Dat zou een verklaring zijn ja, je zou denken dat hij hier wel mee kan sprinten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die brievenbus van Brennan moet uitpuilen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
Zijn upfall was dan weer minstens zo absurd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
Die jongen lijkt meer behoefte te hebben aan een fatsoenlijk trainingsblok dan aan nog meer koersen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens wil ik Brennan pas afschrijven als ie dit najaar ook slecht is.
Volledig mee eens. Na KBK van de ene ziekte in de andere gerold. Straks als de Tour aan de gang is kan je tenminste weer opbouwen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongen lijkt meer behoefte te hebben aan een fatsoenlijk trainingsblok dan aan nog meer koersen.
Tot de laatste bergrit meedoen om eindwinst Tour, lachwekkend.quote:
Zijn ploeg lijkt er ook klaar mee te zijn: https://sporza.be/nl/2026(...)dbaar~1780997999818/quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat dat wat knechten doen net even wat anders is dan die bewust op een plek stoppen en laten zitten die je voordeel geeft.
[ afbeelding ]
Trap nou niet in die huilverhalen van Willem.
Die is toch niet helemaal 100 hè?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn ploeg lijkt er ook klaar mee te zijn: https://sporza.be/nl/2026(...)dbaar~1780997999818/
Ze kunnen ze ongeveer een extra sponsor werven om de boetes van Schippermans te betalen.
Ach ach achquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)dood-van-zijn-vrouw/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |