Waardeloos gewoonquote:Op zondag 7 juni 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is meer afwachten welke auto er heel blijft en wie er de minste straffen krijgt ipv dat het om racen gaat
Nee, ik doe gewoon ondertussen wat andere dingen er bijquote:
Behalve als er een SC komtquote:Op zondag 7 juni 2026 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal met een 5s penalty weinig uitmaken
Behoudens mechanische of elektronische problemen zal die met gemak de race uitrijden ja.quote:
In theorie kan ie ook WK wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar is wel sneller dan gasly en Norris, dus in theorie kan ie nog naar Russell toe.
hand uit je broek smeerpijpquote:Op zondag 7 juni 2026 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon ondertussen wat andere dingen er bij
Roland Garros kijkenquote:
Ik ben geen succes supporter. Ik kijk voor de sport en de realiteit is dat eigenlijk al jaren Monaco niet meer geschikt is voor deze auto’s. Ze zijn simpelweg te grootquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
Hopelijk toto onboard zo. GOoorg we have received a faaaif sekund penaltieh. Hed dooohwn.
2 gespot, valt tegen jaquote:Op zondag 7 juni 2026 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn te weinig mooie dames in beeld geweest deze race
Niet hier?quote:
Dat is Monaco altijd al geweest. 30 jaar geleden kon je er ook niet inhalen.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is meer afwachten welke auto er heel blijft en wie er de minste straffen krijgt ipv dat het om racen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |