Zolang je je broek maar aan houdt vriend!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier net op de Veluwe, ja. Kortstondig, gelukkig! Verder is het wel ok weer om in te werken. Met snoeien heb ik het toch wel warm
Niks aan die wind. Tijd voor hogedruk dat rustig weer brengt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:23 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vind het met de wind nog behoorlijk fris aanvoelen vandaag. Maar die warmte in de kaarten ziet er goed uit.
Totdat die warmte straks weer uit de kaarten is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:23 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vind het met de wind nog behoorlijk fris aanvoelen vandaag. Maar die warmte in de kaarten ziet er goed uit.
Valt het met de regen mee te Haarlem? Het valt schandalig TEGEN. Het is werkelijk te gek voor voor woorden al die zonnige uren hier en al die zware buien in het binnenland. De regen die er viel was grotendeels stratiform.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:06 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Totdat die warmte straks weer uit de kaarten is.![]()
Die wind mag best minder, maar qua temperatuur en regen valt het tussentijds in bv regio Haarlem best mee.
Af en toe gewoon goed zelfs, soms regenbuien maar vaak overheersen droge periodes.![]()
En 25 graden is best te doen, maar vooral 30+, is voor sommigen toch weer net wat te veel van het goede.
Begrijp een beetje wat gij bedoelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:37 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Valt het met de regen mee te Haarlem? Het valt schandalig TEGEN. Het is werkelijk te gek voor voor woorden al die zonnige uren hier en al die zware buien in het binnenland. De regen die er viel was grotendeels stratiform.
Ook vandaag is werkelijk weer een gedrocht van een afgang. Vanaf zonsopkomst al weer die ..rot-zon.. ik tetterde het gisteren al ondanks alle berichten.. we gaan vandaag weinig of geen buien zien in Haarlem.
Ik ben dit non-weer spuug - en spuugzat inmiddels.
Ziedend.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:37 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Valt het met de regen mee te Haarlem? Het valt schandalig TEGEN. Het is werkelijk te gek voor voor woorden al die zonnige uren hier en al die zware buien in het binnenland. De regen die er viel was grotendeels stratiform.
Ook vandaag is werkelijk weer een gedrocht van een afgang. Vanaf zonsopkomst al weer die ..rot-zon.. ik tetterde het gisteren al ondanks alle berichten.. we gaan vandaag weinig of geen buien zien in Haarlem.
Ik ben dit non-weer spuug - en spuugzat inmiddels.
Zeg dat wel... we blijven positief.. de buien op de Noordzee (trog) zullen de oversteek nauwelijks overleven en blijft het bij wat gespetter, of ze blijven actief en trekken boven en onder langs.quote:
Klopt na 21.00 gisteravond geen druppel meer gevallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:45 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Begrijp een beetje wat gij bedoelt.Niet bepaald op en top zomer, nee.
![]()
Momenteel relatief fris met 15 tot 17 graden en daarbij die harde wind. Ervaar het zelf wat minder fris!![]()
En hier toch echt al urenlang droog, volgens 24-uurs terugkijken buienradar ook!
En minimaal 3 weken droog. Alles is zeiknat hierquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:42 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Niks aan die wind. Tijd voor hogedruk dat rustig weer brengt.
Gewoon tot eind augustus zinderende hitte met af en toe een onweersbui.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En minimaal 3 weken droog. Alles is zeiknat hier
Maar vanaf dinsdag mooi weekje Garmisch Partenkirchen - Zugspitze arena @:geschiedkundige
Lekker man. Ik moet nog wachten tot midden juli voor we weer voet zetten in de Alpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En minimaal 3 weken droog. Alles is zeiknat hier
Maar vanaf dinsdag mooi weekje Garmisch Partenkirchen - Zugspitze arena @:geschiedkundige
Precies voor @INViCTuS start het zonnige weer in het weekendquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:36 schreef xpompompomx het volgende:
De pluimpjes beginnen er zowaar een beetje gunstig uit te zien. Omgomg!!!
Geen elektrische fiets? Maakt het een stuk prettigerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:39 schreef Fannie het volgende:
Ik zit deze week op Ameland, vandaag in de zon heerlijk hoor, maar die wind!![]()
Niet lollig op de fiets (ja als je hem mee hebt wel maar je mot ook weer terug)
Jazeker, 1 x gewone fietsen gehad op Ameland, nooit weerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen elektrische fiets? Maakt het een stuk prettiger
Ohh gelukkig, nou dan komt het goed toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:10 schreef Fannie het volgende:
[..]
Jazeker, 1 x gewone fietsen gehad op Ameland, nooit weer
Ja tuurlijk komt het goed, lang leve de ebike!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh gelukkig, nou dan komt het goed toch.
Weekend mooi weer is altijd goed. Misschien even kijken bij Drift in Nimmaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies voor @:invictus start het zonnige weer in het weekend
Soms haat ik het om gelijk te krijgen. Bah!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:51 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Zeg dat wel... we blijven positief.. de buien op de Noordzee (trog) zullen de oversteek nauwelijks overleven en blijft het bij wat gespetter, of ze blijven actief en trekken boven en onder langs.![]()
Pittig gegeten gisteren?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie en hoor de knetters al aankomen..
Woar?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie en hoor de knetters al aankomen..
Ik heb onweer gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:55 schreef Haags het volgende:
Code geel kan hier weer door de shredder @:nattekat
Nah, zinderende hitte hoeft niet. Gewoon eens stabiel en droog met luchtvochtigheid van om en nabij de 30% em 24-26 gradenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:24 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Gewoon tot eind augustus zinderende hitte met af en toe een onweersbui.
Gewoon een zonnetje hier. Overtrokken gedoe.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:55 schreef Haags het volgende:
Code geel kan hier weer door de shredder @:nattekat
Zeker niet. De buien ontwikkelden zich zeer snel. Ook in NH-en ZH, met direct onweer. Code geel was terecht, alleen pal aan zee was het absoluut niet nodig, dat wist ik vanmorgen al.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gewoon een zonnetje hier. Overtrokken gedoe.
Nou ik wel, ik heb het zelden zo armoedig meegemaakt in een zomerseizoen als dit. Wederom 11 uur zon, komt nog 1 of 2 uurtjes bij.. en alles op zee lost keurig op. Je zou het bijna echt pesterij van de atmosfeer noemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Qua dynamiek hebben we nog niet veel te klagen. Zelfs al redelijk wat onweer gezien en gehoord.
Ik ken niet andersquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:13 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Nou ik wel, ik heb het zelden zo armoedig meegemaakt in een zomerseizoen als dit. Wederom 11 uur zon, komt nog 1 of 2 uurtjes bij.. en alles op zee lost keurig op. Je zou het bijna echt pesterij van de atmosfeer noemen.
Wat ik zei: 0 onweersdagen en veel en veels te veel zon, absurd gewoon.
Het is wat het is.. maar het idee dat het morgen hetzelfde van dit is is erg frustrerend. Ik had nooit gedacht het ooit te hoeven zeggen, maar het moet nu: Kom maar op met een hogedrukgebied en droog weer. Dat is tenminste eerlijk verdeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |