abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220957652
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik had een 6-cijferige UIN :)
En had je ook een eigenaardigheid?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220958168
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Omg ik heb nog iemand gevonden. _O_ Alleen warme chocomelk krijg ik eens in de zoveel jaar wel weg. Of het nou -10 is buiten of +30, ik wil gewoon altijd ijskoud drinken.
Wow jij hebt het ook? :D
Chocomel en thee is in heel uitzonderlijke gevallen oke maar eigenlijk bijna nooit.
Ijs en ijskoude dranken zijn goddelijk _O_
Twiddel
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:08:40 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Wow jij hebt het ook? :D
Chocomel en thee is in heel uitzonderlijke gevallen oke maar eigenlijk bijna nooit.
Ijs en ijskoude dranken zijn goddelijk _O_
Haha ja drinken moet gewoon ijskoud zijn. _O_
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:17:48 #29
483584 incel
they/them
pi_220958222
Ik heb altijd gelijk en krijg het onmogelijke voor elkaar.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:30:51 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220958296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef summer2bird het volgende:

Ik heb de smaakpapillen van een 5 jarige, tevens met alles wat bitter is, koffie, drop, bier. Heb veel geprobeerd maar ik lijk de smaak niet te leren.
Ik hou ook niet van warme dranken.
Jij snapt het. ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:59:55 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220958482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef Flory- het volgende:

Geen enkel raam open zonder hor.

kannie slapen zonder sokken :+
Ja dit :D
Slaapsokken boks :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis- en autosteutels moeten altijd op dezelfde plek hangen voor als ik snel weg moet.

Alle vluchtroutes in huis moeten altijd vrij zijn van spullen waar je over zou kunnen struikelen of tegenaan lopen.

Theezakje wordt maximaal 3x snel in het warme water gedipt.

Minimaal 's ochtends en 's avonds douchen. En als ik overdag sport dan nog een 3e keer.

Er zal vast nog wel meer zijn, maar vond dit al wel genoeg :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:47:46 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220960036
Genoeg en die ga ik hier niet allemaal opschrijven. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:50:33 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220960049
Ik ken 2,20371 nog steeds uit mn hoofd
pi_220960097
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja dit :D
Slaapsokken boks :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis- en autosteutels moeten altijd op dezelfde plek hangen voor als ik snel weg moet.

Alle vluchtroutes in huis moeten altijd vrij zijn van spullen waar je over zou kunnen struikelen of tegenaan lopen.

Theezakje wordt maximaal 3x snel in het warme water gedipt.

Minimaal 's ochtends en 's avonds douchen. En als ik overdag sport dan nog een 3e keer.

Er zal vast nog wel meer zijn, maar vond dit al wel genoeg :P
Hier ook van die sleutels. Huis en fiets moet altijd op dezelfde plek liggen. Idem voor beurs.

Die vrije vluchtwegen heb ik ook.
Maar dat komt vooral omdat II eens brand heb mee gemaakt. Die sleutel tik komt daar ook vandaan
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:03:31 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:50 schreef xzaz het volgende:
Ik ken 2,20371 nog steeds uit mn hoofd
Waarom? :)
pi_220960129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:50 schreef xzaz het volgende:
Ik ken 2,20371 nog steeds uit mn hoofd
GLD-EUR.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:08:50 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960153
Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik thuis geregeld hardop praat. Heerlijk. Alles wat me bezighoudt klinkt door de kamer, vooral als ik ergens verontwaardigd over ben. Of boos. En ook: het is altijd stil in mijn huis. Geen muziek.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:09:32 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960158
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:04 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
GLD-EUR.
Ach, die oplichterij!
pi_220960191
Euh....
pi_220961073
Dat ik dood kan gaan als ik een zwaar ongeluk krijg.
pindazakje
pi_220961778
Ik moet altijd iets van te eten naast mijn bed hebben anders kan ik niet slapen. Vaak iets van droge crackers.
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 23:12:52 #42
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220968817
Als ik een trui koop moet daar altijd een capuchon aan hangen.
Zelfs een T-shirt met capuchon bied mijn voorkeur (jammer dat dit nu zwaar uit de mode is)

Boodschappen op vrijdag want dan heb ik vroeger gedaan met werken. En vind ik dat dit de beste moment is. Vrijdagmiddag om 14u kan het overigens erg rustig zijn in de winkel!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')