abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220991088
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 23:05 schreef wimderon het volgende:

[..]
Of nee, toch niet.
[..]

Wel beter. Ze hadden het toen moeten doen of nooit.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:35:09 #52
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220991200
Edit: al gepost.
Net efkes anges
pi_220992999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 05:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit kan écht niet.

Stop die psychopaat in een dwangbuis.
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Demain, on roule
pi_220993009
quote:
Dat is heel jammer, want met Mathis Avondts winnen we wel de eerste etappe. Daarmee willen we graag in het nieuws komen en niet met deze hele situatie rond Jan-Willem.
Oplossing is simpel: hem gewoon niet meer meenemen naar wedstrijden en lozen.

quote:
“We gaan samen met hem al iedere koers voor de start naar de wedstrijdcommissaris. Dat willen we altijd filmen, maar dat mag nooit… Jan-Willem vraagt dan hoe diegene wil dat hij op zijn fiets zit en zijn stuur vasthoudt. Wat mag wel en wat mag niet? Dat heeft hij in de Ronde de l’Oise ook gedaan. In etappe twee kreeg hij een straf voor een ongeoorloofde fietspositie. Daarna is hij meteen naar de commissaris gegaan en heeft hij gevraagd wat hij fout gedaan heeft. En gevraagd te vertellen wat hij moest doen. Zondag zijn we na zijn diskwalificatie ook opnieuw naar de commissaris gegaan en wilden we dat gesprek filmen, maar dat mocht opnieuw niet.”
:')

En het dan raar vinden dat ze een keer klaar zijn met al zijn fratsen...
pi_220993164
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 02:31 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
_O-
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:45:17 #56
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220993319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Inderdaad ja.

Ik vrees dat hij een verdere carrière kan vergeten, als je eenmaal persona non grata bent kom je nooit meer van die status af. Beetje zoals Michael Rasmussen die ook toen zijn schorsing erop zat nooit meer voet aan de grond kon krijgen, alleen dan zonder dat JWvS (voor zover wij weten) doping heeft gebruikt.
pi_220993372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Hij reed toch in de kopgroep? Dat is wel wat anders dan iemand die achterin het peloton rijdt om z'n ploegmaats van bidons te voorzien...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:56:49 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220993440
Op zich ben ik wel fan van renners die grenzen opzoeken. Innovatie moet kunnen maar JW doet dit zichzelf aan.

Je weet dat de ogen op je gericht zijn. Doe zulke dingen dan gewoon niet. Kom aan start met een normaal gangbaar stuur, zet bidons in je houder of in je zakken achterin (in kopgroep heb je er niet zoveel nodig).

Die twee watt die je wint gaat het verschil niet maken.
pi_220993537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Ik ben de eerste die roept dat de UCI een incapabele, corrupte kutorganisatie is hoor.

Maar van Schip wordt al letterlijk vanaf dag 1 van zijn carrière achtervolgd door controverses. Het is inmiddels een eindeloze lijst van grensoverschrijdend gedrag, agressie, doelbewust gebroken regeltjes en leugenachtig gejank in de media. Op een gegeven moment is mijn sympathie wel op hoor.

En ik ga ook niet mee in het frame dat van Schip een soort vooruitstrevend genie is dat de gevestigde orde uitdaagt. Nee, het is gewoon een recalcitrante gek met psychische problemen. Hij heeft oprecht hulp nodig.
pi_220993920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]
Van Schip is niet de meest makkelijke jongen, maar de UCI is toch ook een organisatie geleid door een stel rancuneuze incapabele figuren, kom op zeg. Iedere knecht rijdt met bidons in z'n shirt, waarom dan opeens Van Schip er uit pikken? Bovendien zegt de ploeg zelf dat de UCI naar een reglementswijziging verwijst die pas op 1 juli zou ingaan.

Het is triest van beide kanten, maar verbaas me er wel over hoeveel mensen in deze kwestie de kant van de totaal inconsistente UCI kiezen.
Omdat dat wat knechten doen net even wat anders is dan die bewust op een plek stoppen en laten zitten die je voordeel geeft.



Trap nou niet in die huilverhalen van Willem.
pi_220994146
Het is mij een raadsel waarom je harder zou gaan fietsen van een bidon in je shirt, maar goed, het gaat mij er eigenlijk meer om dat de UCI net in de Giro (zowel bij de mannen als de vrouwen) allerlei krankzinnige finales goedkeurt, maar wel blijkbaar een legertje functionarissen overheeft om bovenop een modale coureur te zetten die toch al nooit iets wint.
Demain, on roule
pi_220994332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:56 schreef Mykonos het volgende:
Het is mij een raadsel waarom je harder zou gaan fietsen van een bidon in je shirt, maar goed, het gaat mij er eigenlijk meer om dat de UCI net in de Giro (zowel bij de mannen als de vrouwen) allerlei krankzinnige finales goedkeurt, maar wel blijkbaar een legertje functionarissen overheeft om bovenop een modale coureur te zetten die toch al nooit iets wint.
Dat is meer aerodynamisch, om dezelfde reden hebben vrouwen een voordeel en hebben Jonas en WOUT al eens een radio'tje op hun borst geplakt:
https://wielerrevue.nl/ar(...)wege-borstkuipeffect
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220999945
De Lie, Magnier, Brennan vanmiddag in de Franco Belge. Aangezien het een sprintje bergop is en geen WT betreft, is de winnaar wel bekend.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:13:10 #64
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221000364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Lie, Magnier, Brennan vanmiddag in de Franco Belge. Aangezien het een sprintje bergop is en geen WT betreft, is de winnaar wel bekend.
de zoveelste Belgische koers die van Augustus/September naar Mei/Juni verhuisd. Jammer
Net efkes anges
pi_221002663
Wielco in de aanval!
pi_221002781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wielco in de aanval!
Solo op kop, jawel!
pi_221002797
Wielco-God gaat dit spel winnen.
pi_221002877
Zo had je een paar jaar geleden moeten rijden Wilco.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:36:55 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:37:50 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221002922
Kelderman die iets gaat winnen?
pi_221002927
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:37 schreef Momo het volgende:
Kelderman die iets gaat winnen?
Nee, helaas.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:38:59 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221002928
Oh nee gat is wel heel klein
pi_221002966
Ik ben toch trots op mijn Wielco.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221002999
Ach enigma Arno
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 17:51:11 #75
451829 crew  H.Vviv
pi_221003001
De Lie staat goed geparkeerd. Bizarre renner.
pi_221003011
Ach Arno.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 17:58:37 #77
451829 crew  H.Vviv
pi_221003048
In de sloot
pi_221003049
De sloot in
pi_221003050
Kijk nou wat die doet!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221003112
Strong de sterkste.
pi_221003113
Die brievenbus van Brennan moet uitpuilen.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:08:02 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221003115
Brennan washed
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221003121
Corbin met een sterke sprint.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221003133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die brievenbus van Brennan moet uitpuilen.
Dat zou een verklaring zijn ja, je zou denken dat hij hier wel mee kan sprinten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221003143
De Lie komt nu pas binnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 18:15:38 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221003167
Sheehan en Strong deden dat allebei zeer sterk.

Twee Caja RuralGoden in de top 10 weer. _O_

De Lie :') zouden ze bij Tudor al spijt hebben?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221003188
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:06:45 #88
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221003938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:10:54 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221003978
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Brennan is echt absurd, ik heb zoiets nog nooit gezien.
Zijn upfall was dan weer minstens zo absurd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:11:28 #90
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221003989
Overigens wil ik Brennan pas afschrijven als ie dit najaar ook slecht is.
pi_221004084
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens wil ik Brennan pas afschrijven als ie dit najaar ook slecht is.
Die jongen lijkt meer behoefte te hebben aan een fatsoenlijk trainingsblok dan aan nog meer koersen.
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2026 @ 20:48:43 #92
451829 crew  H.Vviv
pi_221004228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:26 schreef wimderon het volgende:

[..]
Die jongen lijkt meer behoefte te hebben aan een fatsoenlijk trainingsblok dan aan nog meer koersen.
Volledig mee eens. Na KBK van de ene ziekte in de andere gerold. Straks als de Tour aan de gang is kan je tenminste weer opbouwen.
pi_221004910
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Tot de laatste bergrit meedoen om eindwinst Tour, lachwekkend.

Al lijkt die Tour in hindsight ook wel dramatisch geweest te zijn.
  woensdag 10 juni 2026 @ 23:12:14 #94
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221005027
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Deze mag er ook zijn:



Geen krabbelaar de eerste jaren, maar die piek van 2 jaar is ook vrij absurd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221005093
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:11 schreef wimderon het volgende:

[..]
Omdat dat wat knechten doen net even wat anders is dan die bewust op een plek stoppen en laten zitten die je voordeel geeft.

[ afbeelding ]

Trap nou niet in die huilverhalen van Willem.
Zijn ploeg lijkt er ook klaar mee te zijn: https://sporza.be/nl/2026(...)dbaar~1780997999818/

Ze kunnen ze ongeveer een extra sponsor werven om de boetes van Schippermans te betalen.
pi_221005726
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zijn ploeg lijkt er ook klaar mee te zijn: https://sporza.be/nl/2026(...)dbaar~1780997999818/

Ze kunnen ze ongeveer een extra sponsor werven om de boetes van Schippermans te betalen.
Die is toch niet helemaal 100 hè?
Vakman pur sang
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:55:35 #97
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221021349
Dennis is weer lekker bezig :{
  vrijdag 12 juni 2026 @ 20:19:18 #100
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221021536
Dat wist je natuurlijk al toen die een foto postte van zijn auto met hoe het een weapon was een tijdje geleden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')