Jammer genoeg voor jou post je op een forum waar regels gelden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou ook werkelijk niet weten waarom zeker dat tweede geen normaal onderwerp zou zijn. Laat ik overigens ook niemand voor mij bepalen.
Nouja, van omvolking is ook geen sprake. Je zou wel kunnen zeggen dat er sprake is van demografische verandering, of migratiegedreven demografische verandering. Ik zie dat wel anders dan omvolking.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:26 schreef Oud_student het volgende:
In de 2e kamer zijn ze gelukkig met belangrijkere zaken bezig, want de FvD dat zijn pas nazis, want die willen geen omvolking maar remigratie !
Tijdens een "debat" met Lideweij de Vos, deden Brekelmans, Paternotte, Klaver, van Baarle c.s. een wedstrijdje in moreel verplassen, wat een vreselijke deugneuzen![]()
![]()
![]()
Maar ondertussen wel miljarden overmaken naar echte Nazis![]()
Olitiek is echt iets voor kromdenkers
Ik was de grootste gluiperd vergeten BONTEBAL![]()
![]()
Nee, bovendien worden nazi's en vooral nazi Duitsland in een heel ander daglicht gezien daar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Is het heel gek? Ze worden gedwongen te vechten voor hun volk, vaderland nationalisme, Oekraïense trots.
Niet gek dat dat mensen aantrekt die graag hun land ziet voor juist die mensen.
Dit weten de beleidsmakers ook, maar de politiek sluit de ogen en neemt dat neveneffect voor lief.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:18 schreef Kottnauer het volgende:
Betaalt Nederland dus indirect mee aan die nazi's, of is dat weer zo’n verboden vraag?
We gaan wel zien hoe lang dat nog duurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou post je op een forum waar regels gelden.
De nazi's in het leger moeten worden bestreden, niet de uitingen daarvan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Oekrainsche regering is niet nazistisch. Maar ze zijn wel laks in het bestrijden van nazi-uitingen in hun leger. Wat ik niet snap, want het is gewoon hele slechte publiciteit
Spannend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:47 schreef PurifieR het volgende:
[..]
We gaan wel zien hoe lang dat nog duurt.
We horen ons met geen enkele buitenlandse oorlog te bemoeien.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Zowaar een keer met je eens!
We hadden ons nooit met die oorlog moeten bemoeien,
Ja, niet genoeg aandacht meer op de China, trans en kankertopics.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oeh, weer een lekker edgy standpunt gevonden over de oorlog in Oekraine! Mooi man.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, ik balanceer niet op het randje van een faillissement.
Chynaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, niet genoeg aandacht meer op de China, trans en kankertopics.
Als wij ons niet met de oorlog in Oekraïne bemoeien, bemoeien de Russen zich wel met ons.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
We horen ons met geen enkele buitenlandse oorlog te bemoeien.
Daarin kan ik de FvD wel vinden, al vind ik het een hele enge partij.
Het is niet willekeurig uit de lucht gegrepen nee, maar ik denk niet dat het in Rusland heel anders is.quote:
Het wordt inderdaad hoog tijd dat bepaalde termen genormaliseerd worden. Lidewij doet dat uitstekend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou ook werkelijk niet weten waarom zeker dat tweede geen normaal onderwerp zou zijn. Laat ik overigens ook niemand voor mij bepalen.
Regels? Zelfs doodsverwensingen zijn geen probleem.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou post je op een forum waar regels gelden.
Dat is tenminste iets. Er is nu eenmaal de associatie dat wie tegen de Sovjets (Russen) vecht een nazi is. Komt uit WO2 natuurlijk maar ook nog uit de Sovjet-tijd er na.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat alleen de nazi-uitingen bestreden moeten worden?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
Nazis waren lieverdjes in vergelijking met het kwade ten oosten van hen.
Nee zijn ze nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Regels? Zelfs doodsverwensingen zijn geen probleem.
Carry on
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |