quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken naar de tijden maar het is wel slechter dan ik dacht. Ook doordat je in de helft van de speelsteden niet met goed fatsoen overdag kan spelen door die hitte.
Ik kan eigenlijk geen enkele goede reden bedenken om het WK daar te houden.
En wat te denken van al het gezeik met onweer en het stilleggen van wedstrijden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken naar de tijden maar het is wel slechter dan ik dacht. Ook doordat je in de helft van de speelsteden niet met goed fatsoen overdag kan spelen door die hitte.
Waarschijnlijk drinkt hij een Guinness terwijl hij dit liveblog typt!quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
An Argentinian journalist has asked a question and all I could make out from it was "Argentina" and "Lionel Messi".
Liveblogschrijvertje is wel eerlijk.
Wel minder, al is dat ook (voornamelijk) door de tijdzones. Ik heb geen zin om 's nachts te gaan kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er users hier die het WK niet gaan kijken vanwege Amerika?
In 2030 voetballen in Sevillaquote:Op woensdag 10 juni 2026 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn die niet ook in handen van een of ander sjeiktype? Hoe dan ook mooi dat Depor al terug is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura We staan volledig achter Málaga tegen het vervelende Almería.
Abdullah en zijn familie worden vervolgd. Die club is helemaal uitgeknepen door die schoft.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn die niet ook in handen van een of ander sjeiktype? Hoe dan ook mooi dat Depor al terug is.
Vanavond de 2e Fifa Peace prijs in ontvangst nemen, niets mis mee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iran bombarderen vlak voor de WK-start, heel slim.
Ik ben wel benieuwd of KNVB heeft nagedacht over hoe te reageren als er wat gebeurd met het Iraanse team. Maar scenario denken zal wel te lastig zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iran bombarderen vlak voor de WK-start, heel slim.
Negeren, vergoeilijken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of KNVB heeft nagedacht over hoe te reageren als er wat gebeurd met het Iraanse team. Maar scenario denken zal wel te lastig zijn.
Blijkbaar is Sneijder goed 'bevriend' met Infantino (ik luister Gianni's Imperium).quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het erge is dat dat soort gasten het zelf allemaal nog zijn gaan geloven ook, treurig.
https://nos.nl/artikel/26(...)sident-van-de-wereldquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijkbaar is Sneijder goed 'bevriend' met Infantino (ik luister Gianni's Imperium).
quote:Het publieke imago strookt niet met hoe Sneijder de Zwitser leerde kennen tijdens eindtoernooien: "Hij is super, super, super lief. Echt heel gek dat ik dat uit mijn mond laat komen. Superlief! Hij is heel zacht. Hij heeft een heel klein hartje. Hij geeft om iedereen."
"Iedereen heeft een mening over hem. De een is positiever dan de ander," vervolgt Sneijder, die onder de indruk is van wat hij meemaakt in het gevolg van Infantino. "Echt hoe hij ontvangen wordt door alles en iedereen. Hij wordt ook echt als een held binnengehaald. Op een gegeven moment ga je je daar ook naar gedragen."
Sneijder komt duidelijk superlatieven tekort als het over Infantino gaat: "Het is gewoon een grootheid. Het is de president van de wereld misschien wel eigenlijk."
Er is erg veel trots dat landen er (voor het eerst) bij zijn en in plekken als Jordanie en Irak gaan ze er nogal hard op. Guardian had nog een interview met Meulensteen erover.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eerder benieuwd hoe het Midden-Oosten tegen dit WK aan kijkt. Als Nederland hebben we uiteindelijk minder last van dat fascistoïde kutland dat eens in de zoveel tijd de oliewoestijn aan gort bombardeert, samen met Israhel.
@:deebee
Wij focussen ons op het voetbal, oorlog heeft geen plek in de sportquote:
Dank voor de tip, toch maar eens kijken. Zijn er nog meer leuke docu's over het WK?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die Netflix-docu over Frankrijk 2010 is zelden vertoond.
