Sowieso 3 gratis punten tegen Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor de overige poules wel gunstig, want de nummer 3 gaat hier waarschijnlijk max 3 punten pakken
Korea kan toch best alles winnen en dan Mexico en Tsjechië gelijk tegen elkaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor de overige poules wel gunstig, want de nummer 3 gaat hier waarschijnlijk max 3 punten pakken
Dat wel, maar dan moeten de Tsjechen ook wat pakken tegen Mexico, dat zie ik niet zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Sowieso 3 gratis punten tegen Zuid-Afrika.
Ik vond Mexico nou ook niet bepaald denderend.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan moeten de Tsjechen ook wat pakken tegen Mexico, dat zie ik niet zomaar gebeuren
Da's waar, maar thuisvoordeelquote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond Mexico nou ook niet bepaald denderend.
Dat wel. Al hebben ze aan dat volle stadion ook niet veel. Sommige begrafenissen zijn sfeervoller.quote:
André in de Arena.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 05:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel. Al hebben ze aan dat volle stadion ook niet veel. Sommige begrafenissen zijn sfeervoller.
jij geilt wel op van die zweterige oude vrouwtjes he?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:00 schreef superniger het volgende:
Nog even Nederland in beweging meepakken.
Doe de groeten aan Karlquote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:00 schreef superniger het volgende:
Nog even Nederland in beweging meepakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |