abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juni 2026 @ 20:36:47 #101
862 Arcee
Look closer
pi_221011735
Finale. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:43:06 #102
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221011850
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Die jurk van Marloes.. :X
Hij zit niet goed… en beetje too much tegenover de rest.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221011855
Menno zit weer te zeuren.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:43:29 #104
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221011861
Waarom mag je niet vragen of je gaat trouwen? :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221011925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:43 schreef TaMieke het volgende:
Waarom mag je niet vragen of je gaat trouwen? :?
Vond ik ook een vage opmerking
pi_221011933
Silvio ziet er zonder geknoopte sik veel beter uit.
pi_221011969
Baard van Silvio
Hij ziet er haast vrouwelijk uit zo :o
pi_221011974
Bianca had het wel gered met een groter budget.. _O-
pi_221012023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baard van Silvio
Hij ziet er haast vrouwelijk uit zo :o
Ik vond hem nu pas echt een jaren'60 hippie met al die kralenkettingen.. :D
pi_221012164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond hem nu pas echt een jaren'60 hippie met al die kralenkettingen.. :D
Dat ook ja
pi_221012184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:43 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hij zit niet goed… en beetje too much tegenover de rest.
Nou, Bianca was ook in galajurk. Alleen wat je zegt, de jurk zit niet goed.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:58:57 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221012224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, Bianca was ook in galajurk. Alleen wat je zegt, de jurk zit niet goed.
_O- dat van Bianca is gewoon een hippiejurk. Vind ik geen galajurk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:01:46 #113
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221012340
Die woonkamer van Menno en dingetje is echt saai en inspiratieloos.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221012358
Steffi en Gregor voortdurend van die haatopmerkingen over de appartementen van anderen, tjongejonge.
pi_221012484
Dit neerbuigende gedoe is pure opvulling en niks aan...
pi_221012545
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit neerbuigende gedoe is pure opvulling en niks aan...
Met name Gregor is een groot stuk saggerijn.
pi_221012702
Waar is @RobertoCarlos eigenlijk? Is die helemaal afgeknapt? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:28:32 #119
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221013081
Verbaasd me dan nog dat er naast Marloes en Patrick dan toch nog 1 ander appartement niet verkocht is
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221013086
Overwaarde 2% bij Marloes en Patrick 2% valt mij nog mee.

Overwaarde 10% bij Steffi en Gregor.. en derde prijs.. _O-
pi_221013117
Kim en Jim tweede prijs, overwaarde 12%
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:30:49 #123
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221013143
Lotty & Frank O+ *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:32:08 #124
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221013220
Krijgen we geen verkoopprijzen/overzicht??? -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221013233
Overwaarde 13% bij Lotty en Frank.. *O*
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:33:03 #126
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013255
Goh ik dacht dat Menno tweede zou worden!
pi_221013262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Overwaarde 2% bij Marloes en Patrick 2% valt mij nog mee.

Overwaarde 10% bij Steffi en Gregor.. en derde prijs.. _O-
Die 5% van Jacky en Menno viel mij nogal tegen. Wat is daar mis gegaan dat ze zo dicht bij Marloes en Patrick zitten?
pi_221013275
Die percentages zeggen mij zo weinig :o
pi_221013277
Bij Menno en Jacky 5%. Met niks naar huis, haha
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:33:56 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Die jurk van Marloes.. :X
Gevalletje wortelpak.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:35:46 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef TaMieke het volgende:
Krijgen we geen verkoopprijzen/overzicht??? -O-
Nee, de productie houdt haar keuzes geheim ;)
pi_221013331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die percentages zeggen mij zo weinig :o
Nee joh, dat hele gedoe met een taxateur en biedingen is zo vaag als wat, vond ik vorig jaar al.
pi_221013475
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee, de productie houdt haar keuzes geheim ;)
Reken maar dat de mening van Ray en Heiko en ook Daan hebben meegeteld in de taxatiewaarde.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:45:31 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Reken maar dat de mening van Ray en Heiko en ook Daan hebben meegeteld in de taxatiewaarde.
Ja, zou best kunnen…
pi_221013505
Verrassende volgorde. Maar wel qua winnaar terecht.
pi_221013518
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:45 schreef JJ76 het volgende:
Die rode neukkabouter is weer braaf aan het stoken tegen pa Ricky.
Verkeerde topic? :D
pi_221013534
Al
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Verkeerde topic? :D
Ja al aangepast lol
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:47:37 #138
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013546
Niemand kan de uitslag controleren. Elk jaar hetzelfde.
pi_221013599
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Niemand kan de uitslag controleren. Elk jaar hetzelfde.
Vond het ook best een groot verschil, eerste prijs 13%, tweede 12% en derde 10% en dan Menno en Jacky maar 5%, vreemd wel, was ook allemaal keurig afgewerkt.
pi_221013677
Wat een karige finale en inderdaad totaal niet te controleren. Het zegt mij niks die percentages....

Dennis kan die gesprekken ook echt niet dragen.

Heel het seizoen alleen maar drama laten zien, deelnemers alleen maar klagen alsof ze niet vrijwillig meededen.

Zin in de Australische versie wel, Nederlandse pas ik voortaan.... -O-
pi_221013679
Maar goed, de zure gezichten van Steffi en Gregor waren wel het kijken naar die flutfinale de moeite waard. _O- :W
pi_221013719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een karige finale en inderdaad totaal niet te controleren. Het zegt mij niks die percentages....

Dennis kan die gesprekken ook echt niet dragen.

Heel het seizoen alleen maar drama laten zien, deelnemers alleen maar klagen alsof ze niet vrijwillig meededen.

Zin in de Australische versie wel, Nederlandse pas ik voortaan.... -O-
Nou inderdaad, dat ze nog deelnemers kunnen vinden voor een volgende serie, je bent knettergek om mee te doen als bouwslaaf.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:57:01 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013731
Steffi viel bijna van haar stoel.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:58:04 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond het ook best een groot verschil, eerste prijs 13%, tweede 12% en derde 10% en dan Menno en Jacky maar 5%, vreemd wel, was ook allemaal keurig afgewerkt.
Ik snap er niets van :{
pi_221013758
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Steffi viel bijna van haar stoel.
Ze verslikte zich, die kreeg zowat een hartverlamming, zo had ze gerekend op de hoofdprijs.
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:58:53 #146
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze verslikte zich, die kreeg zowat een hartverlamming, zo had ze gerekend op de hoofdprijs.
En haar stem klonk echt waar, twee octaven hoger.
pi_221013796
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En haar stem klonk echt waar, twee octaven hoger.
Enige troost voor haar was dat Jacky nog lager stond, anders had je haar af moeten voeren.. :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:00:55 #148
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013800
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Enige troost voor haar was dat Jacky nog lager stond, anders had je haar af moeten voeren.. :D
:D :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:02:42 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221013828
Iedereen was flink aangekomen weer: bijgeslapen en bijgegeten.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die percentages zeggen mij zo weinig :o
Mij ook. Wie weet is er mee gerommeld.
pi_221013846
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Iedereen was flink aangekomen weer: bijgeslapen en bijgegeten.
[..]
Mij ook. Wie weet is er mee gerommeld.
Tuurlijk is er mee gerommeld, tis teeeeveeee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')