Raymond Domenech.
Wij kijken niet weg bij de maatschappelijke problemen van het gastland en zullen sociaal verantwoord deelnemen aan het toernooi.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wij focussen ons op het voetbal, oorlog heeft geen plek in de sport
quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij kijken niet weg bij de maatschappelijke problemen van het gastland en zullen sociaal verantwoord deelnemen aan het toernooi.
Het sneuste aan deze foto is Davy Klaassen in de basis, hoewel Wijndal ook wel echt kut is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho ho, Football Supports Change!
Deze tekst komt letterlijk van de KNVB website!quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho ho, Football Supports Change!
Amerikaans korfbal was vannacht wel ontzettend genieten, huuuurlijke ontknoping!quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er is maar 1 plek in de VS waar je moet zijn momenteel (of standaard). Mamdanistan met de Knicks in de finale met alle bijbehorende hype daarbij
's Avonds laat nog naar eentje over Brazilië 1994 gekeken, maar dat was een beetje saai.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dank voor de tip, toch maar eens kijken. Zijn er nog meer leuke docu's over het WK?
Ik probeer altijd te beseffen dat voor iedere Europese burger die zich moreel superieur voelt, er in de minder bedeelde landen altijd een extreme horde aan voetbalfans klaar staat die even een mentaal verzetje nodig hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er is erg veel trots dat landen er (voor het eerst) bij zijn en in plekken als Jordanie en Irak gaan ze er nogal hard op. Guardian had nog een interview met Meulensteen erover.
Het feit dat fans geweigerd worden en het WK in het altijd bombarderende Amerika is zal pijn doen, al is het voor veel mensen uit deze regio altijd al lastig (onmogelijk) om te reizen naar veel plekken, al dan niet financieel, maar vaak vanwege de altijd racistische visumprocedures. De diaspora zal daarentegen volop aanwezig zijn bij veel van deze landen, als het altijd burgers doodschietende ICE maar ver weg blijft van alle wedstrijden...
Ik word anders ook niet echt warm van de Belgische namen die genoemd worden. Wouter Vrancken heeft geen hoofd om trainer van Feyenoord te worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit niet te wachten op een Spaanse coach, wat jij @:rellende_rotscholier
Bizar is pas echt dat zijn eerste klus als trainer op Cyprus was. Daarna opgepikt bij het inmiddels helaas gedegradeerde Mirandes, waar ze er doorgaans kijk op hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Vijf jaar geleden was dan wel het EK2021 met Nederland v Oekraïne, maar de echte purist keek toen naar Girona v Rayo Vallecano in de Segunda Play-offs. Bizar wat er in die vijf jaar allemaal gebeurd is met Doni. Anfield roept.
Ik mis de optie: alle leuke wedstrijden op een redelijk tijdstip zolang het maar geen wedstrijd van Oranje isquote:
Ja zo'n optie had er ook tussen gemoeten, maar frankfloppedquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik mis de optie: alle leuke wedstrijden op een redelijk tijdstip zolang het maar geen wedstrijd van Oranje is
Ik mis deze optie maar dan juist met NL erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik mis de optie: alle leuke wedstrijden op een redelijk tijdstip zolang het maar geen wedstrijd van Oranje is
Ik verwacht minimaal 1 post in het topic van jou vannacht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al zin in ZuidKorea - Tsjechië vannacht
Dat kijk ik wel (versneld) tijdens het ontbijt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al zin in ZuidKorea - Tsjechië vannacht
Mag ook, voor de nationalisten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis deze optie maar dan juist met NL erbij.![]()
64x speedquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kijk ik wel (versneld) tijdens het ontbijt.
Klaas-Jan heeft er geen verstand van.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef Szura het volgende:
De Dupaaj-lobby wordt alweer gestart bij de NOS
Dat kan niet meer mis gaanquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef Szura het volgende:
De Dupaaj-lobby wordt alweer gestart bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |