abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juni 2026 @ 20:36:47 #101
862 Arcee
Look closer
pi_221011735
Finale. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:43:06 #102
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221011850
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Die jurk van Marloes.. :X
Hij zit niet goed… en beetje too much tegenover de rest.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221011855
Menno zit weer te zeuren.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:43:29 #104
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221011861
Waarom mag je niet vragen of je gaat trouwen? :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221011925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:43 schreef TaMieke het volgende:
Waarom mag je niet vragen of je gaat trouwen? :?
Vond ik ook een vage opmerking
pi_221011933
Silvio ziet er zonder geknoopte sik veel beter uit.
pi_221011969
Baard van Silvio
Hij ziet er haast vrouwelijk uit zo :o
pi_221011974
Bianca had het wel gered met een groter budget.. _O-
pi_221012023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Baard van Silvio
Hij ziet er haast vrouwelijk uit zo :o
Ik vond hem nu pas echt een jaren'60 hippie met al die kralenkettingen.. :D
pi_221012164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond hem nu pas echt een jaren'60 hippie met al die kralenkettingen.. :D
Dat ook ja
pi_221012184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:43 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hij zit niet goed… en beetje too much tegenover de rest.
Nou, Bianca was ook in galajurk. Alleen wat je zegt, de jurk zit niet goed.
  donderdag 11 juni 2026 @ 20:58:57 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221012224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, Bianca was ook in galajurk. Alleen wat je zegt, de jurk zit niet goed.
_O- dat van Bianca is gewoon een hippiejurk. Vind ik geen galajurk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:01:46 #113
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221012340
Die woonkamer van Menno en dingetje is echt saai en inspiratieloos.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221012358
Steffi en Gregor voortdurend van die haatopmerkingen over de appartementen van anderen, tjongejonge.
pi_221012484
Dit neerbuigende gedoe is pure opvulling en niks aan...
pi_221012545
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit neerbuigende gedoe is pure opvulling en niks aan...
Met name Gregor is een groot stuk saggerijn.
pi_221012702
Waar is @RobertoCarlos eigenlijk? Is die helemaal afgeknapt? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:28:32 #119
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221013081
Verbaasd me dan nog dat er naast Marloes en Patrick dan toch nog 1 ander appartement niet verkocht is
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221013086
Overwaarde 2% bij Marloes en Patrick 2% valt mij nog mee.

Overwaarde 10% bij Steffi en Gregor.. en derde prijs.. _O-
pi_221013117
Kim en Jim tweede prijs, overwaarde 12%
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:30:49 #123
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221013143
Lotty & Frank O+ *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:32:08 #124
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221013220
Krijgen we geen verkoopprijzen/overzicht??? -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221013233
Overwaarde 13% bij Lotty en Frank.. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')