Ik was net aan het zoeken inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Rellen wegens asielopvang. Het gemeentehuis is gisterenavond vernield. De nieuwst hobby van relschoppers.
Triest, dieptriestquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken inderdaad.
Neonazi's hebben ze het over.
Ik was donderdagavond in de stad en toen vond ik de sfeer al heel dreigend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken inderdaad.
Neonazi's hebben ze het over.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren kwam ik op Facebook een vraag van iemand tegen wat hij met een nest veldmuizen aanmoest die bij hem in een bloempot zat. Zo ongeveer de eerste reactie: Uitroeien, net als die smerige asielzoekers… Een ieder die daar iets tegen inbracht werd door een groep rechts extremisten belaagd. Echt bezopen
Ga je er naartoe?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Roxette, staan hier volgende week op een festival samen met Foreigner en anderen
Roxette zonder de overleden Marie?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Roxette, staan hier volgende week op een festival samen met Foreigner en anderen
Van de ene kant wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel zorgelijke ontwikkeling
Goedenavond MadMasterquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roxette zonder de overleden Marie?
Hallo!
Je bent toch niet mensenschuw?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, ik ga sowieso nooit naar festivals
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Blijkbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:29 schreef livelink het volgende:
Waves van Mr. Probz (denk ik). Dan wel in een of andere mix-versie