Je hebt er meer dan alleen datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
1 zakje maar?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef Flory- het volgende:
Drink thee met het zakje er in, lekker sterk
Same, was ik blij gestopt te zijn met roken jaaaren terug, kreeg ik gezeik om het vele theedrinkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:58 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
1 zakje maar?
(ja mijn tandarts heeft al eens een opmerking gemaakt over de aanslag op mijn tanden)
Je weet vast je ICQ nummer nog wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:08 schreef raptorix het volgende:
-Ik ben extreem snel statisch ik loop op kantoor ook rond met een ontlaad apparaatje, soms gaat het mis vorige week wilde ik een nieuwe collega een hand geven en was het: PATS!
-alles wat ik ooit gelezen heb onthoud ik wel, dus ook bijvoorbeeld nieuwsberichten die ik als kind gelezen heb
-ik kan dan wel weer heel slecht nummers onthouden, het kost me moeite om bijvoorbeeld in 1 keer een verificatie SMS van 6 cijfers te onthouden en in te typen, net zoals dat het me jaren gekost heeft mijn telefoonnummer te onthouden
-Ik schrik extreem vaak/snel, vooral op me werk, dan hoeft er maar klein geluidje/beweging te zijn en ik spring tegen het plafond, collegas vinden dat grappig en doen het dan weer expres.
Gek genoeg welquote:
Omg ik heb nog iemand gevonden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |