Bohh, ben benieuwd. Ik ga altijd alleen voor de McFlurry naar den McDo. Hoop dat ze daar ook een luxevariant van krijgenquote:McDonald's zet in op hogere kwaliteit voedsel in nieuwe strategie
Chicago- McDonald's wil meer kwaliteit gaan bieden. De fastfoodketen kondigde maandag een vernieuwde strategie aan, waarbij het bedrijf onder meer wil inzetten op luxere kipgerechten, aantrekkelijkere restaurants en nieuwe speeltuinen. Volgens topman Chris Kempczinski past dit in de brede verwachting van de consument die ’meer eist voor zijn geld’.
McDonald's wil bijvoorbeeld met ’handgepaneerde kipvleugels’ fastfood minder als fastfood laten aanvoelen. Volgens de topman is extra kwaliteit nodig, omdat de consument de lat hoger legt voor de restaurantketen.
Mede door stijgende inflatie en afnemend consumentenvertrouwen moet er volgens Kempczinski ’meer ervaring worden geboden’. Het bedrijf wil zo onder meer concurreren met kipfastfoodrestaurants.
Om dit alles te bewerkstelligen denkt Kempczinski dat McDonald's efficiėnter moet worden en de productiviteit per vestiging moet verhogen. Anders kunnen de franchisenemers niet investeren in de modernisering.
Klanten verwachten in elk geval niet hetzelfde voer voor steeds buitensporige prijzen.quote:Volgens topman Chris Kempczinski past dit in de brede verwachting van de consument die ’meer eist voor zijn geld’.
Een halfjaar terug hadden ze een stroopwafel kip burger. Voor de meme gehaald. Mini formaat burger. 3 druppels caramel/kruimel. Een stukje kip dat nog wel ok smaakte, maar niet heel groot was. Iets van 10 euro betaald.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Laatst tijdens de lunch na heel erg lang weer eens naar de MexDonels (🤣🤣🤣) geweest. Man, man, man had er direct weer spijt van. Je betaalt ruim 10 euro en je hebt echt zoiets van 'nou, was dat het?' ik ben voor de komende tijd wel weer genezen.
Wanneer dan? Ooit eens iets besteld bij zo'n tent. Kreeg een broodje karton en een emmer cola die voor 3/4 was gevuld met ijsblokken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:19 schreef incel het volgende:
McDonalds![]()
Ooit prima kwaliteit goedkoop vreten. Nu een fucking dure troeptent. 10 euro voor een medium bigmac menu zonder fritesaus tenzij je die fucking app installeert dan betaal je misschien 7 euro
Nou poepoe, voor dat geld bouw ik zelf 4 goddelijke hamburgers thuis
Neem een voorbeeld aan de burgerking, dat zijn tenminste nog echte bazen met 1 euro hamburger en 1,50 cheeseburger
Niet gek dat ze jou niet begrijpt als je quaderpounder zegtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als ze dan meer kwaliteit willen zou ik eerst eens beginnen met klantvriendelijk personeel en de normale grootte terug voor een redelijke prijs.
Gisteren sinds tijden een big mac gehaald, hij lijkt een best stuk kleiner te zijn geworden quader pounder van mijn man idem
12 nog wat kwijt en hond van een medewerkster die een paar woorden Nederlands kon en pissig werd op ons omdat ze ons niet begreep, toen ik aanwees op de menukaart wat we bedoelden werd ze nog pissiger omdat dat een oude menukaart bleek te zijn en er geen dubbele quaderpounders meer bestonden alleen enkele. Ja trek dat ding dan van de muur.
De omroeper hetzelfde ook niet te verstaan.
Kaasevlees.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gek dat ze jou niet begrijpt als je quaderpounder zegt
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gek dat ze jou niet begrijpt als je quaderpounder zegt
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:39 schreef Nexum het volgende:
Het probleem is niet de kwaliteit. Iedereen weet dat het troep is dat snel lauw wordt. Probleem is creativiteit. Elke keer dezelfde items rouleren en een Big Mac met Bacon erin gooien () nodigt nou niet bepaald uit tot consumeren. Vroeger hadden ze elk maand wel weer een gave nieuwe burger.
Het is fastfood. Goedkope troep, meestal gemaakt door verveelde pubers die zwaar onderbetaald worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Tja, wat is je definitie van kwaliteit?
Meest gebruikte definitie in de industrie is, dat je altijd het exact hetzelfde product maakt precies volgens de specificaties. Hoe beter je bent om met zo gering mogelijke tolerantie afwijkingen te werken hoe hoger de kwaliteit.
Dit ook ja. Heb me altijd afgevraagd hoe een normaal mens zoiets kan eten.quote:
That's what she said.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit ook ja. Heb me altijd afgevraagd hoe een normaal mens zoiets kan eten.
Je moet toch minstens een mond als van een nijlpaard hebben om hier een hap van te nemen.
Het geheim is dat deze burger in real life een zielig verschrompeld ding is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je moet toch minstens een mond als van een nijlpaard hebben om hier een hap van te nemen.
Ik zal een review zoeken van een aussie die het vergelijkt met een Rubber Duckies burger. Zal vanaaf posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het geheim is dat deze burger in real life een zielig verschrompeld ding is.
Heb je het nu over mij of over zo'n broodje behangplaksel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor alles geldt dat zelf bereiden goedkoper isquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:19 schreef incel het volgende:
McDonalds![]()
Ooit prima kwaliteit goedkoop vreten. Nu een fucking dure troeptent. 10 euro voor een medium bigmac menu zonder fritesaus tenzij je die fucking app installeert dan betaal je misschien 7 euro
Nou poepoe, voor dat geld bouw ik zelf 4 goddelijke hamburgers thuis
Neem een voorbeeld aan de burgerking, dat zijn tenminste nog echte bazen met 1 euro hamburger en 1,50 cheeseburger
Milkshakearrangement bijquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:37 schreef monkyyy het volgende:
Fine Dining bij McDonalds, 6 gangen inclusief bijpassende wijnen.
Voor een Nederlands gezin ook niet hoor, ik ben echt heel blij dat ik lijn met die prijzen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:27 schreef DrDentz het volgende:
McDonald's straks ook niet meer te betalen voor een doorsnee Amerikaans gezin, net als Disneyland..
Nogal ja. Ik kook dan graag, maar er zijn jaren geweest dat ik dagelijks buiten de deur at. Is financieel niet meer verantwoord vind ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor alles geldt dat zelf bereiden goedkoper is
Als je een vrouw of vriendin hebt die echt goed kan koken is dat bijna altijd betere kwaliteitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik kook dan graag, maar er zijn jaren geweest dat ik dagelijks buiten de deur at. Is financieel niet meer verantwoord vind ik.
De Old Dutch en Geitenkaas Royale waren mijn favorieten... al jaren niet meer terugquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:39 schreef Nexum het volgende:
Het probleem is niet de kwaliteit. Iedereen weet dat het troep is dat snel lauw wordt. Probleem is creativiteit. Elke keer dezelfde items rouleren en een Big Mac met Bacon erin gooien () nodigt nou niet bepaald uit tot consumeren. Vroeger hadden ze elk maand wel weer een gave nieuwe burger.
Thuis platdrukkenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
McFlurry arrangement zou een droom zijn die uitkomt.quote:
De WK kalender op de app checken. Laatst 20 nuggets voor 5 euro. Vandaag een visburger voor 2 ekkiesquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor een Nederlands gezin ook niet hoor, ik ben echt heel blij dat ik lijn met die prijzen.
Dat witte 'kip'vlees in de kipnuggets smaakt tegenwoordig letterlijk naar niets meer. Scamflation noem ik het.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is nu al extreem duur voor wat je krijgt.
Het was nooit veel soeps. Heb ze al jaren niet meer op.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:55 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Dat witte 'kip'vlees in de kipnuggets smaakt tegenwoordig letterlijk naar niets meer. Scamflation noem ik het.
Het lijkt mij eenvoudiger om de prijzen zodanig te verlagen dat ze in lijn liggen met de kwaliteit van het voedsel dan je hele concept/imago te veranderen.quote:Volgens topman Chris Kempczinski past dit in de brede verwachting van de consument die ’meer eist voor zijn geld’.
McDonald's wil bijvoorbeeld met ’handgepaneerde kipvleugels’ fastfood minder als fastfood laten aanvoelen. Volgens de topman is extra kwaliteit nodig, omdat de consument de lat hoger legt voor de restaurantketen.
Nooit de place to be geweest als je niet van jengelende kutkinderen houd.quote:en nieuwe speeltuinen.
Ja dat was wel humor, want een collega van mij zei dat ook al. Precies op die dag hadden ze in onze bedrijfskantine 5 kipnuggets voor net geen 2 euroquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De WK kalender op de app checken. Laatst 20 nuggets voor 5 euro. Vandaag een visburger voor 2 ekkies
Al vind ik de burgers en de nuggets helemaal niet lekker, is wel goedkoop nu
[ afbeelding ]
Het plakselquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over zo'n broodje behangplaksel?
Groter dan ik dacht ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Best goed gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |