Als we nu al beginnen gaat het misschien lukken.quote:
Ik mis de optie 'Ik neem hem op'.quote:
Mijn biologische wekker bepaalt tegenwoordig helaas vaak dat ik in twee blokken slaap waarbij ik de halve nacht wakker lig, dus als ik weer zo'n nacht heb pak ik de hele wedstrijd mee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:21 schreef Durmada het volgende:
Mijn wekker staat helaas vroeg. Dus ik vrees dat ik hier nog een half uur van mee ga pakken op de achtergrond.
Dat is met elke wedstrijdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 00:55 schreef TLC het volgende:
Teletekstwedstrijd : een wedstrijd waarvan je de uitslag wel op TT ziet
Huntelaar slaapt alquote:Op vrijdag 12 juni 2026 03:10 schreef 3rr0r het volgende:
NOS begint pas om 03:50. Geen behoorlijke voorbeschouwing @:KingRoland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn altijd wel goed voor een mooi doelpunt toch, of ben ik in de war met de Zwitsersquote:Op vrijdag 12 juni 2026 03:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet veel van de Tsjechen dit toernooi, die zijn voor mijn gevoel al heel mazzelig hier terechtgekomen via die play-offs. Zul je zien dat ze ineens een wereldtoernooi spelen
Klopt wel ja, Schickquote:Op vrijdag 12 juni 2026 03:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn altijd wel goed voor een mooi doelpunt toch, of ben ik in de war met de Zwitsers
Een keurige 1-1quote:
Zoals wij?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Infantino gaat weer voor een poging om bij elke wedstrijd aanwezig te zijn?
Hij krijgt er iets meer airmiles voorquote:
Entertainmentquote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:16 schreef spapaars het volgende:
Wat is het nut van die camera op de kop van de scheidsrechter?
Dashcamquote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:16 schreef spapaars het volgende:
Extra hoekquote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:16 schreef spapaars het volgende:
20.18quote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:20 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt alsof er best veel lege plekken zijn, maar dat komt doordat die Z-Koreanen allemaal hetzelfde rood dragen als de stoeltjes
SMS Kore Aan naar 7971quote:
Begrijpt iedereen makker.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb die zooi verwijderd maar er moet een FA komen.
Dan weten ze niet of het er eentje van de FIFA, een kartel, de Russen of Iran is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:40 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me eigenlijk nog mee dat er niet net als bij de OS een drone meevliegt net boven de spelers
nog niks, heb net wel een cakeje naar binnen geschoven, geen spacequote:
Maak hem maar hoor, supernigerquote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit is uitlokking van een racistische grap.
Gaat Zuid Afrika opeens schroeien tegen deze twee teamsquote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:50 schreef TAmaru het volgende:
Beide landen blij met een punt om zo al voor te sorteren op beste nummer 3?
En Jetten doet niets.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:50 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de NOS wilde echt niemand wakker worden hiervoor, werken voor je .. geld
Gewoon een veldshotquote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder analyse in de rust gaat de NOS gewoon 15 minuten lang reclame uitzenden
Terwijl een Huntelaar hier meer op z'n plaats zou zijn dan op primetime.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 04:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder analyse in de rust gaat de NOS gewoon 15 minuten lang reclame uitzenden
Dan valt iedereen in slaap en ziet niemand al die reclames meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terwijl een Huntelaar hier meer op z'n plaats zou zijn dan op primetime.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terwijl een Huntelaar hier meer op z'n plaats zou zijn dan op primetime.
Ik kijk ook gewoon naar RTL, groetjesquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:04 schreef TAmaru het volgende:
Jetten is het holmaatje van de NOS. Daar kijken zijn kiezers naar en spuit hij zijn propaganda.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:16 schreef TheVulture het volgende:
De Tsjechen zullen zo wel uit een spelhervatting de dik onverdiende 0-1 maken
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kom er net in en Tsjechië scoort
Korea lukt het maar niet om te scoren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe was de wedstrijd tot zover?
Een echte zaad wedstrijd
Son miste 40-45 kansen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe was de wedstrijd tot zover?
Een echte zaad wedstrijd
Dit is gewoon in Mexico hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan trouwens wel zien dat dit een American Football stadion is.
Dat spelen ze helemaal niet in Mexico.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan trouwens wel zien dat dit een American Football stadion is.
Minimaal een van de twee speelt toch tegen een ploeg uit lollerpoule B?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:24 schreef TAmaru het volgende:
Tsjechië was toch ooit een heel behoorlijk voetbalelftal
Zuid-Korea ook
Ik zie twee teams die jammerlijk gaan verliezen in de knockoutfase
Mexico zonder twijfel!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Te beseffen dat Tsjechië een kanshebber is op Groepswinst. Maar nu heb ik gevoel dat dit wel eens Mexico kan zijn.
Ik heb Tsjechie gewoon als nummer 3 gezetquote:
Zijn Betano accountje maar eens doorlichten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:28 schreef 3rr0r het volgende:
Die verdediger had wel iets meer z'n best kunnen doen alsnog de goal te voorkomen
Achterkant benzinestation in de gaten houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn Betano accountje maar eens doorlichten.
Je mist niets, want de spelers drinken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit hele tijd reclame tijdens de wedstrijd
Je mist de messcherpe analyses van Haas Jan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je mist niets, want de spelers drinken.
Reclame tijdens de rust is wel minder lang.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit hele tijd reclame tijdens de wedstrijd
En daar eindigen we ook meequote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:43 schreef superniger het volgende:
Morgen beginnen we met Canada - Bosnië.
Absoluut. Toch iets positiefs.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:41 schreef TheVulture het volgende:
Wordt langzaam aan toch wel positief over die "blessure"-regel... als zelfs spelers met kramp al liever opstaan
En dat wisselen gaat ook veel snellerquote:
Woont vlakbij de Burger King zo te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:44 schreef TheVulture het volgende:
Nedved is ook wel geraakt door de tand des tijds
Sowieso 3 gratis punten tegen Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor de overige poules wel gunstig, want de nummer 3 gaat hier waarschijnlijk max 3 punten pakken
Korea kan toch best alles winnen en dan Mexico en Tsjechië gelijk tegen elkaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor de overige poules wel gunstig, want de nummer 3 gaat hier waarschijnlijk max 3 punten pakken
Dat wel, maar dan moeten de Tsjechen ook wat pakken tegen Mexico, dat zie ik niet zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Sowieso 3 gratis punten tegen Zuid-Afrika.
Ik vond Mexico nou ook niet bepaald denderend.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan moeten de Tsjechen ook wat pakken tegen Mexico, dat zie ik niet zomaar gebeuren
Da's waar, maar thuisvoordeelquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond Mexico nou ook niet bepaald denderend.
Dat wel. Al hebben ze aan dat volle stadion ook niet veel. Sommige begrafenissen zijn sfeervoller.quote:
André in de Arena.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel. Al hebben ze aan dat volle stadion ook niet veel. Sommige begrafenissen zijn sfeervoller.
jij geilt wel op van die zweterige oude vrouwtjes he?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:00 schreef superniger het volgende:
Nog even Nederland in beweging meepakken.
Doe de groeten aan Karlquote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:00 schreef superniger het volgende:
Nog even Nederland in beweging meepakken.
Jij hebt ook al zo'n grote bijdrage geleverd.quote:
Wat is daar mis mee? Op het einde best een leuke wedstrijd. We liggen niet allemaal om 8 uur 's avonds of tot halverwege de middag op bed.quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |