Wel beter. Ze hadden het toen moeten doen of nooit.quote:
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 05:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit kan écht niet.
Stop die psychopaat in een dwangbuis.
Oplossing is simpel: hem gewoon niet meer meenemen naar wedstrijden en lozen.quote:Dat is heel jammer, want met Mathis Avondts winnen we wel de eerste etappe. Daarmee willen we graag in het nieuws komen en niet met deze hele situatie rond Jan-Willem.
quote:“We gaan samen met hem al iedere koers voor de start naar de wedstrijdcommissaris. Dat willen we altijd filmen, maar dat mag nooit… Jan-Willem vraagt dan hoe diegene wil dat hij op zijn fiets zit en zijn stuur vasthoudt. Wat mag wel en wat mag niet? Dat heeft hij in de Ronde de l’Oise ook gedaan. In etappe twee kreeg hij een straf voor een ongeoorloofde fietspositie. Daarna is hij meteen naar de commissaris gegaan en heeft hij gevraagd wat hij fout gedaan heeft. En gevraagd te vertellen wat hij moest doen. Zondag zijn we na zijn diskwalificatie ook opnieuw naar de commissaris gegaan en wilden we dat gesprek filmen, maar dat mocht opnieuw niet.”
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.
Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Hij reed toch in de kopgroep? Dat is wel wat anders dan iemand die achterin het peloton rijdt om z'n ploegmaats van bidons te voorzien...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.
Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Ik ben de eerste die roept dat de UCI een incapabele, corrupte kutorganisatie is hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.
Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Omdat dat wat knechten doen net even wat anders is dan die bewust op een plek stoppen en laten zitten die je voordeel geeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.
Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Dat is meer aerodynamisch, om dezelfde reden hebben vrouwen een voordeel en hebben Jonas en WOUT al eens een radio'tje op hun borst geplakt:quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:56 schreef Mykonos het volgende:
Het is mij een raadsel waarom je harder zou gaan fietsen van een bidon in je shirt, maar goed, het gaat mij er eigenlijk meer om dat de UCI net in de Giro (zowel bij de mannen als de vrouwen) allerlei krankzinnige finales goedkeurt, maar wel blijkbaar een legertje functionarissen overheeft om bovenop een modale coureur te zetten die toch al nooit iets wint.
de zoveelste Belgische koers die van Augustus/September naar Mei/Juni verhuisd. Jammerquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Lie, Magnier, Brennan vanmiddag in de Franco Belge. Aangezien het een sprintje bergop is en geen WT betreft, is de winnaar wel bekend.
Dat zou een verklaring zijn ja, je zou denken dat hij hier wel mee kan sprinten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die brievenbus van Brennan moet uitpuilen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
Zijn upfall was dan weer minstens zo absurd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
Die jongen lijkt meer behoefte te hebben aan een fatsoenlijk trainingsblok dan aan nog meer koersen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens wil ik Brennan pas afschrijven als ie dit najaar ook slecht is.
Volledig mee eens. Na KBK van de ene ziekte in de andere gerold. Straks als de Tour aan de gang is kan je tenminste weer opbouwen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongen lijkt meer behoefte te hebben aan een fatsoenlijk trainingsblok dan aan nog meer koersen.
Tot de laatste bergrit meedoen om eindwinst Tour, lachwekkend.quote:
Zijn ploeg lijkt er ook klaar mee te zijn: https://sporza.be/nl/2026(...)dbaar~1780997999818/quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat dat wat knechten doen net even wat anders is dan die bewust op een plek stoppen en laten zitten die je voordeel geeft.
[ afbeelding ]
Trap nou niet in die huilverhalen van Willem.
Die is toch niet helemaal 100 hè?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn ploeg lijkt er ook klaar mee te zijn: https://sporza.be/nl/2026(...)dbaar~1780997999818/
Ze kunnen ze ongeveer een extra sponsor werven om de boetes van Schippermans te betalen.
Ach ach achquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)dood-van-zijn-vrouw/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |