quote:
Luister ik eigenlijk vrij weinig. De enkele keer dat ik Kink luister is meestal Distortion, maar dat zal geen verrassing zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op Kink 80’s komt hij regelmatig voorbij
Die zit niet meer op DAB+ helaas.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luister ik eigenlijk vrij weinig. De enkele keer dat ik Kink luister is meestal Distortion, maar dat zal geen verrassing zijn
Vandeweek nog wel. Is wel van kanaal veranderd. Ik kon hem ook even niet meer ontvangen. Even radio gereset en hij was er weerquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cheap Trick samen met de Budokan - I want you towantme
Ik heb echt iets tegen dat meegeschreeuw....quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt iets tegen dat meegeschreeuw....
![]()
![]()
Dat was toendertijd heel nieuw.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt iets tegen dat meegeschreeuw....
![]()
![]()
Ja..... weekend gaat altijd extra snel.quote:
De tweede keer had Loreen van mij niet hoeven meedoen. Bij Johnny had ik dat minder.quote:
Als het een film uit de tweede helft van de jaren '80 is heb ik een kansje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af wie de film van de plaat hierna gezien heeft.
Ik keek nog geen ESF in de tijd van Loganquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
De tweede keer had Loreen van mij niet hoeven meedoen. Bij Johnny had ik dat minder.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Starship NOthing is gonna stop us
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af wie de film van de plaat hierna gezien heeft.
1987.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het een film uit de tweede helft van de jaren '80 is heb ik een kansje.
Het zei mij namelijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja die film heb ik meerdere keren gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |