Gewoon tot eind augustus zinderende hitte met af en toe een onweersbui.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En minimaal 3 weken droog. Alles is zeiknat hier
Maar vanaf dinsdag mooi weekje Garmisch Partenkirchen - Zugspitze arena @:geschiedkundige
Lekker man. Ik moet nog wachten tot midden juli voor we weer voet zetten in de Alpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En minimaal 3 weken droog. Alles is zeiknat hier
Maar vanaf dinsdag mooi weekje Garmisch Partenkirchen - Zugspitze arena @:geschiedkundige
Precies voor @INViCTuS start het zonnige weer in het weekendquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:36 schreef xpompompomx het volgende:
De pluimpjes beginnen er zowaar een beetje gunstig uit te zien. Omgomg!!!
Geen elektrische fiets? Maakt het een stuk prettigerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:39 schreef Fannie het volgende:
Ik zit deze week op Ameland, vandaag in de zon heerlijk hoor, maar die wind!![]()
Niet lollig op de fiets (ja als je hem mee hebt wel maar je mot ook weer terug)
Jazeker, 1 x gewone fietsen gehad op Ameland, nooit weerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen elektrische fiets? Maakt het een stuk prettiger
Ohh gelukkig, nou dan komt het goed toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:10 schreef Fannie het volgende:
[..]
Jazeker, 1 x gewone fietsen gehad op Ameland, nooit weer
Ja tuurlijk komt het goed, lang leve de ebike!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh gelukkig, nou dan komt het goed toch.
Weekend mooi weer is altijd goed. Misschien even kijken bij Drift in Nimmaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies voor @:invictus start het zonnige weer in het weekend
Soms haat ik het om gelijk te krijgen. Bah!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:51 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Zeg dat wel... we blijven positief.. de buien op de Noordzee (trog) zullen de oversteek nauwelijks overleven en blijft het bij wat gespetter, of ze blijven actief en trekken boven en onder langs.![]()
Pittig gegeten gisteren?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie en hoor de knetters al aankomen..
Woar?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie en hoor de knetters al aankomen..
Ik heb onweer gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:55 schreef Haags het volgende:
Code geel kan hier weer door de shredder @:nattekat
Nah, zinderende hitte hoeft niet. Gewoon eens stabiel en droog met luchtvochtigheid van om en nabij de 30% em 24-26 gradenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:24 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Gewoon tot eind augustus zinderende hitte met af en toe een onweersbui.
Gewoon een zonnetje hier. Overtrokken gedoe.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:55 schreef Haags het volgende:
Code geel kan hier weer door de shredder @:nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |