quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij kijken niet weg bij de maatschappelijke problemen van het gastland en zullen sociaal verantwoord deelnemen aan het toernooi.
Het sneuste aan deze foto is Davy Klaassen in de basis, hoewel Wijndal ook wel echt kut is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho ho, Football Supports Change!
Deze tekst komt letterlijk van de KNVB website!quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho ho, Football Supports Change!
Amerikaans korfbal was vannacht wel ontzettend genieten, huuuurlijke ontknoping!quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er is maar 1 plek in de VS waar je moet zijn momenteel (of standaard). Mamdanistan met de Knicks in de finale met alle bijbehorende hype daarbij
's Avonds laat nog naar eentje over Brazilië 1994 gekeken, maar dat was een beetje saai.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dank voor de tip, toch maar eens kijken. Zijn er nog meer leuke docu's over het WK?
Ik probeer altijd te beseffen dat voor iedere Europese burger die zich moreel superieur voelt, er in de minder bedeelde landen altijd een extreme horde aan voetbalfans klaar staat die even een mentaal verzetje nodig hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er is erg veel trots dat landen er (voor het eerst) bij zijn en in plekken als Jordanie en Irak gaan ze er nogal hard op. Guardian had nog een interview met Meulensteen erover.
Het feit dat fans geweigerd worden en het WK in het altijd bombarderende Amerika is zal pijn doen, al is het voor veel mensen uit deze regio altijd al lastig (onmogelijk) om te reizen naar veel plekken, al dan niet financieel, maar vaak vanwege de altijd racistische visumprocedures. De diaspora zal daarentegen volop aanwezig zijn bij veel van deze landen, als het altijd burgers doodschietende ICE maar ver weg blijft van alle wedstrijden...
Ik word anders ook niet echt warm van de Belgische namen die genoemd worden. Wouter Vrancken heeft geen hoofd om trainer van Feyenoord te worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit niet te wachten op een Spaanse coach, wat jij @:rellende_rotscholier
Bizar is pas echt dat zijn eerste klus als trainer op Cyprus was. Daarna opgepikt bij het inmiddels helaas gedegradeerde Mirandes, waar ze er doorgaans kijk op hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Vijf jaar geleden was dan wel het EK2021 met Nederland v Oekraïne, maar de echte purist keek toen naar Girona v Rayo Vallecano in de Segunda Play-offs. Bizar wat er in die vijf jaar allemaal gebeurd is met Doni. Anfield roept.
Ik mis de optie: alle leuke wedstrijden op een redelijk tijdstip zolang het maar geen wedstrijd van Oranje isquote:
Ja zo'n optie had er ook tussen gemoeten, maar frankfloppedquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik mis de optie: alle leuke wedstrijden op een redelijk tijdstip zolang het maar geen wedstrijd van Oranje is
Ik mis deze optie maar dan juist met NL erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik mis de optie: alle leuke wedstrijden op een redelijk tijdstip zolang het maar geen wedstrijd van Oranje is
Ik verwacht minimaal 1 post in het topic van jou vannacht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al zin in ZuidKorea - Tsjechië vannacht
Dat kijk ik wel (versneld) tijdens het ontbijt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al zin in ZuidKorea - Tsjechië vannacht
Mag ook, voor de nationalisten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis deze optie maar dan juist met NL erbij.![]()
64x speedquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kijk ik wel (versneld) tijdens het ontbijt.
Klaas-Jan heeft er geen verstand van.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef Szura het volgende:
De Dupaaj-lobby wordt alweer gestart bij de NOS
Dat kan niet meer mis gaanquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef Szura het volgende:
De Dupaaj-lobby wordt alweer gestart bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |