Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
5th bedoeld dat op de AI slop met kluis ook het bord met de cijfer combinaties was afgebeeld, toch?quote:
Sayf is gewoon een spons die zich populaire opvattingen in de zweef gemeenschap toe-eigent maar de daadwerkelijk betekenis niet machtig is en dus geen antwoord kan geven over bijvoorbeeld de gluten intolerantie en IQ is een moment opnamen die voor iedereen anders berekend zou (moeten) worden, laat staan dat iemand die zegt een hoog IQ te hebben die eigenlijk niet heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kom terug op mijn eerste indruk van Sayf, het is geen relaxte hippie, maar een pedant ventje die heel erg door de mand valt.Van dat hoge IQ hebben we tot op heden ook nog niets kunnen zien.
Die opdracht was prima te doen, als Anouk niet zo dom was. Er was een bootcamp gepland dus dat had al wat tijd gekost nu wilde niemand meer. Als ze wel een bootcamp hadden gedaan (zo zal de geheime opdracht ook wel gepland zijn) had waarschijnlijk niemand geen puf om met die bal in de weer te gaan. Pas als iemand dat wel zou doen kwamen ze er pas achter dat ze verdwenen waren. En dan moeten ze nog zoeken, ondertussen zal de tijd wel verstreken zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:32 schreef Gia het volgende:
Zo mooi dat al die stemmen op de gieren resulteren in het uitsluiten van King Salar en Chess.
Mooie backfire. Iedereen nou spijt dat ze op de gieren hebben gestemd. Die opdracht was niet te winnen, want die mensen willen gewoon oefenen. En ze wisten dat er een geheime opdracht was. Op het moment dat ze zagen dat de ballen weg waren, was 1 en 1 twee en zou iedereen gaan zoeken. Waar verstop je zulke grote ballen?
Dat moet je nog maar afwachten of het geen punten gaat kosten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Het kost ze geen punten, dus totaal onbelangrijk.
Als jij het zegt komt het dus niet goedquote:
Maatje S kan prima, zolang het maar stretch is. Iedereen past dat, of het mooi staat is een tweede.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoor net dat Roxy maatje S heeft.Ik denk dat ik ook maar een dieet van Mayo en chocopasta ga volgen. Ben niet ontevreden met mijn maat, maar als je met dat dieet nog wat extra kwijt raakt, kan geen kwaad toch?
Ik begreep nog even het doel niet van deze groepsopdracht. Was het de film als klapstuk? Ik dacht dat het iets met die Haagse Barbie te maken had ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen.. in de Roze Loods
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren.. kloddertje Roxie hieerrrrr..
[ afbeelding ]
De film Barbie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:06 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik begreep nog even het doel niet van deze groepsopdracht. Was het de film als klapstuk? Ik dacht dat het iets met die Haagse Barbie te maken had ofzo
Geen idee, maar "Men" wilde nix bijbetalen voor een Barbiefilm, waar ik heel goed kan inkomen.. de aankomende wanvertoning met verplichte roze verkleedpartij is al tenenkrommend .. plus dat er geen druppel alcohol in de limonade zit verlaagd de feestvreugde behoorlijkquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:06 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik begreep nog even het doel niet van deze groepsopdracht. Was het de film als klapstuk? Ik dacht dat het iets met die Haagse Barbie te maken had ofzo
Het is maar bezoek.quote:
preciesquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
Jajaja, totdat het zover is en er punten uitgegeven moeten worden.
als je het zo vaak fout hebtquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Robert is van te voren altijd zo overtuigd van zichzelf
Nieuwer model dus duurde ze waren rond de 500quote:
Sla je Slag En Winquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Komt dat prijzenslag programma weer terug ofzo?
katequote:Op donderdag 4 juni 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
pffff 545
tussen de 500 en 1200 maar ja welke
Adviesprijzenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet waar de FEBO dingen haalt
maar die zijn wel elke keer erg duur uit
Had er ook bij moeten zeggen zonder garantiequote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Van Moof is toch gratis, fabrikant in failliet
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Soms staan ze in tweedehands winkels voor een koopje.quote:
Voorspelbaar, niet 'verborgen' dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Robert met z'n verborgen talent... Ik doe een gokje: -50 punten pakken
De kosten van een VanMoof e-bike variëren afhankelijk van het model en de uitvoering.quote:
Dat dacht ik ook, iig de de Asd vestigingquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is een lelijk kolereding, als de server down is, krijg je ;m niet eens meer weg.. wachttijden voor reparatie 2 maanden. een kutherrie als je er tegennaan stoot ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Zie het er trouwens niet aan af.. hipster fiets..
als je hem überhaupt al terug krijgt als hij gerepareerd moet wordenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een lelijk kolereding, als de server down is, krijg je ;m niet eens meer weg.. wachttijden voor reparatie 2 maanden. een kutherrie als je er tegennaan stoot ...
Gijzeling? Als je dat kreng mishandeld wordt uit de eigenaarschap gezetquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je hem überhaupt al terug krijgt als hij gerepareerd moet worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |