- Volkslied waarbij de aandacht volledig opgeëist wordt door een stel zingende clowns en de spelers amper in beeld zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:57 schreef SamCooke het volgende:
Die volksliederen zijn wel ontzettend k*t zo.
Dit is een veel te lang verhaal zo midden in de nachtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Volkslied waarbij de aandacht volledig opgeëist wordt door een stel zingende clowns en de spelers amper in beeld zijn
- Reclamedrinkpauzes
- Drie schoenfabrikanten die tegelijk met roze schoenen komen waardoor vervolgens hele teams erbij lopen alsof het Breast Cancer Awareness Month is
- Teams en supporters verspreid over een vol continent
- 48 landen aids
- Kaarten mokerduur, stadion niet vol
Mis ik iets?
Nogal racistisch aan de grens?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Volkslied waarbij de aandacht volledig opgeëist wordt door een stel zingende clowns en de spelers amper in beeld zijn
- Reclamedrinkpauzes
- Drie schoenfabrikanten die tegelijk met roze schoenen komen waardoor vervolgens hele teams erbij lopen alsof het Breast Cancer Awareness Month is
- 48 landen aids
Mis ik iets?
Sorry.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is een veel te lang verhaal zo midden in de nacht
De supporters van meerdere landen zijn niet welkom. Evenals een scheidsrechter en een team.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Reclamedrinkpauzes bij 20 graden
- 48 landen aids
Mis ik iets?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:21 schreef SamCooke het volgende:
[..]
De supporters van meerdere landen zijn niet welkom. Evenals een scheidsrechter en een team.
Oh ja, dat ook nog.quote:
Racisme aan de grensquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
- Reclamedrinkpauzes bij 20 graden
- 48 landen aids
Mis ik iets?
Vind die roze voetbalschoenen toch wel een stukkie ergerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Racisme aan de grens
Gastland wat ondertussen rustig bommen op Midden-Oosten blijft pleuren
Para gay, naam van het land zegt het alquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind die roze voetbalschoenen toch wel een stukkie erger
Het is dat jullie er over beginnen. Was mij nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind die roze voetbalschoenen toch wel een stukkie erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |