En daar is niets mis mee eens per jaar.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is meer afwachten welke auto er heel blijft en wie er de minste straffen krijgt ipv dat het om racen gaat
Ja de enige reden dat deze race blijft bestaan is natuurlijk centjes, heul veul centjes. Voor het racen zelf voegt dit vrij weinig toequote:Op zondag 7 juni 2026 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is Monaco altijd al geweest. 30 jaar geleden kon je er ook niet inhalen.
Herinner me nog Senna vs Mansell, waar Mansell veel sneller was, maar er niet voorbij kwam.
Lijkt mij ook geweldig om daar een keer bij te zijnquote:Op zondag 7 juni 2026 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de enige reden dat deze race blijft bestaan is natuurlijk centjes, heul veul centjes. Voor het racen zelf voegt dit vrij weinig toe
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:54 schreef LTVDK het volgende:
George zit weer achter een treintje, die zal zo wel gaan miepen
quote:I hate this. I don't like it.
George Russell · 7 Jun 2026, 15:55:23
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE (15:49:40)
"Historie" / "traditie" hoor je ook vaak als excuus. Van mij hoeft het niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de enige reden dat deze race blijft bestaan is natuurlijk centjes, heul veul centjes. Voor het racen zelf voegt dit vrij weinig toe
Al bijna binnen de 5 secondenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Hadjar pakt nu gewoon 2 seconden per rondje terug
Gaat lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |