Dat liedje blijft wel goed.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk hebben ze het Robben trauma inmiddels verwerkt.
Ik herinner me van die wedstrijd toch vooral de 1-1 van Sneijder vlak voor tijd, wat een streep BOHquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat liedje blijft wel goed.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
HOEZO NIET ALS ER DUIDELIJK CONTACT WASquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
HOEZO NIET ALS ER DUIDELIJK CONTACT WAS
Ik had er verder geen bedoeling mee anders dan de herinnering ophalen. Ik mijn herinnering is dit een combinatie geweest van licht contact en een prachtig uitgevoerde stervende zwaan.quote:
Dit heb ik toen 's nachts zitten kijken met mijn vader en broer, was vakantie al dacht ik. Legendarisch potje van onze Belgische vrienden.quote:
Vermoedelijk zijn er ook wel wat twijfelgevallen bij penalty's. Ook voor de spelers zelf. Ik denk dat de overdreven reactie van Robben er op zich niet zo toe doet. Maar hij zoekt het contact vermoedelijk wel op. Hij ziet een uitgestoken been en plant zijn voet daar zorgvuldig achter, waardoor er inderdaad contact is, maar dat contact is niet bewust geïnitieerd door de verdediger. Toch neemt de verdediger het risico dat Robben over zijn been struikelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik had er verder geen bedoeling mee anders dan de herinnering ophalen. Ik mijn herinnering is dit een combinatie geweest van licht contact en een prachtig uitgevoerde stervende zwaan.
Gevolgd door een mooie act van van der Sarquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn er ook wel wat twijfelgevallen bij penalty's. Ook voor de spelers zelf. Ik denk dat de overdreven reactie van Robben er op zich niet zo toe doet. Maar hij zoekt het contact vermoedelijk wel op. Hij ziet een uitgestoken been en plant zijn voet daar zorgvuldig achter, waardoor er inderdaad contact is, maar dat contact is niet bewust geïnitieerd door de verdediger. Toch neemt de verdediger het risico dat Robben over zijn been struikelt.
Ik vond het wel meer een penalty dan de overduidelijke schwalbe van Ortega in 1998.
Daar wordt toch wel weer bewezen dat je er met alleen voetballen niet komt. Veel van Nederlands beste resultaten zijn behaald mede dankzij dat soort gedrag.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gevolgd door een mooie act van van der Sar
Kluivert had toen in 98 tegen Brazilië ook een penalty moeten krijgen toch? Of was het Van Hooijdonk?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn er ook wel wat twijfelgevallen bij penalty's. Ook voor de spelers zelf. Ik denk dat de overdreven reactie van Robben er op zich niet zo toe doet. Maar hij zoekt het contact vermoedelijk wel op. Hij ziet een uitgestoken been en plant zijn voet daar zorgvuldig achter, waardoor er inderdaad contact is, maar dat contact is niet bewust geïnitieerd door de verdediger. Toch neemt de verdediger het risico dat Robben over zijn been struikelt.
Ik vond het wel meer een penalty dan de overduidelijke schwalbe van Ortega in 1998.
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kluivert had toen in 98 tegen Brazilië ook een penalty moeten krijgen toch? Of was het Van Hooijdonk?
Alsof Nederland belangrijke penalty's scoort....quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kluivert had toen in 98 tegen Brazilië ook een penalty moeten krijgen toch? Of was het Van Hooijdonk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |