De cumbek van Lando ten op zichte van Oscar mag wel wat meer waardering krijgen.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel grappig hoe 2025 voor iedereen het seizoen is dat Max bijna een wonder verichtte en niet het kampioenschap van Norris.
quote:
Had weinig anders verwacht.quote:
quote:
quote:
Door het slotje heen.quote:
Zeker, maar PIA stortte natuurlijk zelf ook helemaal in.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De cumbek van Lando ten op zichte van Oscar mag wel wat meer waardering krijgen.
Dat heeft ie toch echt zelf afgedwongen.
Met 360!quote:Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Verstappen als eerste de eerste bocht in kunnen?
het kanquote:Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet eensquote:
100%quote:Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Max niet al te agressief zal zijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezien de starts van RB dit jaar? Twijfelachtig, of er moet iets fout gaan bij Kimi.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan maar dan moet alles wel zo meezitten dat het zeer onwaarschijnlijk wordt.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel, 301 posts.quote:
te gevaarlijkquote:Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef butz0rs het volgende:
Waarom halen ze die chicane na de tunnel niet weg, dan heb je een recht stuk om in te halen
Pagina 13 is altijd 1 postquote:
Even het wegennet aanpassen.quote:
En het achterdek van een twintigtal privé jachten als crash barrier.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:02 schreef butz0rs het volgende:
Waarom halen ze die chicane na de tunnel niet weg, dan heb je een recht stuk om in te halen
Kansloosquote:
Nou doei he.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Topic sluiten aub. Nederland ligt eruit
Alleen Max heeft daar last vanquote:Op zondag 7 juni 2026 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ongekend dit soort blunders, het lijkt er allemaal bij te horen bij RB tegenwoordig.
Ja nietquote:Op zondag 7 juni 2026 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max moet alles op alles zetten om iedereen hier in te halen.
Bring it home zei menquote:Op zondag 7 juni 2026 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max moet alles op alles zetten om iedereen hier in te halen.
Dat heb je goed opgemerkt, niemand anders is uitgevallen met autoproblemen deze race.quote:
Als je hier iedereen had ingehaald had je nog kunnen winnen.quote:
gelukkig ligt zijn boot er en kan hij gewoon naar zijn app wandelenquote:
Ik ben een kenner, en dat laat ik maar weer eens zienquote:Op zondag 7 juni 2026 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb je goed opgemerkt, niemand anders is uitgevallen met autoproblemen deze race.
hij gaat zo lekkerquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:07 schreef Monolith het volgende:
Haha als Russell die krijgt dan gaan we ongetwijfeld een meltdown krijgen.
Nogal.quote:
Water is natquote:Op zondag 7 juni 2026 15:07 schreef Monolith het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
En dan ook nog net de auto van Max, niet die van Hadjar
Er is wel een verschil tussen een auto die niet werkt en zelf op de verkeerde plek gaan staan. Dat is gewoon mokerdom.quote:
De hand van God werkt niet voor Russell.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:07 schreef Monolith het volgende:
heeft iemand met een tape-je gerommeld??quote:
Dat is niet handig.quote:
omdat het kanquote:Op zondag 7 juni 2026 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom reageren op obvious rage baits
Hij stond wel erg raar.quote:
Die kwam niet ver.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom VER zijn auto het niet deed weten we nog niet.
Stond gewoon goedquote:Op zondag 7 juni 2026 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een auto die niet werkt en zelf op de verkeerde plek gaan staan. Dat is gewoon mokerdom.
Some drivers are more equal than othersquote:
Wtf.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Jawel, de motor nam vrijaf.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom VER zijn auto het niet deed weten we nog niet.
tegenwoordig laten ze de beelden ook zo zien dat we niet met zekerheid kunnen zeggen of het wel of niet kloptquote:
Tegenwoordig kan iedereen bij elk mogelijke camerashot dus geef het even.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig laten ze de beelden ook zo zien dat we niet met zekerheid kunnen zeggen of het wel of niet klopt
❌quote:
Die heeft een Mexicaans paspoort, dus ja, die zou volgens de regels wel straf gaan krijgenquote:
No eraquote:Op zondag 7 juni 2026 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft een Mexicaans paspoort, dus ja, die zou volgens de regels wel straf gaan krijgen
Oh is Max daarom de pits inquote:
Om te voorkomen dat Mercedes de F1 verlaatquote:Op zondag 7 juni 2026 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FALSE START - OUT OF POSITION (15:03:11)
Team Skaai moet tevreden worden gehouden.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat Mercedes de F1 verlaat
quote:
en hoe vaak post jij hierquote:
Fotorolletje kapotgegaan tijdens het ontwikkelproces.quote:
Daar letten wij wel opquote:
Perez stond dus op verkeerde plekquote:
Hulkenberg heeft ook eens zo'n fout gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Perez stond op de plek van Bortoleto, dus ja logisch
Nu is het Mexicuit.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen omdat hij Mexicaan is mocht hij niet opschuiven zeker
Durven ze alleen als ik er niet ben.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
als jullie niet onderling aan het matten zijn :p
Kon de muur niet over.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen omdat hij Mexicaan is mocht hij niet opschuiven zeker
Stuk of 20 in het begin.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we al een inhaalactie genoteerd?
Gasly op Norris na bocht 1quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja 20 auto's die Max hebben ingehaaldquote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh jawel. Maar ik blijf liever ontopicquote:
Dat weet je met Monaco.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mothzor het volgende:
Echt gewoon niks van gevechten op de baan….
Norris 0,5 achter Gaslyquote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mothzor het volgende:
Echt gewoon niks van gevechten op de baan….
Er valt alleen zo weinig te bespreken nu de eerste rondjes zijn geweestquote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik blijf liever ontopic
Ja zo'n 20 Allemaal aan Verstappen voorbijquote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nadeel van Monaco.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er valt alleen zo weinig te bespreken nu de eerste rondjes zijn geweest
Dat was Hadjar.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Achterblijver geeft Russell even gratis DRS.
De donna's fietsen in Italië over de heuveltjes.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb toch al een pleuris hekel aan Monaco, maar zonder Max hoef ik helemaal niet te kijken.
Okequote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb toch al een pleuris hekel aan Monaco, maar zonder Max hoef ik helemaal niet te kijken.
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga ondertussen wat andere dingen doen, wat is dit saai zeg
Niet zo bijdehand doen, ik heb gelijkquote:
Nee, dat is Antonelli.quote:
Nou nou.quote:
Kwam die er toen ook mee weg met een foei?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar stak hij de chicane uitkomen tunnel bewust af
Tyres are dead om vervolgens weer sneller te zijnquote:
Als je het nu saai noemt, had je net zo goed helemaal niet kunnen kijken, want dat is een teken dat deze race nooit interessant had kunnen worden.quote:
Ja want het ligt nooit aan hemquote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef greysbones het volgende:
Sjors die meer op een ander let dan op zichzelf
W.F. Hermansed.quote:
nee hij gaat voornamelijk benoemen wat er allemaal bij Hadjar gebeurt op de boardradioquote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell gaat hem dus niet inhalen.
We zitten niet op de openbare weg.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij wil dat Hadjar voor hem aan de kant gaat ...
Kon er alleen maar in de buurt komen dankzij achterblijvers.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell gaat hem dus niet inhalen.
nee, kreeg een terechte drive-throughquote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam die er toen ook mee weg met een foei?
De 2e is inmiddels kapotquote:Op zondag 7 juni 2026 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco was leuk toen er auto's kapot konden gaan.
Nu gebeurt dat vrijwel niet meer en is het dus niet meer boeiend.
Koud biertje.quote:
Nu is het wachten op iemand die de muur raaktquote:Op zondag 7 juni 2026 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco was leuk toen er auto's kapot konden gaan.
Nu gebeurt dat vrijwel niet meer en is het dus niet meer boeiend.
Dit is een ander soort spanning.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit de saaiste race van het jaar gemiddeld?
Ik begrijp de historie en link van Monaco met F1, maar miss serieus overwegen maar 1x per 2 jaar hier te rijden
ja maar traditie, geschiedenisquote:Op zondag 7 juni 2026 15:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit de saaiste race van het jaar gemiddeld?
Ik begrijp de historie en link van Monaco met F1, maar miss serieus overwegen maar 1x per 2 jaar hier te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |