Misschien eens bezoeken, ik kom oorspronkelijk uit die buurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brouwersnös is wel een aanrader voor een bezoekje.
Van onze centen natuurlijkquote:Ik heb mijn tas bij me want ik ga zometeen naar het vliegveld omdat ik nog een paar dagen naar huis ga”, reageert Stekelenburg, die vervolgens om uitleg wordt gevraagd. De verslaggever wijst vervolgens naar het incident met Van Nistelrooij en stelt dat zoiets privéomstandigheden worden genoemd.
Meerdere ballen in de lucht houden
Stekelenburg stelt echter dat zijn oorzaak van het tijdelijke vertrek net even anders is. “Niks ingewikkelds. Het is meerdere ballen in de lucht houden. Kinderen die schoolvakanties hebben, een vriendin met een drukke baan. Dat kregen we allemaal niet helemaal voor elkaar. Dus ik ga een paar dagen terug.”
Kunnen we hem niet een Somalisch paspoort geven voor de terugvlucht?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:19 schreef Pino112 het volgende:
De schoolkrantjournalist die even een paar dagen naar huis moet vanuit Amerika omdat z'n vriendin het te druk heeft met dr baanEn hoezo is het nu al schoolvakantie??
[..]
Van onze centen natuurlijk
Er zijn scholen die een week vakantie plannen in de maand juni, ter vervanging van een week in de mei vakantie. Op onze school hebben we dat volgend jaar ook en is al vrij breed door het land zoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:19 schreef Pino112 het volgende:
De schoolkrantjournalist die even een paar dagen naar huis moet vanuit Amerika omdat z'n vriendin het te druk heeft met dr baanEn hoezo is het nu al schoolvakantie??
[..]
Nu alleen nog een spits vinden die kan scoren!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:48 schreef Szura het volgende:
‘Oranje geland in Kansas, Verbruggen loopt soepel’
WE worden wereldkampioen!
Vincent Janssenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu alleen nog een spits vinden die kan scoren!
Schoolvakanties in juniquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jos Ostendorf ken prima brouwen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brouwersnös is wel een aanrader voor een bezoekje.
Aandacht vasthouden, klootjesvolk blijven entertainen. Nadat Florentino Perez zichzelf heel '25-26 in de voet geschoten heeft, worden we deze zomer overstelpt met show en spektakel. Alles om de boel af te leiden. Als je op Europees niveau een kleine speler bent, moet je maar op een andere manier interessant blijven doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:21 schreef Szura het volgende:
@:alaphilippe_ wat is het nut van de corrupte megalomane schijtclub Real Madrid om bekend te maken dat een bod van 150 miljoen op een speler is geweigerd?
Van ons CO2-budgetquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Taakstraffed!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Politici die niet gepakt worden op corruptie of witwassen
Of zijn algemene kennis is heel goed, of hij bereid zich heel goed voor. Het is toch wel pijnlijk hoe weinig mensen durven te zeggen.quote:
Kan je wat uitwijden?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of zijn algemene kennis is heel goed, of hij bereid zich heel goed voor. Het is toch wel pijnlijk hoe weinig mensen durven te zeggen.
Left Laser vraagt naar bijbelinterpretaties van CU coryfeeën, op punten die gevoelig liggen. Bijvoorbeeld over de tempel in Jeruzalem die herbouwt zou moeten worden, en of de moskee daar dan weg moet. Bijvoorbeeld Bikker wil haar eigen interpretatie niet geven, en Segers vlucht voor de camera.quote:
Ach Bikker, ach Ceder, ach ach ach Voordewindquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Left Laser vraagt naar bijbelinterpretaties van CU coryfeeën, op punten die gevoelig liggen. Bijvoorbeeld over de tempel in Jeruzalem die herbouwt zou moeten worden, en of de moskee daar dan weg moet. Bijvoorbeeld Bikker wil haar eigen interpretatie niet geven, en Segers vlucht voor de camera.
Domenech is een bijgelovige mafklapper? Of nog iets wat we niet wisten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die Netflix-docu over Frankrijk 2010 is zelden vertoond.
Raymond Domenech.
Fok! Forum?quote:
"Nearly 20 minutes into Infantino's press conference and so far a question hasn't been taken."quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Chill, relax, we can’t control everything' - Infantino on banned Somali referee
Fascinerend liveverslag.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Nearly 20 minutes into Infantino's press conference and so far a question hasn't been taken."
Weet je wie ook van eindeloos preken hield? @:alleskaputt
Fidel Castroquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Nearly 20 minutes into Infantino's press conference and so far a question hasn't been taken."
Weet je wie ook van eindeloos preken hield? @:alleskaputt
Erger. Mark heeft tot nu toe nog geen prijs in het leven geroepen speciaal voor Trump.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:51 schreef Felagund het volgende:
The US journalist asks about Gianni Infantino's relationship with President Donald Trump.
He says it would have been "impossible" to organise a World Cup in the United States without him.
Infantino is net zo'n kontenlikker als onze Mark.
Geef het tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erger. Mark heeft tot nu toe nog geen prijs in het leven geroepen speciaal voor Trump.
Ouiquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
We've now had a question and an answer in French.
BBC kan geen tolk betalen?
Ohja, die moet ik nog kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die Netflix-docu over Frankrijk 2010 is zelden vertoond.
Raymond Domenech.
Ik vond hem al een lul toen ie nog de lotingen deedquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het erge is dat dat soort gasten het zelf allemaal nog zijn gaan geloven ook, treurig.
Uiteindelijk staat de tv gewoon aan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er users hier die het WK niet gaan kijken vanwege Amerika?
An Argentinian journalist has asked a question and all I could make out from it was "Argentina" and "Lionel Messi".quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
We've now had a question and an answer in French.
BBC kan geen tolk betalen?
Vooral door tijdzone. Plus dat ik nog weinig voetbal kijkquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er users hier die het WK niet gaan kijken vanwege Amerika?
Ik zat even te kijken naar de tijden maar het is wel slechter dan ik dacht. Ook doordat je in de helft van de speelsteden niet met goed fatsoen overdag kan spelen door die hitte.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vooral door tijdzone. Plus dat ik nog weinig voetbal kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |