Vooral alle Mexicanen in de Walmart.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
In Mexico kennen ze natuurlijk PSV goed.
Davids had 'm ook tegen kunnen krijgen tegen Ronaldo dus dat kan tegen elkaar worden weggestreept.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kluivert had toen in 98 tegen Brazilië ook een penalty moeten krijgen toch? Of was het Van Hooijdonk?
https://www.dailymotion.com/video/xaao5p4 vanaf 5.25quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:54 schreef GGMM het volgende:
Bergkamp had tegen Joegoslavië rood moeten krijgen
Ik kan me nog herinneren dat Nederland eerder geen penalty kreeg bij een overtreding. Kan je tegen elkaar wegstrepen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik had er verder geen bedoeling mee anders dan de herinnering ophalen. Ik mijn herinnering is dit een combinatie geweest van licht contact en een prachtig uitgevoerde stervende zwaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Calimero kijken in het Spaansquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
In Mexico kennen ze natuurlijk PSV goed.
Dit kan niet meer fout gaan!quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:15 schreef TLC het volgende:
Feit : de vorige keer dat Mexico en Zuid-Afrika elkaar troffen bij het openingsduel op het WK bereikte Nederland de finale !
Dit was wel een goed team, jammer genoeg zijn ze geen EK/WK geworden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/xaao5p4 vanaf 5.25
quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:15 schreef TLC het volgende:
Feit : de vorige keer dat Mexico en Zuid-Afrika elkaar troffen bij het openingsduel op het WK bereikte Nederland de finale !
Bitterballen? @Zipportalquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk bakken ze er meer van dan toen n 2010
Bekijk deze YouTube-video
Broekje dan toch maar weer dicht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die is ook alweer 49 inmiddels, jeetje.
Dat tyfusgeluid heb ik echt nog wekenlang in mijn oren gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk bakken ze er meer van dan toen n 2010
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |