abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955296
Iedereen heeft wel zijn of haar eigen eigenaardigheden in het leven. Dingen die jij graag op een bepaalde manier doet, of zelfverzonnen regels die je moet navolgen, kan vanalles zijn.

Man bijt hond vraagt, wat is uw eigenaardigheid?
Twiddel
pi_220955297
Ts trapt af,
Ik heb er nog wel een boel.
Bed moet opgemaakt zijn voor ik het huis verlaat.
De was moet op een hele specifieke manier opgehangen worden.
Overdag zweten is douchen savonds.
In mijn hoofd kan ik notities maken voor dingen die ik later wil opzoeken, en dat doe ik dan later altijd, bijvoorbeeld als ik iets zie tijdens het rijden.
Als er maar 1 ding anders is in mijn slaapkamer slaap ik direct een brakke nacht. Op vakantie slaap ik nagenoeg niet :')
Ik heb de smaakpapillen van een 5 jarige, heb alcohol altijd onwijs smerig gevonden tevens met alles wat bitter is, koffie, drop, bier. Heb veel geprobeerd maar ik lijk de smaak niet te leren.
Ik hou ook niet van warme dranken.
Twiddel
pi_220955324
Op FOK! posten :7
Smile, it's free therapy.
pi_220955348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Op FOK! posten :7
Je hebt er meer dan alleen dat O-)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220955352
Handdoeken op een bepaalde manier opvouwen
En kopjes moeten op de juiste manier in de kast
Lets start with that :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:25:03 #6
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220955373
Ik praat vaak zachtjes in mezelf op straat.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:29:48 #7
501914 Flory-
met streepje!
pi_220955398
Alles moet op een hangertje :@
Ok behalve broeken.

Geen enkel raam open zonder hor.

Drink thee met het zakje er in, lekker sterk :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
pi_220955469
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef Flory- het volgende:
Drink thee met het zakje er in, lekker sterk :9
1 zakje maar?
(ja mijn tandarts heeft al eens een opmerking gemaakt over de aanslag op mijn tanden :') maar kan het niet helpen, thee moet zo sterk zijn dat de honden in de buurt ervan gaan huilen. Zonder melk, dat vind ik ranzig.

Koffie net zo trouwens, lekker sterk, zo'n espresso uit de hel
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:01:05 #9
501914 Flory-
met streepje!
pi_220955474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:58 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
1 zakje maar?
(ja mijn tandarts heeft al eens een opmerking gemaakt over de aanslag op mijn tanden :'))
Same, was ik blij gestopt te zijn met roken jaaaren terug, kreeg ik gezeik om het vele theedrinken :D
It's weird being the same age as old people
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:52:12 #10
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955546
Nederlandse geschiedenis in foto's.
De tijd dat ze alleen radio en film kenden, of zelfs dat nog niet eens.











[ Bericht 0% gewijzigd door spapaars op 04-06-2026 01:00:54 ]
pi_220955560
Geen. Ik ben volkomen normaal.
...hier om je mars te breken.
pi_220955598
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:11 schreef EvilSkittle het volgende:
Geen. Ik ben volkomen normaal.
Geloof d'r geen bal van. Iedereen heeft wat anders zat je niet op FOK! })
pi_220955793
-Ik ben extreem snel statisch ik loop op kantoor ook rond met een ontlaad apparaatje, soms gaat het mis vorige week wilde ik een nieuwe collega een hand geven en was het: PATS!
-alles wat ik ooit gelezen heb onthoud ik wel, dus ook bijvoorbeeld nieuwsberichten die ik als kind gelezen heb
-ik kan dan wel weer heel slecht nummers onthouden, het kost me moeite om bijvoorbeeld in 1 keer een verificatie SMS van 6 cijfers te onthouden en in te typen, net zoals dat het me jaren gekost heeft mijn telefoonnummer te onthouden
-Ik schrik extreem vaak/snel, vooral op me werk, dan hoeft er maar klein geluidje/beweging te zijn en ik spring tegen het plafond, collegas vinden dat grappig en doen het dan weer expres.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 07:49:42 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:08 schreef raptorix het volgende:
-Ik ben extreem snel statisch ik loop op kantoor ook rond met een ontlaad apparaatje, soms gaat het mis vorige week wilde ik een nieuwe collega een hand geven en was het: PATS!
-alles wat ik ooit gelezen heb onthoud ik wel, dus ook bijvoorbeeld nieuwsberichten die ik als kind gelezen heb
-ik kan dan wel weer heel slecht nummers onthouden, het kost me moeite om bijvoorbeeld in 1 keer een verificatie SMS van 6 cijfers te onthouden en in te typen, net zoals dat het me jaren gekost heeft mijn telefoonnummer te onthouden
-Ik schrik extreem vaak/snel, vooral op me werk, dan hoeft er maar klein geluidje/beweging te zijn en ik spring tegen het plafond, collegas vinden dat grappig en doen het dan weer expres.
Je weet vast je ICQ nummer nog wel.
What can change the nature of a man?
pi_220955920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Je weet vast je ICQ nummer nog wel.
Gek genoeg wel ;)
Maar mijn bankrekeningnummer dan weer niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955935
Dat zijn er nogal wat:

Zelfbenoemd minimalist, in mijn garage staat alleen een 20 jaar oude auto die ik nieuw heb aangeschaft.
Fietsschuurtje met alleen 3 fietsen, al mijn kleding past in 1 reiskoffer.
japans bed, 20 jaar dezelfde auto, 28 jaar dezelfde vriendin, typ dit op een in de basis 18 jaar oude zelfbouw pc.

appartement is afbetaald en verder geen schulden. :Y
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_220955975
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef summer2bird het volgende:
Ik hou ook niet van warme dranken.
Je weet niet wat je mist B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:09:56 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956344
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef summer2bird het volgende:
Ik hou ook niet van warme dranken.
Omg ik heb nog iemand gevonden. _O_ Alleen warme chocomelk krijg ik eens in de zoveel jaar wel weg. Of het nou -10 is buiten of +30, ik wil gewoon altijd ijskoud drinken.
Your beauty never ever scared me.
pi_220956434
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:11 schreef EvilSkittle het volgende:
Geen. Ik ben volkomen normaal.
_O- _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:40:57 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220956583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Je weet vast je ICQ nummer nog wel.
Ik had een 6-cijferige UIN :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220956587
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je hebt er meer dan alleen dat O-)
Uhm nou nee.
Smile, it's free therapy.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:19:28 #22
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220956867
Ik hoor de kleinste geluidjes, van gesmak krijg ik pukkels, puisten daarentegen uitknijpen vind ik leuk, bejaarden vragen mij altijd de weg, moet altijd lachen om musicals en ik eet mijn shoarma als knoflooksoep.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220956892
Meerdere sleutelbossen in huis maar ik sluit de deuren altijd met "mijn sleutelbos" . Ook al ligt er een andere naast de deur.

Ieder raam heeft een rolluik. Het rolluik moet altijd precies even hoog staan met het buur rolluik.

Verder analyseer ik heel veel. Waarom gebeurd iets, waarom op die manier, wat is de bedoeling van de ander. Ik kom daardaar voor goed beslagen ten ijs, maar het kost me wel vaak veel energie.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:40:29 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220956971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Je weet vast je ICQ nummer nog wel.
84198830 _O_
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:41:56 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220956986
Hamsterneigingen; meerdere exemplaren van iets kopen, zeker als iets houdbaar is en in de aanbieding. En sowieso bewaarneigingen.

Gelukkig kunnen dingen tegenwoordig vaak digitaal vastgelegd worden, zoals boeken (ebooks zijn ook nog goedkoper dan nieuw gekochte papieren boeken). Fysiek scheelt het iig ruimte.
pi_220957652
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik had een 6-cijferige UIN :)
En had je ook een eigenaardigheid?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220958168
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Omg ik heb nog iemand gevonden. _O_ Alleen warme chocomelk krijg ik eens in de zoveel jaar wel weg. Of het nou -10 is buiten of +30, ik wil gewoon altijd ijskoud drinken.
Wow jij hebt het ook? :D
Chocomel en thee is in heel uitzonderlijke gevallen oke maar eigenlijk bijna nooit.
Ijs en ijskoude dranken zijn goddelijk _O_
Twiddel
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:08:40 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Wow jij hebt het ook? :D
Chocomel en thee is in heel uitzonderlijke gevallen oke maar eigenlijk bijna nooit.
Ijs en ijskoude dranken zijn goddelijk _O_
Haha ja drinken moet gewoon ijskoud zijn. _O_
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:17:48 #29
483584 incel
they/them
pi_220958222
Ik heb altijd gelijk en krijg het onmogelijke voor elkaar.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:30:51 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220958296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef summer2bird het volgende:

Ik heb de smaakpapillen van een 5 jarige, tevens met alles wat bitter is, koffie, drop, bier. Heb veel geprobeerd maar ik lijk de smaak niet te leren.
Ik hou ook niet van warme dranken.
Jij snapt het. ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:59:55 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220958482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef Flory- het volgende:

Geen enkel raam open zonder hor.

kannie slapen zonder sokken :+
Ja dit :D
Slaapsokken boks :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis- en autosteutels moeten altijd op dezelfde plek hangen voor als ik snel weg moet.

Alle vluchtroutes in huis moeten altijd vrij zijn van spullen waar je over zou kunnen struikelen of tegenaan lopen.

Theezakje wordt maximaal 3x snel in het warme water gedipt.

Minimaal 's ochtends en 's avonds douchen. En als ik overdag sport dan nog een 3e keer.

Er zal vast nog wel meer zijn, maar vond dit al wel genoeg :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:47:46 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220960036
Genoeg en die ga ik hier niet allemaal opschrijven. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:50:33 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220960049
Ik ken 2,20371 nog steeds uit mn hoofd
pi_220960097
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja dit :D
Slaapsokken boks :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis- en autosteutels moeten altijd op dezelfde plek hangen voor als ik snel weg moet.

Alle vluchtroutes in huis moeten altijd vrij zijn van spullen waar je over zou kunnen struikelen of tegenaan lopen.

Theezakje wordt maximaal 3x snel in het warme water gedipt.

Minimaal 's ochtends en 's avonds douchen. En als ik overdag sport dan nog een 3e keer.

Er zal vast nog wel meer zijn, maar vond dit al wel genoeg :P
Hier ook van die sleutels. Huis en fiets moet altijd op dezelfde plek liggen. Idem voor beurs.

Die vrije vluchtwegen heb ik ook.
Maar dat komt vooral omdat II eens brand heb mee gemaakt. Die sleutel tik komt daar ook vandaan
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:03:31 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:50 schreef xzaz het volgende:
Ik ken 2,20371 nog steeds uit mn hoofd
Waarom? :)
pi_220960129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:50 schreef xzaz het volgende:
Ik ken 2,20371 nog steeds uit mn hoofd
GLD-EUR.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:08:50 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960153
Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik thuis geregeld hardop praat. Heerlijk. Alles wat me bezighoudt klinkt door de kamer, vooral als ik ergens verontwaardigd over ben. Of boos. En ook: het is altijd stil in mijn huis. Geen muziek.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:09:32 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960158
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:04 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
GLD-EUR.
Ach, die oplichterij!
pi_220960191
Euh....
pi_220961073
Dat ik dood kan gaan als ik een zwaar ongeluk krijg.
pindazakje
pi_220961778
Ik moet altijd iets van te eten naast mijn bed hebben anders kan ik niet slapen. Vaak iets van droge crackers.
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 23:12:52 #42
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220968817
Als ik een trui koop moet daar altijd een capuchon aan hangen.
Zelfs een T-shirt met capuchon bied mijn voorkeur (jammer dat dit nu zwaar uit de mode is)

Boodschappen op vrijdag want dan heb ik vroeger gedaan met werken. En vind ik dat dit de beste moment is. Vrijdagmiddag om 14u kan het overigens erg rustig zijn in de winkel!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')