Hadidiland is al binnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar proberen om Haaland binnen te hengelen.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:32 schreef Gert het volgende:
Feyenoord doet bod op middenvelder Nice, aast op spits Westerlo en denkt aan Spaanse trainer (AD)
quote:De Belg Charles Vanhoutte moet de nieuwe nummer zes worden in de Kuip. Om ruimte te maken is een vertrek van Hwang en Moder bespreekbaar.
[...]
Ook de Spaanse spits Nacho Ferri wordt gevolgd. De 21-jarige jeugdinternational speelde afgelopen seizoen voor KVC Westerlo.
[...]
Mocht Ferri tekenen dan krijgt hij mogelijk een landgenoot als trainer. Carlos Vicens staat op een lijstje bij Feyenoord. De 43-jarige Spanjaard haalde met Braga afgelopen seizoen de halve finale van de Europa League en was eerder assistent van Guardiola bij Manchester City.
NordVPN nemen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:18 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga Michel van Egmond's imitatie van Rene Hake wel missen. Dat meen ik echt hè.
Ik ook, geniaal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:18 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga Michel van Egmond's imitatie van Rene Hake wel missen. Dat meen ik echt hè.
Dat zou nou een echte versterking zijn. Niet dat ik denk dat ie haalbaar is (Inter had hem eerder al op de korrel), maar dit is geen koekenbakker van de categorie God zegene de greep.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is blijkbaar ook geïnformeerd naar de keeper van Cagliari. Ik denk niet dat Rico op vakantie naar Mexico is.
Mooiquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:08 schreef Gert het volgende:
Historisch besluit: Feyenoord en De Kuip zijn nu officieel één (AD)
Ik hoop echt dat allemaal dit soort snel te verkopen spelers vlammen op het WKquote:
Onderaan de streep ga je waarschijnlijk minder betalen dan je nu doet qua huur.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
41 miljoen in een bodemloze put gooien. Wordt nooit wat met Feyenoord zo.
In het bericht gisteren dat Feyenoord de Kuip overneemt las ik het volgende:quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderaan de streep ga je waarschijnlijk minder betalen dan je nu doet qua huur.
Feyenoord zou de reguliere huurbetalingen blijven voldoenquote:Daarnaast heeft Feyenoord toegezegd de komende tien jaar jaarlijks drie tot vijf miljoen euro te investeren in onderhoud en verbeteringen. In totaal gaat het om een financiële impuls van 41,5 miljoen euro, exclusief de reguliere huurbetalingen die de club blijft voldoen.
Een dag na het nieuwsartikel dat Feyenoord hem op zich wel wil verkopen. Prima.quote:
Is maar 100-120 euro extra per SCC per jaar. Dat hebben we toch wel voor niet lekkende wc's en warme kroketten de club over?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
41 miljoen in een bodemloze put gooien. Wordt nooit wat met Feyenoord zo.
Ik heb ook het idee dat ie zich voor Feyenoord steeds minder kon motiveren. Hoe speel je sinds maart niet en dan ineens heel goed op het WKquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een dag na het nieuwsartikel dat Feyenoord hem op zich wel wil verkopen. Prima.
Alhoewel dat ie er al anderhalf jaar niks van bakt misschien ook een beetje aan de trainer lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |