Mc betaald Horeca CAO, het is eigenlijk helemaal geen slechte werkgever.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is fastfood. Goedkope troep, meestal gemaakt door verveelde pubers die zwaar onderbetaald worden.
Nieuwe speeltuinen is niet zo gek. Als ze dan ook wat veiliger zijn: https://www.nu.nl/binnenl(...)-huis-ter-heide.htmlquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nooit de place to be geweest als je niet van jengelende kutkinderen houd.
quote:Een meisje is dinsdagmiddag gewond geraakt op de glijbaan van het McDonald's-filiaal in het Utrechtse dorpje Huis ter Heide. In het ziekenhuis moest de teen van de peuter worden geamputeerd.
Probeer eens quarterpounder te bestellen...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gisteren sinds tijden een big mac gehaald, hij lijkt een best stuk kleiner te zijn geworden quader pounder van mijn man idem
12 nog wat kwijt en hond van een medewerkster die een paar woorden Nederlands kon en pissig werd op ons omdat ze ons niet begreep, toen ik aanwees op de menukaart wat we bedoelden werd ze nog pissiger omdat dat een oude menukaart bleek te zijn en er geen dubbele quaderpounders meer bestonden alleen enkele.
Ja ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer eens quarterpounder te bestellen...
Heb sowieso liever een frietje speciaal met ui en een kroket voor 5,10 euro bij de snack i.p.v. een hamburgermenu voor 12,50 bij de Mcdonalds.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:03 schreef Eightyone het volgende:
De productiviteit moet hoger, maar wel met handgepaneerd lijkende kippenvleugels en zo.
Succes.
En waarschijnlijk blijft het eten bij 'de snackbar om de hoek' alsnog beter smaken. Het stinkt er sowieso minder. Vreemde geur heeft dat McDonalds-voer.
Wat doet de Franse McDonalds anders?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:18 schreef snabbi het volgende:
Ze hebben in Frankrijk wel betere wijze van het uitserveren van het eten/bekers/etc
Herbruikbare bekers e.d.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat doet de Franse McDonalds anders?
Nu is McDonalds al een tijdje bezig met verandering / is het veranderd. Van kinderspeelplaats naar volwaardige fastfoodplek is er wel een.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:47 schreef Hexagon het volgende:
Wie zit hier nu op te wachten? Genoeg kwaliteitsrestaurants.
Naar de McDonalds ga ik wanneer ik op pad ben en in weinig tijd wat naar binnen moet proppen. Als ik wil uit eten zoek ik wel wat anders.
Alsof de Aldi ineens een delicatessenwinkel wil worden.
Klopt, maar ze lopen wel het risico een restaurant te worden dat het allemaal net niet is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nu is McDonalds al een tijdje bezig met verandering / is het veranderd. Van kinderspeelplaats naar volwaardige fastfoodplek is er wel een.
Yep en dat is precies wat ze nu doen dus ik snap de keuze niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, maar ze lopen wel het risico een restaurant te worden dat het allemaal net niet is.
Volgens mij hebben ze drie belangrijke doelgroepen
-Gezinnen met jonge kinderen die een dagje uit of onderweg zijn zijn
-Scholieren
-Forensen met honger en weinig tijd
Ieder fastfood restaurant dat die groepen niet bedient is volgens mij ten dode opgeschreven.
Niet duur!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De WK kalender op de app checken. Laatst 20 nuggets voor 5 euro. Vandaag een visburger voor 2 ekkies
Al vind ik de burgers en de nuggets helemaal niet lekker, is wel goedkoop nu
[ afbeelding ]
Met ui? Zijn er ook ui-loze frietjes speciaal dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb sowieso liever een frietje speciaal met ui
Die waren 20 jaar geleden ook al niet te nassen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:55 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Dat witte 'kip'vlees in de kipnuggets smaakt tegenwoordig letterlijk naar niets meer. Scamflation noem ik het.
Big Mac:quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:03 schreef Telefoonvork het volgende:
Weet iemand hier wat er in de producten van McDonalds zit? Volgens mij krijg je daar gewoon het resultaat van wat uit een chemische fabriek komt.
Nee, deze:quote:
Ik heb het over niet van gejengel houden, niet dat ze iets moet overkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwe speeltuinen is niet zo gek. Als ze dan ook wat veiliger zijn: https://www.nu.nl/binnenl(...)-huis-ter-heide.html
[..]
Dat is het punt het was zondig meh voedsel voor een ditto prijs.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is nu al extreem duur voor wat je krijgt.
That's what she said?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het geheim is dat deze burger in real life een zielig verschrompeld ding is.
De Aldi van nu is toch een behoorlijke upgrade van wat het was. Geen delicatessenwinkel nee, wel A-merken en minder een halve loods.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:47 schreef Hexagon het volgende:
Alsof de Aldi ineens een delicatessenwinkel wil worden.
Waarom check je de aanbiedingen van wat je niet te nassen vindt? Ik ga toch ook geen luiers bestellen puur omdat het zo goedkoop is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
De WK kalender op de app checken. Laatst 20 nuggets voor 5 euro. Vandaag een visburger voor 2 ekkies
Al vind ik de burgers en de nuggets helemaal niet lekker, is wel goedkoop nu
Omdat de McFlurry weleens in dit soort kalenders voorkomt. Vorig jaar 1 euroquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Waarom check je de aanbiedingen van wat je niet te nassen vindt? Ik ga toch ook geen luiers bestellen puur omdat het zo goedkoop is.
resultaat: nog meer inflatie, nog minder vertrouwen.quote:Mede door stijgende inflatie en afnemend consumentenvertrouwen moet er volgens Kempczinski "meer ervaring worden geboden"
Het leven is te kort voor slechte burgers. Tenzij je een pauper bent en sowieso al korter leeft, of zelf niet in staat bent een fatsoenlijke burger te maken voor de helft van de prijs met goede ingredienten.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat de McFlurry weleens in dit soort kalenders voorkomt. Vorig jaar 1 euro
Als een ander product erg goedkoop is, dan koop ik dat ook. Ik kies voor prijs boven kwaliteit en smaak.
Nee, laat ook maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als een ander product erg goedkoop is, dan koop ik dat ook. Ik kies voor prijs boven kwaliteit en smaak.
Exact.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:59 schreef BertV het volgende:
[..]
resultaat: nog meer inflatie, nog minder vertrouwen.
Schoenmaker blijf bij je leest.
Die figuren zijn echt wereldvreemd.
Het is jou net geluktquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef Richestorags het volgende:
McDonalds en kwaliteitsrestaurant in één zin gaat niet samen
Net als jouw Dates dat doenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zelf maak ik ook burgers voor avondeten, maar een ijsje of een burger meenemen van huis als je een dagje in de stad bent is ook wel raar en dan zit je met een koude hamburger buiten op een bankje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:59 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor slechte burgers. Tenzij je een pauper bent en sowieso al korter leeft, of zelf niet in staat bent een fatsoenlijke burger te maken voor de helft van de prijs met goede ingredienten.
De prijzen zijn fors sterker gestegen dan de inflatie. De inflatie van 2016 tot 2026 was 34%. De prijzen zijn in sommige gevallen meer dan 100% gestegen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:23 schreef Hexagon het volgende:
Voor een eurotje of 12 ben je toch goed voorzien daar? Dat is goedkoper dan een restaurant.
Er is nou eenmaal inflatie.
Jij bent zeker te bang om tegen de veetelers te zeggen, rot op met je dood vlees.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kies voor prijs boven kwaliteit en smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |