Dat denk ik ook. Deze wedstrijd met Amerikaans commentaar kijken had me geweldig geleken. Hett geeft de wedstrijd een compleet andere sfeer en beleving.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:41 schreef OmniRocket het volgende:
Dit wordt een eenvoudige overwinning voor de VS.
Die vliegen met zoveel hartstocht de wedstrijd in dat ze paraguay overlopen.
Denk dat ik 'm met Amerikaans commentaar ga bekijken. Uitslag denk ik 1-1.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Deze wedstrijd met Amerikaans commentaar kijken had me geweldig geleken. Hett geeft de wedstrijd een compleet andere sfeer en beleving.
Inderdaad, want Paraguay is zo ongeveer saaiste team wat er is. Een gesloten verdediging waar bijna niet doorheen te komen is en aanvallend tonen ze geen enkele belangstelling om een doelpunt te maken. Dit is zo ongeveer op elk WK waar Paraguay aan deelgenomen heeft zo geweest en de resultaten in de kwalificatie geven nou ook niet echt het gevoel dat er een doelpuntenfestijn in de maak is. En aangezien de USA niet de kwaliteiten heeft om aanvallend iets klaar te maken noteren wij hier een 0-0.quote:
Zou liever zien dat ze hem daar houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij een verkeerde beslissing wordt direct zijn esta ingetrokken.
Helaas allen. Voor mijn eerste nachtwedstrijd moe je even geduld hebben vrees ik. Eind juni pas denk ik.quote:
quote:
quote:She will become the first Thai artist, and the first female K-pop artist, to perform at an opening ceremony at a World Cup. Alongside Lisa, Anitta and Rema, the pre-game event in California will also feature major artists such as Katy Perry, Future and Tyla.
Dit is ook voor de mensen in het stadion die niet van voetbal houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 01:48 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand die voetbal kijkt vindt deze artiesten tof
De influencers die voor wat foto's komenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 01:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is ook voor de mensen in het stadion die niet van voetbal houden.
Een hoop domheid blijft ons bespaard.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:08 schreef Solotovski het volgende:
Toch minder he zonder voorbeschouwing dit dat
Zijn luilakken daar bij de NOS. Geen passie voor voetbal. 2 personen, cameraman niet nodig, knoppenmannetje is er toch wel voor het uitzenden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:08 schreef Solotovski het volgende:
Toch minder he zonder voorbeschouwing dit dat
Ga je nu erin praten om te horen hoe grappig dat klinkt?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:52 schreef superniger het volgende:
Bus pringles is nu al op.
#gezelligMollig
#SupernigerForPresident2028quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:57 schreef SamCooke het volgende:
Die volksliederen zijn wel ontzettend k*t zo.
quote:
I knowquote:
Dat doen ze al tijdens een paar WK’s/EK’squote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Aftellen? Ze snappen er ook echt niks van daar he?
Nooit gehoordquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dat doen ze al tijdens een paar WK’s/EK’s
Tuurlijk wedstrijd van de eeuwquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doodstil op straat, iedereen aan de buis gekluisterd
R Kelly?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:09 schreef vul_maar_in het volgende:
IBELIEVETHATWECANWIN
IBELIEVETHATWECANWIN!!
MAGAGodenquote:
Welke reclame verwacht je zometeen, zo midden in de nacht?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:13 schreef Solotovski het volgende:
Gelukkig voor Paraguay is het alweer bijna drinkpauze
Vreemdgaan69quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke reclame verwacht je zometeen, zo midden in de nacht?
Die walgelijke clown van een snollebollekesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke reclame verwacht je zometeen, zo midden in de nacht?
Dit is wel erg vroeg zelfs voor bejaardenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die walgelijke clown van een snollebollekes
En trapliften van otolift want bejaarden zijn meestal vroeg wakker
- Volkslied waarbij de aandacht volledig opgeëist wordt door een stel zingende clowns en de spelers amper in beeld zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:57 schreef SamCooke het volgende:
Die volksliederen zijn wel ontzettend k*t zo.
Dit is een veel te lang verhaal zo midden in de nachtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Volkslied waarbij de aandacht volledig opgeëist wordt door een stel zingende clowns en de spelers amper in beeld zijn
- Reclamedrinkpauzes
- Drie schoenfabrikanten die tegelijk met roze schoenen komen waardoor vervolgens hele teams erbij lopen alsof het Breast Cancer Awareness Month is
- Teams en supporters verspreid over een vol continent
- 48 landen aids
- Kaarten mokerduur, stadion niet vol
Mis ik iets?
Nogal racistisch aan de grens?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Volkslied waarbij de aandacht volledig opgeëist wordt door een stel zingende clowns en de spelers amper in beeld zijn
- Reclamedrinkpauzes
- Drie schoenfabrikanten die tegelijk met roze schoenen komen waardoor vervolgens hele teams erbij lopen alsof het Breast Cancer Awareness Month is
- 48 landen aids
Mis ik iets?
Sorry.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is een veel te lang verhaal zo midden in de nacht
De supporters van meerdere landen zijn niet welkom. Evenals een scheidsrechter en een team.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Reclamedrinkpauzes bij 20 graden
- 48 landen aids
Mis ik iets?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:21 schreef SamCooke het volgende:
[..]
De supporters van meerdere landen zijn niet welkom. Evenals een scheidsrechter en een team.
Oh ja, dat ook nog.quote:
Racisme aan de grensquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Reclamedrinkpauzes bij 20 graden
- 48 landen aids
Mis ik iets?
Vind die roze voetbalschoenen toch wel een stukkie ergerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Racisme aan de grens
Gastland wat ondertussen rustig bommen op Midden-Oosten blijft pleuren
Para gay, naam van het land zegt het alquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind die roze voetbalschoenen toch wel een stukkie erger
Het is dat jullie er over beginnen. Was mij nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind die roze voetbalschoenen toch wel een stukkie erger
2x zelfsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:31 schreef BB-King het volgende:
Amerikaans publiek weet niet eens wat buitenspel is.
Leg dat maar eens uit.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik begin te vermoeden dat dit Paraguay er geen ene kut van kan mannen.
Zuid Afrika. Met een Belgische coach die op het WK een nieuwe tactiek uitprobeert.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Paraguay is rommel, erg alecht en dan is dit waarschijnlijk nog niet eens het slechtste LOL
Johan derksen.gifquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:33 schreef Durmada het volgende:
USA is echt een stuk beter dan ik dacht, de finale is niet ondenkbaar
Misschien kan Paraguay in de rust in downtown LA wat downers scoren. Ze kunnen wel wat rust gebruiken, wat een paniek.quote:
Dest is een landverraderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:40 schreef BB-King het volgende:
Dest is tot zover de beste Nederlander op dit WK
Scheelt natuurlijk wel een slok op een borrel als je tegenstander er geen kut van kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:43 schreef raptorix het volgende:
Ik vind de VS fris spelen, valt niet tegen.
Vroeger hadden we Chili maar die kunnen er nu niks meer van blijkbaar, onderaan bij de kwalificatie regio Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel een slok op een borrel als je tegenstander er geen kut van kan.
Thanksquote:
Pepi bedoel jequote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:52 schreef BB-King het volgende:
3-0 USA
En dan staat Pepe er nog niet eens in.
OK dan 't is toch rust: Dest speelde al eerder jeugd interlands voor de VS en kreeg pas heel laat enig vertrouwen van de KNVB. En hij zag natuurlijk ook wel dat Koeman een domme lul was. En in de USA is ie gewoon de captain en het mannetje. Waarom niet voor de USA kiezen als je dat kan en mag?quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:52 schreef BB-King het volgende:
3-0 USA
En dan staat Pepi er nog niet eens in.
Nouja het aanvalsspel en de loopacties zijn ook gewoon echt goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:56 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat PAR zo mak is anders had dit een leuke wedstrijd kunnen worden ...
USA gaat gewoon vol inde aanval .. Niets verdedigen.
Bal hebben en naar voren.
De kampioen van Afrika lol. Kampioen handdoeken stelen. Heeft het CAS Senegal al weer aangewezen als kampioen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:05 schreef RAVW het volgende:
Kijk al uit naar de wedstrijd van ''morgen"
Brazilië - Marokko
kan nog eens een hele leuke gaan worden.
Morgen sowieso wel interessante landenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:05 schreef RAVW het volgende:
Kijk al uit naar de wedstrijd van ''morgen"
Brazilië - Marokko
kan nog eens een hele leuke gaan worden.
dat was Kim kardashian toch al?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De kampioen van Afrika lol. Kampioen handdoeken stelen. Heeft het CAS Senegal al weer aangewezen als kampioen?
MAGAgodenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hup Lalas en Berhalter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |