Alsof het om racen gaat hier. Er wordt gigantisch veel poen verdiend aan het netwerken alleen al.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit de saaiste race van het jaar gemiddeld?
Ik begrijp de historie en link van Monaco met F1, maar miss serieus overwegen maar 1x per 2 jaar hier te rijden
Het draait om geld. Al moeten ze met 10 km per uur door die kut stad banjeren dan nog zal het gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit de saaiste race van het jaar gemiddeld?
Ik begrijp de historie en link van Monaco met F1, maar miss serieus overwegen maar 1x per 2 jaar hier te rijden
Jaquote:Op zondag 7 juni 2026 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of kunnen we iets anders gaan kijken
Je kan ook gewoon wegblijven.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Zijn dezelfde mensen die dat gejojo echt fantastisch vinden.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:28 schreef greysbones het volgende:
wat is er mis met een klein stukje geschiedenis behouden
als je het niet wil zien kijk dan niet
olie dumpen en dan glijdt de benz de muur in?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:29 schreef butz0rs het volgende:
RUS kan er niet voorbij. wachten op een ploffertje
Beetje wel ja.quote:
Hadjar is wel een beetje iekiepanieke zoquote:
In gedachten hoor ik de viaplay clowns al gillen van enthousiasme over zoveel actie en spektakel.quote:
Nou de pitwall klonk ook niet goed.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadjar is wel een beetje iekiepanieke zo
Met Russell in zijn nek op een straten circuit.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadjar is wel een beetje iekiepanieke zo
Summervilled.quote:
Zal wel vaker zo klinken bij rijders waar iets misgaat, alleen nu zenden ze tig audiofragmenten achter elkaar uit omdat er verder niks gebeurt op de baanquote:
tjaquote:Op zondag 7 juni 2026 15:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met Russell in zijn nek op een straten circuit.
misschien onderkat en overkat mogelijkheden met de pit-stops.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
kat?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
misschien onderkat en bovenkat mogelijkheden met de pit-stops.
Zelfs 3 seconden langzamer dan ANT.quote:
quote:
Nou nou.quote:
Alleen hoefde die niet meer te stoppen.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:33 schreef greysbones het volgende:
Daniel ric heeft toch ook gewonnen met een teruggeschroefde RBR
Benieuwd of de vroeg gestopten daarvan kunnen profiterenquote:
kleinigheidje houd je altijdquote:Op zondag 7 juni 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen hoefde die niet meer te stoppen.
G-wiz?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Gee golly guys, i hope you dont mind me saying but the engine seems a little less performant. Gee whizz.
Beetje lucht voor Hadjar.quote:
Van 7 naar 4.8.quote:
1x.quote:
Bizarquote:
Ik zie niks?quote:
een plofje als RUS er strak achter rijdtquote:
NL commentaarquote:
* greysbones haalt die helm van het hoofd van Stigquote:
De vernedering wordt groter en groter.quote:
Afblijven!quote:Op zondag 7 juni 2026 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt die helm van het hoofd van Stig
Kan ook stof zijn?quote:
dan zie je tenminste watquote:
hij heeft af en toe kleine rookwolkjesquote:
Zal er eens op letten.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft af en toe kleine rookwolkjes
Het is al 12.quote:
Pleonasme.quote:
Dit gedoe kost tijd ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Piastri zit nog maar op 2 seconden van Russell
Vind het nog lang duren.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Piastri zit nog maar op 2 seconden van Russell
Geeft geen gas.quote:
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE (15:39:17)
Die zijn meestal wel vrij zekerquote:
Je hoeft niet te kijken hequote:Op zondag 7 juni 2026 15:46 schreef Mothzor het volgende:
Wat een schijt GrandPrix… helaas F1 onwaardig geworden…
Had zijn banden ook opgerookt voor de pitstop, Leclerc liep in van 6 naar 2 seconden in een paar rondjes.quote:
Hammie en knopjes is nooit een succes.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
Te hard rijden in de pits.. Ze hebben daar toch een knop voor
Lang vol gehouden.quote:
Je moet eerst wel op tijd remmenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE (15:43:46)
Zal met een 5s penalty weinig uitmakenquote:
Zal klein verschil zijn tussen 0,1 te hard en 2 te hard.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal met een 5s penalty weinig uitmaken
Russel ookquote:Op zondag 7 juni 2026 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
Waardeloos gewoonquote:Op zondag 7 juni 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is meer afwachten welke auto er heel blijft en wie er de minste straffen krijgt ipv dat het om racen gaat
Nee, ik doe gewoon ondertussen wat andere dingen er bijquote:
Behalve als er een SC komtquote:Op zondag 7 juni 2026 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal met een 5s penalty weinig uitmaken
Behoudens mechanische of elektronische problemen zal die met gemak de race uitrijden ja.quote:
In theorie kan ie ook WK wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar is wel sneller dan gasly en Norris, dus in theorie kan ie nog naar Russell toe.
