Er valt alleen zo weinig te bespreken nu de eerste rondjes zijn geweestquote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik blijf liever ontopic
Ja zo'n 20 Allemaal aan Verstappen voorbijquote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we al een inhaalactie genoteerd?
Nadeel van Monaco.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er valt alleen zo weinig te bespreken nu de eerste rondjes zijn geweest
Dat was Hadjar.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Achterblijver geeft Russell even gratis DRS.
De donna's fietsen in Italië over de heuveltjes.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb toch al een pleuris hekel aan Monaco, maar zonder Max hoef ik helemaal niet te kijken.
Okequote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb toch al een pleuris hekel aan Monaco, maar zonder Max hoef ik helemaal niet te kijken.
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga ondertussen wat andere dingen doen, wat is dit saai zeg
Niet zo bijdehand doen, ik heb gelijkquote:
Nee, dat is Antonelli.quote:
Nou nou.quote:
Kwam die er toen ook mee weg met een foei?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar stak hij de chicane uitkomen tunnel bewust af
Tyres are dead om vervolgens weer sneller te zijnquote:
Als je het nu saai noemt, had je net zo goed helemaal niet kunnen kijken, want dat is een teken dat deze race nooit interessant had kunnen worden.quote:
Ja want het ligt nooit aan hemquote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef greysbones het volgende:
Sjors die meer op een ander let dan op zichzelf
W.F. Hermansed.quote:
nee hij gaat voornamelijk benoemen wat er allemaal bij Hadjar gebeurt op de boardradioquote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell gaat hem dus niet inhalen.
We zitten niet op de openbare weg.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij wil dat Hadjar voor hem aan de kant gaat ...
Kon er alleen maar in de buurt komen dankzij achterblijvers.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell gaat hem dus niet inhalen.
nee, kreeg een terechte drive-throughquote:Op zondag 7 juni 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam die er toen ook mee weg met een foei?
De 2e is inmiddels kapotquote:Op zondag 7 juni 2026 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco was leuk toen er auto's kapot konden gaan.
Nu gebeurt dat vrijwel niet meer en is het dus niet meer boeiend.
Koud biertje.quote:
Nu is het wachten op iemand die de muur raaktquote:Op zondag 7 juni 2026 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monaco was leuk toen er auto's kapot konden gaan.
Nu gebeurt dat vrijwel niet meer en is het dus niet meer boeiend.
Dit is een ander soort spanning.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit de saaiste race van het jaar gemiddeld?
Ik begrijp de historie en link van Monaco met F1, maar miss serieus overwegen maar 1x per 2 jaar hier te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |