abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220991088
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 23:05 schreef wimderon het volgende:

[..]
Of nee, toch niet.
[..]

Wel beter. Ze hadden het toen moeten doen of nooit.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:35:09 #52
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220991200
Edit: al gepost.
Net efkes anges
pi_220992999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 05:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit kan écht niet.

Stop die psychopaat in een dwangbuis.
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Demain, on roule
pi_220993009
quote:
Dat is heel jammer, want met Mathis Avondts winnen we wel de eerste etappe. Daarmee willen we graag in het nieuws komen en niet met deze hele situatie rond Jan-Willem.
Oplossing is simpel: hem gewoon niet meer meenemen naar wedstrijden en lozen.

quote:
“We gaan samen met hem al iedere koers voor de start naar de wedstrijdcommissaris. Dat willen we altijd filmen, maar dat mag nooit… Jan-Willem vraagt dan hoe diegene wil dat hij op zijn fiets zit en zijn stuur vasthoudt. Wat mag wel en wat mag niet? Dat heeft hij in de Ronde de l’Oise ook gedaan. In etappe twee kreeg hij een straf voor een ongeoorloofde fietspositie. Daarna is hij meteen naar de commissaris gegaan en heeft hij gevraagd wat hij fout gedaan heeft. En gevraagd te vertellen wat hij moest doen. Zondag zijn we na zijn diskwalificatie ook opnieuw naar de commissaris gegaan en wilden we dat gesprek filmen, maar dat mocht opnieuw niet.”
:')

En het dan raar vinden dat ze een keer klaar zijn met al zijn fratsen...
pi_220993164
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 02:31 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
_O-
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:45:17 #56
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220993319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Inderdaad ja.

Ik vrees dat hij een verdere carrière kan vergeten, als je eenmaal persona non grata bent kom je nooit meer van die status af. Beetje zoals Michael Rasmussen die ook toen zijn schorsing erop zat nooit meer voet aan de grond kon krijgen, alleen dan zonder dat JWvS (voor zover wij weten) doping heeft gebruikt.
pi_220993372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Hij reed toch in de kopgroep? Dat is wel wat anders dan iemand die achterin het peloton rijdt om z'n ploegmaats van bidons te voorzien...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:56:49 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220993440
Op zich ben ik wel fan van renners die grenzen opzoeken. Innovatie moet kunnen maar JW doet dit zichzelf aan.

Je weet dat de ogen op je gericht zijn. Doe zulke dingen dan gewoon niet. Kom aan start met een normaal gangbaar stuur, zet bidons in je houder of in je zakken achterin (in kopgroep heb je er niet zoveel nodig).

Die twee watt die je wint gaat het verschil niet maken.
pi_220993537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Ik ben de eerste die roept dat de UCI een incapabele, corrupte kutorganisatie is hoor.

Maar van Schip wordt al letterlijk vanaf dag 1 van zijn carrière achtervolgd door controverses. Het is inmiddels een eindeloze lijst van grensoverschrijdend gedrag, agressie, doelbewust gebroken regeltjes en leugenachtig gejank in de media. Op een gegeven moment is mijn sympathie wel op hoor.

En ik ga ook niet mee in het frame dat van Schip een soort vooruitstrevend genie is dat de gevestigde orde uitdaagt. Nee, het is gewoon een recalcitrante gek met psychische problemen. Hij heeft oprecht hulp nodig.
pi_220993920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Omdat dat wat knechten doen net even wat anders is dan die bewust op een plek stoppen en laten zitten die je voordeel geeft.



Trap nou niet in die huilverhalen van Willem.
pi_220994146
Het is mij een raadsel waarom je harder zou gaan fietsen van een bidon in je shirt, maar goed, het gaat mij er eigenlijk meer om dat de UCI net in de Giro (zowel bij de mannen als de vrouwen) allerlei krankzinnige finales goedkeurt, maar wel blijkbaar een legertje functionarissen overheeft om bovenop een modale coureur te zetten die toch al nooit iets wint.
Demain, on roule
pi_220994332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:56 schreef Mykonos het volgende:
Het is mij een raadsel waarom je harder zou gaan fietsen van een bidon in je shirt, maar goed, het gaat mij er eigenlijk meer om dat de UCI net in de Giro (zowel bij de mannen als de vrouwen) allerlei krankzinnige finales goedkeurt, maar wel blijkbaar een legertje functionarissen overheeft om bovenop een modale coureur te zetten die toch al nooit iets wint.
Dat is meer aerodynamisch, om dezelfde reden hebben vrouwen een voordeel en hebben Jonas en WOUT al eens een radio'tje op hun borst geplakt:
https://wielerrevue.nl/ar(...)wege-borstkuipeffect
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220999945
De Lie, Magnier, Brennan vanmiddag in de Franco Belge. Aangezien het een sprintje bergop is en geen WT betreft, is de winnaar wel bekend.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:13:10 #64
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221000364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Lie, Magnier, Brennan vanmiddag in de Franco Belge. Aangezien het een sprintje bergop is en geen WT betreft, is de winnaar wel bekend.
de zoveelste Belgische koers die van Augustus/September naar Mei/Juni verhuisd. Jammer
Net efkes anges
pi_221002663
Wielco in de aanval!
pi_221002781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wielco in de aanval!
Solo op kop, jawel!
pi_221002797
Wielco-God gaat dit spel winnen.
pi_221002877
Zo had je een paar jaar geleden moeten rijden Wilco.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:36:55 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:37:50 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221002922
Kelderman die iets gaat winnen?
pi_221002927
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:37 schreef Momo het volgende:
Kelderman die iets gaat winnen?
Nee, helaas.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:38:59 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221002928
Oh nee gat is wel heel klein
pi_221002966
Ik ben toch trots op mijn Wielco.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221002999
Ach enigma Arno
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 17:51:11 #75
451829 crew  H.Vviv
pi_221003001
De Lie staat goed geparkeerd. Bizarre renner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')