hand uit je broek smeerpijpquote:Op zondag 7 juni 2026 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon ondertussen wat andere dingen er bij
Roland Garros kijkenquote:
Ik ben geen succes supporter. Ik kijk voor de sport en de realiteit is dat eigenlijk al jaren Monaco niet meer geschikt is voor deze auto’s. Ze zijn simpelweg te grootquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
Hopelijk toto onboard zo. GOoorg we have received a faaaif sekund penaltieh. Hed dooohwn.
2 gespot, valt tegen jaquote:Op zondag 7 juni 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn te weinig mooie dames in beeld geweest deze race
Niet hier?quote:
Dat is Monaco altijd al geweest. 30 jaar geleden kon je er ook niet inhalen.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is meer afwachten welke auto er heel blijft en wie er de minste straffen krijgt ipv dat het om racen gaat
En daar is niets mis mee eens per jaar.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
Ja de enige reden dat deze race blijft bestaan is natuurlijk centjes, heul veul centjes. Voor het racen zelf voegt dit vrij weinig toequote:Op zondag 7 juni 2026 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is Monaco altijd al geweest. 30 jaar geleden kon je er ook niet inhalen.
Herinner me nog Senna vs Mansell, waar Mansell veel sneller was, maar er niet voorbij kwam.
Lijkt mij ook geweldig om daar een keer bij te zijnquote:Op zondag 7 juni 2026 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de enige reden dat deze race blijft bestaan is natuurlijk centjes, heul veul centjes. Voor het racen zelf voegt dit vrij weinig toe
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:54 schreef LTVDK het volgende:
George zit weer achter een treintje, die zal zo wel gaan miepen
quote:I hate this. I don't like it.
George Russell · 7 Jun 2026, 15:55:23
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE (15:49:40)
"Historie" / "traditie" hoor je ook vaak als excuus. Van mij hoeft het niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de enige reden dat deze race blijft bestaan is natuurlijk centjes, heul veul centjes. Voor het racen zelf voegt dit vrij weinig toe
Al bijna binnen de 5 secondenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Hadjar pakt nu gewoon 2 seconden per rondje terug
Gaat lekker.quote:
Dit kijk ik terug, tennis terugkijken is kut.quote:
Hebben de teams een verkeerde ijking en calibratie gekregen ofso? Of de FIA?quote:
Yup.quote:
Het kan wel maar niet zonder minimaal verdedigingsfoutje. En er was een regenrace een paar jaar geleden waarin Vettel drie auto's inhaalde maar de regie dat weigerde te laten zien.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is Monaco altijd al geweest. 30 jaar geleden kon je er ook niet inhalen.
Herinner me nog Senna vs Mansell, waar Mansell veel sneller was, maar er niet voorbij kwam.
Ach Lando.quote:
Triestquote:Op zondag 7 juni 2026 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Williams gaat de truc van vorig jaar uithalen.
Albon moet zich terug laten zakken om Sainz een stop te geven
Hij is wel meer in beeld geweest dan Kimiquote:Op zondag 7 juni 2026 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Nu zijn teamgenoot opnieuw een geweldige race rijdt, doet Russell er wel echt alles te om de aandacht op zichzelf te vestigen.
Zou die er nog komen? Lijkt allemaal wel erg stil te vallen.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 16:03 schreef butz0rs het volgende:
Iemand een gifje met RUS over de witte lijn?
Wit, niet zwart.quote:
Is het gelijk gecensureerd?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |