Goh...quote:Op zondag 5 juli 2026 11:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
China en Rusland zijn niet dichter bij elkaar.
Ook maar weinig geloofwaardige tegenargumenten hierquote:Nieuwe as van het kwaad: geheime documenten onthullen dat China en Rusland plannen smeden tegen het Westen
China en Rusland zouden al zes jaar veel nauwer militair samenwerken dan ze laten uitschijnen en zelfs plannen smeden tegen het Westen.
https://www.hln.be/buiten(...)het-westen~aefa4604/
Weer hln.bequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh...
[..]
Ook maar weinig geloofwaardige tegenargumenten hier
Ja lol volgens jou moet ik me maar enkel baseren op fokquote:
Maar ja dus geen fokquote:Dat blijkt uit geheime documenten die de nieuwsmedia ‘The Insider’, ‘Der Spiegel’ en ‘Le Monde’
Dan moet je naar die sites linken, en niet naar de interpretatie van hln.be.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol volgens jou moet ik me maar enkel baseren op fok
In het artikel;
[..]
Maar ja dus geen fok
Dus jij stelt dat jij gelijk hebt en het artikel ongelijk?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan moet je naar die sites linken, en niet naar de interpretatie van hln.be.
Anyway, jij doet msm af als propaganda, en jij komt met msm bronnen
Jij bent degene die msm ziet als propaganda en verwijt mij dat ik slecht geïnformeerd ben omdat ik volgens jou msm volg.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus jij stelt dat jij gelijk hebt en het artikel ongelijk?
Ik neem het mee bij verdere argumentatie...
^^
Dus als Hln zegt dat het front stilstaat klopt het niet.
Noted
Nee, je loopt hln.be te verdedigen als ik kritiek op je artikel heb.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ja ik stel artikels aan de kaak waar het merendeel van het volk hun mening op baseert.
Ik dacht dat hij niet in NWS kwam.quote:Een mening die ik ook op fok zie passeren hoor.
Jij onderbouwt met bronnen waar je zelf niet achter staat.quote:Trouwens jou heb ik maar bitter weinig bronnen zien aanbrengen
Jij raaskaalt maar zonder enige onderbouwing.
Het is lastig inhoudelijk discussiëren met iemand die alle kanten op schiet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef UncleScorp het volgende:
Ok het is weer wantie a la wantie.
Tot daar het inhoudelijke.
Klopt, vorige week is daarvoor de NAVO opgericht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Och kijk ze hebben nog es samen aan tafel gezeten en willen nog es aan Trump laten zien hoe stoer ze wel zijn.
Voor Rusland is het ondertussen ook duidelijk geworden dat Europa een militaire alliantie aan het worden is die zich voorbereidt op oorlog tegen Rusland.
Ja, dat was een mooie les voor de Amerikanen.quote:Denk dat ze er niet voor terug zullen deinzen om Europa een tik te geven indien nodig. Maar focus zal voorlopig op oekr blijven, beter eerst de proxy uitschakelen. Dan gaan ze niet weten wat te doen, ze hebben nu amper een plan omdat ze blijven geloven dat het goed gaat in oekr. Wordt een koude douche.
Heerlijk met dit weertje toch
Deed deugd om te zien hoe de belgen de VS uit hun eigen toernooi gekegeld hebben..zeker na het achterbaks gedoe van Trump
Oud nieuws, dat is al aan bod geweestquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:01 schreef Candymannetje het volgende:
@:UncleScorp heb je de beelden gezien tegen de mobilisatie?
Aardige massa op de been tegen het oppakken van vers vlees voor de oorlog.
https://t.me/berichten_uit_Donbass/27364
Deden alle nationaliteiten dat maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oud nieuws, dat is al aan bod geweest
Als de Russen dat nou ook zouden doen was de oorlog snel over.
Maar daar wordt niet voor gepleit.
Wat dacht je dan, dat het hele schiereiland in brand staat?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:46 schreef Black_Baron het volgende:
Deze familie gaat gezellig naar de Krim op vakantie. Per trein. Er lijkt helemaal niets aan de hand te zijn?
Bekijk deze YouTube-video
Geen stroom, blackouts.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat het hele schiereiland in brand staat?
Jaja het volk staat achter zelenskyquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:01 schreef Candymannetje het volgende:
@:UncleScorp heb je de beelden gezien tegen de mobilisatie?
Aardige massa op de been tegen het oppakken van vers vlees voor de oorlog.
https://t.me/berichten_uit_Donbass/27364
Dat gebeurt wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:01 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Geen stroom, blackouts.
En geen brandstof meer te verkrijgen.
Dat dacht ik.
En snachts het gezoem van overvliegende drones en in elk geval van luchtafweergeschut, al waren het maar Kalashnikovs, om die drones uit de lucht te halen.
Ik vraag me dan dus af of de situatie op de Krim (afgesneden van alle logistiek, totaal.geisoleerd) zoals wij die voorgeschoteld krijgen dan wel klopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel.
Maar met wat burgers pesten win je geen oorlog. Geeft enkel mooie krantekoppen
Dan onderschat je de grootte van het eiland.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:01 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Geen stroom, blackouts.
En geen brandstof meer te verkrijgen.
Dat dacht ik.
En snachts het gezoem van overvliegende drones en in elk geval van luchtafweergeschut, al waren het maar Kalashnikovs, om die drones uit de lucht te halen.
Maar dat je nog gewoon gezellig met je gezin met de trein daar op vakantie kan gaan, over de Kerch-brug, dat had ik in elk geval niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |