SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat ze de poule net overleven en dan daarna naar huis mogen.quote:
Denk ik ook. Van Zweden (niet Jaap) winnen ze wel. Japan denk ik niet en tegen Tunesie weet ik het echt niet...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dat ze de poule net overleven en dan daarna naar huis mogen.
Zelfs tegen Jaap spelen ze tweede vioolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk ik ook. Van Zweden (niet Jaap) winnen ze wel. Japan denk ik niet en tegen Tunesie weet ik het echt niet...
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs tegen Jaap spelen ze tweede viool
van Jaap winnen ze ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk ik ook. Van Zweden (niet Jaap) winnen ze wel. Japan denk ik niet en tegen Tunesie weet ik het echt niet...
De vrouwen deden het gisteren niet veel beter tegen de Ieren...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nederland speelde inderdaad erg slecht tegen Algerije
Je kunt je slechte wedstrijden dan ook het beste voor het toernooi spelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nederland speelde inderdaad erg slecht tegen Algerije
Dat is ook helemaal waarquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt je slechte wedstrijden dan ook het beste voor het toernooi spelen.
Ik denk dat Malen heel bewust niet 3 keer gescoord heeft. Dat bewaart hij voor op het WK.quote:
Als ie dat elke wedstrijd doet, is hij 3 Malenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat Malen heel bewust niet 3 keer gescoord heeft. Dat bewaart hij voor op het WK.
Dan is hij scheepsrecht.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ie dat elke wedstrijd doet, is hij 3 Malen
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die had duidelijk zijn dag nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat Malen heel bewust niet 3 keer gescoord heeft. Dat bewaart hij voor op het WK.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zeker 56 jaar niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou dat is een nummer die al lang niet meer gehoord had
En je bent pas 55!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zeker 56 jaar niet meer gehoord.
Schandalig! Ik heb er pas recht op vanaf mijn 58e (als ik dan nog bij deze werkgever zit).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgende week word ik 57.
Seniorenverlof
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
Big Yellow Taxi maar dan in een rare uitvoering.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Doe de volgende keer maar de originele versie
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stevie Wonder - I Just Called to say i Love you
Wat een liefde hier!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Stevie, ik belde even om te zeggen dat ik van je hou
En neem aan dat je deze daar niet onder rekent?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:44 schreef brother52 het volgende:
En hij heeft zoveel goede liedjes gemaakt
Bij hem vind ik het heel vaak too much.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:44 schreef brother52 het volgende:
En hij heeft zoveel goede liedjes gemaakt
Wel veel woorden om zo weinig te zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:47 schreef Melting het volgende:
Wel een beetje een flauwe vent niet..... als hij niet meer te vertellen heeft, dan dat hij van je houd.
Hij is inderdaad duidelijk geen man van weinig woorden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel veel woorden om zo weinig te zeggen
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:48 schreef zorro28 het volgende:
Deze had een paar dagen ineens in mijn hoofd
Ik ook niet maar ik deze vroeger zo vaak op de radio gehoord dat ik nooit meer vergeetquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit niet en ik zou dit thuis ook niet snel op zetten tbh
Goede avond en welkom, livelink.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
Elvis Presley - You were always on my mind
Ach, dat is jammer. Ik was per ongeluk in het feestgedruis van de Pride Utrecht beland.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:56 schreef Melting het volgende:
Je hebt de kerstbelletjes net gemist, livelink.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is jammer. Ik was per ongeluk in het feestgedruis van de Pride Utrecht beland.
Viel wel mee. Een klein beetje maar.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Junxie XL - LIttle Less Conversatoin
Dat zijn wel hippe schoenen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef livelink het volgende:
Was wel weer een mooie gelegenheid om mijn glitterschoenen te dragen
[ afbeelding ]
Die zien er cool uitquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef livelink het volgende:
Was wel weer een mooie gelegenheid om mijn glitterschoenen te dragen
[ afbeelding ]
Ja, ik durf ze bijna nooit te dragenquote:
Dat snap ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik durf ze bijna nooit te dragen
Die vallen gewoon enorm op.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Phats en Small - Turn Around (Dacht ik)
Ik kwam niet op de titel, ik dacht aan border love, maar wist dat dat het niet was.quote:
Dit is zo’n nummer dat ik mee kan zingen, maar ik kwam ook niet op de titelquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de titel, ik dacht aan border love, maar wist dat dat het niet was.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klein Orkest - Laat mij maar Alleen
quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:16 schreef livelink het volgende:
Mijn stadje is helaas niet leuk in het nieuws
Rellen wegens asielopvang. Het gemeentehuis is gisterenavond vernield. De nieuwst hobby van relschoppers.quote:
Ik was net aan het zoeken inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Rellen wegens asielopvang. Het gemeentehuis is gisterenavond vernield. De nieuwst hobby van relschoppers.
Triest, dieptriestquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken inderdaad.
Neonazi's hebben ze het over.
Ik was donderdagavond in de stad en toen vond ik de sfeer al heel dreigend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken inderdaad.
Neonazi's hebben ze het over.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren kwam ik op Facebook een vraag van iemand tegen wat hij met een nest veldmuizen aanmoest die bij hem in een bloempot zat. Zo ongeveer de eerste reactie: Uitroeien, net als die smerige asielzoekers… Een ieder die daar iets tegen inbracht werd door een groep rechts extremisten belaagd. Echt bezopen
Ga je er naartoe?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Roxette, staan hier volgende week op een festival samen met Foreigner en anderen
Roxette zonder de overleden Marie?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Roxette, staan hier volgende week op een festival samen met Foreigner en anderen
Van de ene kant wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel zorgelijke ontwikkeling
Goedenavond MadMasterquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roxette zonder de overleden Marie?
Hallo!
Je bent toch niet mensenschuw?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, ik ga sowieso nooit naar festivals
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Blijkbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:29 schreef livelink het volgende:
Waves van Mr. Probz (denk ik). Dan wel in een of andere mix-versie
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:31 schreef livelink het volgende:
Elton John - Don't let the sun go down on me
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Elton John - DOnt Let the SUn go down on me
Ik helemaal niet.quote:
Jij bent vanavond wel tegendraads hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik helemaal niet.
Kon er ook niet naar luisteren.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent vanavond wel tegendraads hoor.
Ik hoorde er veel van King of pain in terug.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:51 schreef livelink het volgende:
Het lijkt wel erg op Walking on the Moon
Melting is vandaag echt tegendraadsquote:
quote:
Nee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:59 schreef brother52 het volgende:
Tom Petty & the heartbreakers - Mary Jane's last dance
Geen idee.Ik moet de laatste nogt kijken zelfsquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:00 schreef Melting het volgende:
Even iets heel anders.... gaat de nieuwe James Bond film 'First light' heten?
Ah.... heb het al gevonden. Wordt de nieuwe game van James Bond.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee.Ik moet de laatste nogt kijken zelfs
De laatste (en enige) James Bond film die ik gezien heb was met Grace Jonesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:00 schreef Melting het volgende:
Even iets heel anders.... gaat de nieuwe James Bond film 'First light' heten?
Nee,ik was best wel een beetje van slag toen Tom stierf.quote:
Op Kink 80’s komt hij regelmatig voorbijquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,ik was best wel een beetje van slag toen Tom stierf.
De game is al uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... heb het al gevonden. Wordt de nieuwe game van James Bond.
Heb ik nooit gespeeld dus was niet op de hoogte.
quote:
Luister ik eigenlijk vrij weinig. De enkele keer dat ik Kink luister is meestal Distortion, maar dat zal geen verrassing zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op Kink 80’s komt hij regelmatig voorbij
Die zit niet meer op DAB+ helaas.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luister ik eigenlijk vrij weinig. De enkele keer dat ik Kink luister is meestal Distortion, maar dat zal geen verrassing zijn
Vandeweek nog wel. Is wel van kanaal veranderd. Ik kon hem ook even niet meer ontvangen. Even radio gereset en hij was er weerquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cheap Trick samen met de Budokan - I want you towantme
Ik heb echt iets tegen dat meegeschreeuw....quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt iets tegen dat meegeschreeuw....
![]()
![]()
Dat was toendertijd heel nieuw.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt iets tegen dat meegeschreeuw....
![]()
![]()
Ja..... weekend gaat altijd extra snel.quote:
De tweede keer had Loreen van mij niet hoeven meedoen. Bij Johnny had ik dat minder.quote:
Als het een film uit de tweede helft van de jaren '80 is heb ik een kansje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af wie de film van de plaat hierna gezien heeft.
Ik keek nog geen ESF in de tijd van Loganquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
De tweede keer had Loreen van mij niet hoeven meedoen. Bij Johnny had ik dat minder.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Starship NOthing is gonna stop us
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af wie de film van de plaat hierna gezien heeft.
1987.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het een film uit de tweede helft van de jaren '80 is heb ik een kansje.
Het zei mij namelijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja die film heb ik meerdere keren gezien
Streetfood is hipquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:30 schreef livelink het volgende:
Eten van de straat, maar wel een kar rijden
De vraag is...... heeft Ddm er ook zin in?quote:
Die ligt al in bedquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is...... heeft Ddm er ook zin in?
Na een dag intensief tuinieren nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is...... heeft Ddm er ook zin in?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
The Nolans - I'm in the mood for dancing
Billy Ocean was ik niet op gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze stond naast mijn platen van Sade
Ga eens naar de woonplaats van livelink.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga eens naar de woonplaats van livelink.
Zeg dan niet dat er nooit wat gebeurd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik vond een drugslab en explosievenlab op loopafstand wel even genoeg voor dit jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roberta FLack - Killing me SOflty
Ik moest van de week nog aan Herman Finkers denken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat er nooit wat gebeurd.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest van de week nog aan Herman Finkers denken.
Een hele nare windhoos met een hoop schade, maar ik kon het niet laten om te denken:
GLANERBRUG HEEFT TENMINSTE WEL KABELTELEVISIE
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:49 schreef Shii het volgende:
Dolly Dots - Love me just a little bit more.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |