Beetje onoverkomelijk zonder technische staf. Of moet Rigaux op basis van wat beelden en de mening van de ballenpomper gaan doorselecterenquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop juist vooral dat ze niet weer de keuze maken om de hele selectie te laten herbeoordelen door een nieuwe trainer
#ALLESWEG
Moder ligt ook vaker in de lappenmand dan dat hij speelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekend voorteken dat ze specifiek iemand achter Taghi zoeken, want zo’n type mis je wel echt.
Wat mij betreft zou je elke middenvelder op Valente en Taghi ook wel kunnen verkopen als daar een redelijk bod op binnenkomt. Daar moet echt iets gebeuren wil het meer complementair worden imo.
Maar houdt hij ook rekening met Kuipvrees?quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:47 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat we weer een kokende TD hebben.
Ik mis de eerste twee thuispotjes, antigenot. Pas rond speelronde 7 in de Kuip om deze frisse wind te aanschouwen. En door een bruiloft in de VS mis ik ook de laatste speelronde, dus hopelijk zijn we een beetje op tijd kampioenquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:45 schreef fetX het volgende:
Er gaat echt een heel ander Feyenoord staan in september. Genot.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:45 schreef fetX het volgende:
Er gaat echt een heel ander Feyenoord staan in september. Genot.
quote:
#ALLESWEG (behalve de ballenpomper)quote:John de Wolf blijft voorlopig wel op zijn plek in Rotterdam.
MaAr HiJ iS eEn OnDeRdEeL vAn De CuLtUurquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
#ALLESWEG (behalve de ballenpomper)
ga wegquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:57 schreef GGMM het volgende:
Ik wil wel trainer worden anders
Lijkt me best leuk
Wtfquote:
In de Brian Pinas-rol? Beetje op het scherm kijken en niks doenquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf
Ik had jou nog wel op oog als assistent
Man naar mijn hart ditquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop juist vooral dat ze niet weer de keuze maken om de hele selectie te laten herbeoordelen door een nieuwe trainer
#ALLESWEG
quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:57 schreef GGMM het volgende:
Ik wil wel trainer worden anders
Lijkt me best leuk
1 kool per 4 wedstrijden in de Jupiler League is nou niet om over naar huis te schrijvenquote:
Misschien moeten we toch maar proberen om Haaland binnen te hengelen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
1 kool per 4 wedstrijden in de Jupiler League is nou niet om over naar huis te schrijven
Vagner Love.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar proberen om Haaland binnen te hengelen.
15 miljoen bieden op Gimenez leek mij een beter plan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar proberen om Haaland binnen te hengelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |