren..quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En haar stem klonk echt waar, twee octaven hoger.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Enige troost voor haar was dat Jacky nog lager stond, anders had je haar af moeten voeren..
Mij ook. Wie weet is er mee gerommeld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die percentages zeggen mij zo weinig
Tuurlijk is er mee gerommeld, tis teeeeveeee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Iedereen was flink aangekomen weer: bijgeslapen en bijgegeten.
[..]
Mij ook. Wie weet is er mee gerommeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |