Adviesprijzenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet waar de FEBO dingen haalt
maar die zijn wel elke keer erg duur uit
Had er ook bij moeten zeggen zonder garantiequote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Van Moof is toch gratis, fabrikant in failliet
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Soms staan ze in tweedehands winkels voor een koopje.quote:
Voorspelbaar, niet 'verborgen' dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Robert met z'n verborgen talent... Ik doe een gokje: -50 punten pakken
De kosten van een VanMoof e-bike variëren afhankelijk van het model en de uitvoering.quote:
Dat dacht ik ook, iig de de Asd vestigingquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is een lelijk kolereding, als de server down is, krijg je ;m niet eens meer weg.. wachttijden voor reparatie 2 maanden. een kutherrie als je er tegennaan stoot ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Zie het er trouwens niet aan af.. hipster fiets..
als je hem überhaupt al terug krijgt als hij gerepareerd moet wordenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een lelijk kolereding, als de server down is, krijg je ;m niet eens meer weg.. wachttijden voor reparatie 2 maanden. een kutherrie als je er tegennaan stoot ...
Gijzeling? Als je dat kreng mishandeld wordt uit de eigenaarschap gezetquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je hem überhaupt al terug krijgt als hij gerepareerd moet worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |